Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Priešpaskutiniame Dakaro ralio greičio ruože „Agrorodeo“ pateko į „Top 15“

Priešpaskutinę Dakaro ralio dieną varžybų organizatoriai suteikė galimybę dalyviams pasimėgauti smėliu, o žiūrovams – išskirtiniais vaizdais.
Nuotraukos

2019.01.17.

Priešpaskutinę Dakaro ralio dieną varžybų organizatoriai suteikė galimybę dalyviams pasimėgauti smėliu, o žiūrovams – išskirtiniais vaizdais. Automobiliai startavo po keturis vienu metu, o po trumpos kelionės kietesniu grindiniu jų laukė daugiau nei 300 kilometrų kopų, itin minkšto smėlio ir klastingųjų feš feš dulkių. Daugybė ekipažų patyrė vienokio ar kitokio tipo nuotykių – vieniems jie pabaigė visą maratoną, kitiems tik atėmė keliolika minučių laiko. Prie pastarųjų buvo ir „Agrorodeo“ ekipažas – nepaisant kelių nesklandumų, devintojo etapo finišą Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas pasiekė, preliminariais duomenimis, 14 vietoje.

„Startas buvo labai smagus, o po to laukė kasimo konkursas. Kasėm, kasėm ir dar kartą kasėm. Šiandien buvo ta diena, kai aš daug grybavau. Kaip taisyklė, sustodavom visada ant keteros – pačios kopos viršūnės, kai baisu net iš mašinos išlipti, nes skardžiai į abi puses. Buvo labai karšta – bet ką atiduočiau už kondicionierių. Kitąmet mašinoje jis tikrai bus“, – įspūdžius iš karščiausios dienos visame 2019 m. Dakaro maratone pasakojo vairuotojas V. Žala.

Keliasdešimt kilometrų visi trys lietuvių komandų ekipažai – „Agrorodeo“, Antano Juknevičiaus su Dariumi Vaičiuliu ir Benedikto Vanago su Sebastianu Rozwadowskiu – važiavo vienas paskui kitą. Vėliau V. Žala su S. Jurgelėnu įklimpo ir kiti du nurūko tolyn, tačiau A. Juknevičių po jo automobilio gedimo pavyko aplenkti.

„Pradžioje važiavome kartu su Cyriliu Despres – bandėme tolygiai laikytis ir visai pavyko. Tačiau išvažiavus į ilgesnę tiesiąją, jis kaip pro stovinčius pravažiavo – tai visai kitokio kalibro automobilis, bet su keturiais ratais varomais „Toyota“ bei „Mini“ mes galim važiuoti apylygiai. Šiandien nebuvo sunkiausia diena, tačiau karštis ir daug darbo kastuvais vargino. Liežuvis prie gomurio limpa“, – būseną finiše apibūdino šturmanas S. Jurgelėnas.

Puikiai kopose sekėsi ir B. Vanago bei S. Rozwadowskio ekipažui – jie užėmė penktą vietą automobilių įskaitoje. Bendroje įskaitoje jie, preliminariais duomenimis, pakilo į 10 poziciją, o „Agrorodeo“ – 13. A. Juknevičius su D. Vaičiuliu devinto etapo finišą pasiekė, preliminariais duomenimis, 26 vietoje.

Automobilių įskaitoje netrūko dramos. Dar greičio ruožo pradžioje avariją patyrė ir iš maratono pasitraukė Stephane‘as Peterhanselis – jo šturmanas Davidas Castera susižeidė nugarą ir nebegalėjo važiuoti toliau. Iki pat greičio ruožo pabaigos pavyzdinį tempą demonstravęs Sebastienas Loebas vėl susidūrė su techninėmis problemomis ir, praradęs daugiau nei valandą, atsisveikino su bet kokiomis galimybėmis nugalėti Dakaro ralyje. Tai dar ne viskas – Cyrilis Despres, ilgą laiką važiavęs iš paskos S. Loebui, etapo pabaigoje patyrė avariją ir užtruko daugiau nei valandą iki pajudėjo vėl.

Automobilių įskaitoje iki šiol lyderiu buvęs Nasseras Al-Attiyah po prancūzų, iki tol užėmusių 3–5 vietas, incidentų dar labiau įsitvirtino šioje pozicijoje.

Motociklų įskaitoje abu dalyvaujantys lietuviai džiaugėsi dar vienu sėkmingu finišu. Arūnas Gelažninkas, preliminariais duomenimis, užėmė 31 vietą, o Balys Bardauskas kitiems lietuviams finišavus dar buvo trasoje. Bendroje įskaitoje A. Gelažninkas, preliminariais duomenimis, užima 27 vietą.

Ketvirtadienį laukia paskutinis Dakaro ralio greičio ruožas iš Pisko į Limą. Nors jis palyginti trumpas – 359 km bendra trasa, iš kurios 112 km greičio ruožas, – organizatoriai įspėja pernelyg neatsipalaiduoti, mat staigmenų netrūks.


Nuotraukų autoriai Gedmantas Kropis ir Vytautas Dranginis