Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Renault sport“ kolekcija

„Renault“ sportiškų modelių šeima šiemet pasipildė atnaujintu „Megane R.S.“, „Twingo R.S.“ bei ribotos serijos „Clio R.S.“ modifikacija – „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“.
Nuotraukos

„MEGANE R.S.“: Dar daugiau arklio gali7, dar didesnis sukimo momentas

„R.S. Dynamic Management“ „Megane R.S. Collection 2012“ modeliui suteikia 15 papildomų arklio galių ir papildomus 20 Nm sukimo momento. Pasirinkęs sportinį režimą, vairuotojas gali pasinaudoti 265 AG/195 kW ir iki 360 Nm siekiančiu sukimo momentu (riboto leidimo „Trophy“ versija) bei pajusti dar staigesnį automobilio greitėjimą. Dėl šios „Renault Sport“ inovacijos galima išnaudoti visą „Megane R.S.“ potencialą, ypač žiedinėse trasose. Tai pat buvo patobulintas „Megane R.S. Collection 2012“ variklio skleidžiamas garsas. Tai buvo pasiekta panaudojus atviresnę išmetimo vamzdžio formą ir sustiprintą duslintuvą.

 

Išraiškingesnis dizainas išskirtinumo pojūčiui

„Megane R.S. Collection 2012“  priekis tapo išraiškingesnis, o „Renault Sport“ modeliams būdingame F1 stiliaus priekinio bamperio aptake sumontuotos dvi šešių šviesos diodų žibintų eilės su juodais sportiškais apvadais. Galima rinktis naujus 18 colių skersmens ratlankius (matinės sidabrinės arba juodos spalvos), įskaitant jau gaminamus „Trophy“ modifikacijos ratlankius su padangomis „Bridgestone Potenza RE050A“. Naujas papildomos įrangos elementas – „R.S. Red Design Pack“, kurį sudaro F1 stiliaus aptako, apsauginių juostelių ir difuzoriaus raudonos spalvos apdaila.

Salono kokybę pabrėžia nauja interjero apdaila. Apmušalai, vairas, pavarų perjungimo svirties rankena ir dumplės susiūtos raudonais siūlais, derančiais su raudona priekinio skydelio apdailos juostele. Kaip papildoma įranga gali būti pasirenkami nauji originalūs dviejų atspalvių šviesiai pilkos ir anglies spalvų odiniai sėdynių apmušalai. „Renault Sport“ mėgėjai gali užsisakyti „Recaro“ sėdynes ir geltonos spalvos salono apdailą. Kitos sportiškos detalės – juoda lakuota centrinės konsolės apdaila ir vėdinimo angų apvadai bei durelių anglies pluošto imitacijos apdaila.

Tobula „Renault Sport“ važiuoklė

Siekiant patenkinti kasdienių kelionių automobiliu ir sportiško vairavimo mėgėjų poreikius, „Mégane R.S.“ siūloma su dviem skirtingomis važiuoklėmis: „Sport“ važiuokle, kuri užtikrina idealią pusiausvyrą tarp sportiško važiavimo ir kasdienio vairavimo komforto, ir „Cup“ važiuokle su riboto slydimo diferencialu, užtikrinančia puikų sukibimą su kelio danga.

Laikantis „Renault Sport“ meistriškumo tradicijos, „Mégane R.S.“ sumontuota nepriklausoma priekinė pakaba, užtikrinanti optimalų valdymą ir sukibimą su keliu. Ši konstrukcija užtikrina stabilią priekinės pakabos geometriją esant dideliam pagreitėjimui arba stipriai pasukus vairą esant dideliam sukimo momentui.

Programuojamo nuokrypio stabilizatoriuje naudojama nauja uždaro profilio svirtis išlaiko tą patį standumą esant mažesniam svoriui.

Kaip ir visi „Renault Sport“ modeliai, „Megane R.S.“ pasižymi itin efektyviais stabdžiais su keturių cilindrų „Brembo“ stabdžių trinkelėmis ir 340 mm skersmens ventiliuojamais priekinių ratų stabdžių diskais (didžiausiais „hot-hatch“ automobilių segmente). Dėl 11 colių stiprintuvo stabdymas yra dar efektyvesnis. „Mégane R.S.“ sumontuoti 290 mm skersmens galinių ratų stabdžių diskai („Cup“ važiuoklė turi raižytus stabdžių diskus).

12 500 pirkėjų visame pasaulyje

Dėl išskirtinių techninių charakteristikų „Megane R.S.“ išsiskiria kaip geriausiai parduodamas C segmento sportinis kupė. Nuo 2010 m. sausį įvykusio pristatymo Europoje, Rusijoje, Argentinoje, Čilėje, Australijoje, Japonijoje ir Pietų Afrikoje automobilį įsigijo 12 500 pirkėjų visame pasaulyje. 2011 m. birželį automobilis pasiekė naują rekordą, per 8 minutes ir 8 sekundes įveikęs ratą Niurburgringe ir tapęs greičiausiu automobiliu su priekiniais varomaisiais ratais, įveikusiu „Nordschleife“ trasą. Pasaulio spaudos pripažintas „Megane R.S.“ yra laimėjęs keturis apdovanojimus. Dėl teikiamo vairavimo malonumo yra dažnai lyginamas su prestižiniais superautomobiliais. „Renault Sport“ pademonstravo „Megane R.S.“ potencialą automobilių sporte su pagal serijinės gamybos modelį paruoštu „Megane R.S. N4“, kuris laimėjo savo klasės Belgijos ir Vokietijos ralio pirmenybes.

„Renault Sport Technologies“ – „Renault“ grupės antrinė įmonė. Jos veikla apima tris pagrindines sritis:

  1. Serijinės gamybos sportiški „Twingo“, „Clio“ ir „Megane“ modeliai.

  2. Lenktyniniai automobiliai: ralio automobiliai „Twingo R.S.“ „R1“ ir „R2“, „Clio R.S. R3“ ir „Mégane R.S. N4“, „Clio Cup“, „Megane Trophy V6“ ir vienos sėdynės automobiliai žiedinėms lenktynėms „FR 2.0“ ir „FR 3,5“.

  3. Tarptautinių vieno gamintojo automobilių čempionatų ir laisvalaikio veiklos organizavimas: „Renault World Series“, „Clio R3 Trophy“, „Renault Sport Experience“ su „Enthusiast Days“ (mėgėjų dienomis) ir vairavimo mokymu.

NAUJASIS „RENAULT TWINGO R.S.“: AISTRĄ IR EMOCIJAS ŽADINANTI IŠSKIRTINĖ IŠVAIZDA

Po metų pradžioje įvykusio naujojo „Renault Twingo“ pristatymo šį pavasarį „Renault Sport“ pristatė naująjį „Twingo R.S.“ modelį bei naujausią „Gordini R.S.“ modifikaciją:

  • unikalus emocijas žadinantis stilius: sporto įkvėptas požiūris į naująjį „Renault“ vizualinį identitetą, kuris išreiškia vairavimo malonumą ir aistrą;
  • naujajame „Renault Twingo R.S.“ pasitelkta didelė „Renault Sport Technologies“ patirtis, kuriant lenktyninius ir sportinius automobilius;
  • CO2 emisija sumažinta iki 150g/km, o kuro sąnaudos važiuojant mišriu režimu sumažėjo iki 6,5 l/100 km;
  • dar aukštesnė surinkimo kokybė pasiekta pasitelkiant neprilygstamos patirties specialistų tinklą.

Išties sportiškos savybės

Nuo 2012 m. kovo vidurio parduodamas naujasis „Twingo R.S.“ pasižymi sportiška naujojo „Renault“ stiliaus interpretacija, įskaitant dinamišką grotelių dizainą su keturiais žibintais ir priekiniu bamperiu su F1 stiliaus aptaku. Ši visame „Renault Sport“ asortimente naudojama detalė primena „Renault“ komandos sėkmę Formulėje 1. Automobilio gale montuojamas galinis oro aptakas, specialus bamperis su įmontuotu difuzoriumi ir aerodinamiškai praplatintos galinių ratų arkos. Taip pat galima rinktis „Design Pack“, kurį sudaro pilkos spalvos durų veidrodėlių korpusai, F1 mentės ir R.S. galinis spoileris, su chromuotomis galinių rūko žibintų apvadų detalėmis. Taip pat galima išskirti naujus 16 colių „Emotion“ lengvojo lydinio ratlankius su dangteliais, papuoštais raidėmis „R.S.“, kurios su pasididžiavimu pažymi automobilio kilmę.

Naujojo „Twingo R.S.“ salone išryškėja „Renault Sport“ firminiai geltonos spalvos dygsniai (ant vairaračio, sėdynių ir prietaisų skydelio gaubto), o prietaisų skydelis, radijo konsolė, tachometro apvadas ir šoninės ventiliacijos angos – su blizgiais juodais intarpais. Vairo, sėdynių atlošų ir pagalvėlių viršaus, tachometro apvadas ir klimato kontrolės valdikliai baltos spalvos.

„Renault Sport“ žinios ir patirtis

Naujasis „Twingo R.S.“ – vairavimo džiaugsmas ir sportiškumas, priartinantis „Renault Sport Technologies“ patirtį automobilių sporte prie kiekvieno:

- vikrus atmosferinis 1.6 16V R.S. variklis (133 AG / 98 kW esant 6,750 sūkių per minutę ir 160Nm sukimo momentas esant 4400 sūkių per minutę);

- neįtikėtinai klusnus kelyje su standartine „Sport“ važiuokle; išskirtinis naujojo „Twingo R.S.“ klasės bruožas –pasirinktinai montuojama „Cup“ važiuoklė (pažeminta 4 mm);

- dideli stabdžiai: 280 mm skersmens priekinių ratų stabdžių diskai ir 240 mm skersmens galinių ratų stabdžių diskai;

- nedideliam „hot-hatch“ klasės automobiliui papildoma įranga „R.S. Monitor“ – funkcionali ir įdomi vidaus telemetrijos sistema.

Nepaisant išskirtinių dinaminių rodiklių savo klasėje, naujasis „Twingo R.S.“ pasižymi maža CO2 emisija (150g/km, 3,2 proc. mažiau, lyginant su senesne modifikacija) ir nedidelėmis kuro sąnaudomis (6,5 l/100 km, mažesnėmis 3,0 proc.).

Kokybės garantija – platus specialistų tinklas

Nuo modelio pristatymo 2008 metų rugsėjį, „Twingo R.S.“ tapo geriausiai perkamu savo klasėje (A segmentas / Very High Performance). Parduota daugiau nei 10 000 automobilių.

Kaip ir didesnieji giminaičiai „Clio R.S.“ ir „Mégane R.S.“, naujasis „Twingo R.S.“ visame pasaulyje prižiūrimas „Renault Sport“ 350 specializuotų platintojų tinklo.

„Twingo Gordini R.S.“ – prancūziški elementai ir papildoma įrangą standartinėje komplektacijoje

Dėl akimirksniu atpažįstamo stiliaus 17 colių deimantinės juodos spalvos ratlankių, odos apdailos ir automatinės klimato kontrolės, naujasis „Twingo Gordini R.S.“ atskleidžia savo sportišką eleganciją. Greta mėlyno interjero galima rinktis naują pilką saloną, nepriklausomai nuo kėbulo spalvos (Malte mėlynos, ledynų baltos, juodo perlamutro arba Vif raudonos). Naujasis „Twingo Gordini R.S.“ patraukliam „Renault Sport“ asortimentui suteikia rafinuotumo.

„RENAULT CLIO R.S. RED BULL RACING RB7“: VISAPUSIŠKAI SPORTIŠKAS

Pažymint 2011 m. „Red Bull Racing“ iškovotą pirmąją vietą Formulės 1 konstruktorių įskaitoje, „Renault Sport“ sukūrė riboto leidimo „Clio R.S.“ modifikaciją – „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“:

  • agresyviomis formomis išsiskiriantis sportiniam važiavimui skirtas automobilis („Cup“ važiuoklė, 18 colių juodi „Interlagos“ ratlankiai, „R.S. Monitor“, ir t.t.).

„Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ – „hot-hatch“ klasės automobilis, kuriame puikai dera stulbinanti išvaizda ir „Renault Sport Technologies“ stebukladarių sukurtos naujausios funkcijos“, – entuziastingai kalbėjo „Clio Renault Sport“ produktų vadovas Jean-Maxime Boulanger. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ yra dinamiškas automobilis, kuris neabejotinai atkreips į save dėmesį. Tai duoklė labai glaudžiam „Renault Sport Technologies“ ir „Renault Sport F1“ tarpusavio bendradarbiavimui.

Agresyvios formos ir naujausios technologijos

Naujausia riboto leidimo „Clio R.S.“ modifikacija „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ gaminama pasitelkiant visuotinai pripažintas gerąsias modelio savybes, kurios sportinių automobilių gerbėjų tikrai negali palikti abejingų. Jo 18 colių juodos spalvos „Interlagos“ ratlankiai su „Bridgestone RE050A“ padangomis, su kuriomis komplektuojamas ir „Mégane R.S. Trophy“, 2011 m. birželio mėn. pasiekė naująjį Niurburgringo „Nordschleife“ trasos greičio rekordą. Profond juoda kėbulo spalva stulbinančiai kontrastuoja su Sirius geltonos spalvos F1 stiliaus aptaku, šoninių veidrodėlių korpusais ir difuzoriumi. Be to, jo dviejų litrų darbo tūrio 203 AG variklis buvo kruopščiai tobulinamas, kad pasiektų daugiau nei 100 AG vienam litrui. Šias sportiškas savybes papildo „Renault Sport“ languotas raštas stogo apdailoje ir „Red Bull Racing“ ženklelis ant durelių.

Šie išorės apdailos elementai padeda pabrėžti ekstremalų ir galia alsuojantį „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ stotą.

Aukštos klasės sportiški interjero elementai

Prie „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ techninio išbaigtumo ir agresyvios sportiškos išvaizdos puikiai dera interjero įrangos paketas. Į jį įeina automatinė klimato kontrolė, automatiškai įsijungiantys priekiniai žibintai, laisvų rankų įranga, geltono audinio „Recaro“ sėdynės, „Renault Sport“ ženkleliu pažymėta pavarų perjungimo svirties rankenėlė, individualizuota plokštelė su numeriu ir garso jungties dėžė. Jame taip pat sumontuota elektroninė vairuotojo informacinė sistema „R.S. Monitor“, realiu laiku parodanti su variklio darbu susijusius duomenis, pvz., įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/val. laikus, ir kitą informaciją, skirtą koreguoti vairavimo stilių. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ išskirtinis įrangos komplektas patiks tiems, kurie vertina technologijas ir sportiškumą. Automobilis iškalbingai demonstruoja, bendradarbiaujant su Formulės 1 komandomis (2012 m. „Red Bull Racing“, „Lotus F1“, „Caterham F1“ ir „Williams F1“ komandų automobiliuose naudojami „Renault“ varikliai), „Renault“ įgytų įgūdžių panaudojimą gaminant serijinės gamybos automobilius. „Clio R.S. Red Bull Racing RB7“ yra pirmasis riboto leidimo serijos modelis, prie kurio vėliau prisijungs „Twingo R.S.“ ir „Mégane R.S.“

Informacija apie „Clio R.S.“

Nuo pat pristatymo 2006 m. antroje pusėje, „Clio R.S.“ gaminamas Dieppe mieste (Prancūzija), ir šiuo metu parduodamas keturiuose regionuose: Europoje, Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje. Jis buvo sukurtas „Renault Sport Technologies“ ir visada stengėsi išsiskirti kaip etaloninis modelis „hot-hatch“ lyginamuosiuose bandymuose. Būtent vadovaujantis šiuo motyvu, „Clio R.S.“ buvo nuolat tobulinamas, įtraukiant naujų patobulinimų ir 2009 m. atnaujinus išvaizdą. Jo raidai pagreitį suteikė nekonvejerinių riboto leidimo modifikacijų kūrimas, pavyzdžiui, „Clio R.S. Ange & Démon,“ „R.S. 20th Anniversaire“ ir simbolinis „Gordini R.S.“

NAUJASIS „RENAULT MeGANE GT“ ir „GT LINE“: IŠSKIRTINĖ IŠVAIZDA IR TIKROS VAIRAVIMO EMOCIJOS KASDIEN

„Renault Sport Technologies“ dalyvavo kuriant du naujus „Renault Megane“ sportinius modelius – „GT“ ir „GT Line“. Naujieji „Renault Megane“ „GT“ ir „GT Line“, pristatyti kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje, gaminami su visų tipų kėbulais, kurie sudaro „Megane“ šeimą (hečbekas, kabrioletas, universalas, kupė-kabrioletas). Šios naujos modifikacijos išsiskirs originaliomis išorės formomis, skatins vairuotojo emocijas ir bus prieinamos didesniam pirkėjų skaičiui, užimdamos tarpinę padėtį tarp klasikinės „Megane“ ir sportinių „Megane R.S.“

  • „GT Line Sport Pack“ galima rinktis kaip papildomą įrangą „Megane Dynamique“ įrangos lygio modifikacijose. Jį sudaro speciali važiuoklė ir „Megane“ pagrindinio asortimento ekonomiški ir ekologiški varikliai.
  • „GT“ komplektaciją galima rinktis su 2.0 TCe180 ir 2.0 dCi 160 agregatais (priklausomai nuo šalies). Ji pasižymi sportiška išvaizda ir interjero apdailos elementais, su „Megane R.S.“ įkvėpta specialiai sureguliuota važiuokle.

Jau kurį laiką gaminamos „Twingo“, „Clio“ ir „Laguna“ „GT“ komplektacijos (priklausomai nuo šalies) buvo ganėtinai sėkmingos, o jų pardavimai pasiekė daugiau nei 10 000 automobilių per metus. Tuo tarpu naujosios „Megane R.S.“, kuri jau tapo pirmaujančiu modeliu Prancūzijoje ir yra trečia Vokietijoje bei Ispanijoje, sėkmė liudija apie „Megane“ sportiškų versijų paklausą. Įkvėpta jau gaminamų sportiškų modelių reputacijos ir sėkmės, „Renault“ siūlo visų kėbulo tipų „Mégane“ šeimos automobilių modelių sportiškus variantus.

Naujieji „Renault Megane GT“ ir „GT Line“ liudija apie tai, kad, vairavimo malonumas gali būti prieinamas daugeliui, ir iškalbingai iliustruoja naująjį „Renault“ prekės ženklo šūkį „Drive the Change“

Naujieji „Renault Megane GT“ ir „GT Line“ gaminami tose pačiose gamyklose, kuriose gaminami baziniai modeliai „Palencia“ („GT“ ir „GT Line“ „Mégane“ hečbekas, kupė ir universalas) ir „Douai“ („GT“ ir „GT Line“ „Megane“ kupė kabrioletas).

 

I. SPORTIŠKA IŠVAIZDA

Naujieji „Renault Megane“ „GT“ ir „GT Line“ iš vidaus ir išorės išsiskiria sportiško stiliaus detalėmis. Jų sportišką charakterį pabrėžia Maltos mėlyna (kuria dažomi tik šios komplektacijos automobiliai) ir tamsaus metalo (antracito pilka) kėbulo spalva ar kai kurių detalių poliruotos anglies apdaila.

Priekis: išskirtinis „GT“ ir „GT Line“ bamperis su pakeisto dizaino centrine oro įsiurbimo anga, blizgia juodos spalvos centrine dalimi, prie kurios tvirtinamas valstybinio numerio ženklas. Rūko žibintai įstatyti abiejose bamperio pusėse esančiose profiliuotose tamsaus metalo spalvos įdubose. Juodas priekinių žibintų fonas sušvelnina ryškų naujosios „Renault Megane“ „GT“ ir „GT Line“ charakterį.

Galas: kėbulo spalvos galinio bamperio apatinę dalį sudaro aerodinamiškas difuzorius.

Naujojo „GT“ ir „GT Line“ „Renault Megane“ kupė kabrioleto priekinio stiklo rėmas ir salono apvadai – tamsaus metalo spalvos (vietoj matinio chromo apdailos).

Naujųjų „GT“ ir „GT Line“ „Renault Megane“ hečbeko ir universalo „Sport“ važiuoklė perimta iš „Megane“ kupė kėbulo versijos. Kaip ir „Mégane“ kupė, važiuoklė buvo pažeminta 12 mm. Naujasis „GT Line“ ir „GT“ komplektacijos „Renault Mégane“ kupė kabrioletas yra komfortiškesnis, o jo pakabos aukštis – kaip standartinės komplektacijos modelio.

„GT Line“ ir „GT“ komplektacijų interjerai pasižymi keliais sportiškais iš „Megane R.S.“ perimtais elementais:

  • priekinės sėdynės su papildoma sėdynės atlošo ir pagalvėlės šonine atrama (išskyrus naująjį „Renault Mégane GT Line“ kupė kabrioletą ir naująjį „Mégane GT“ kupė kabrioletą, gaminamus su standartinės komplektacijos sėdynėmis);
  • aliuminiu dengti pedalai;
  • prietaisų skydelis su analoginiu tachometru.

„GT Line“ ypatumai

„Megane GT Line“ ant grotelių, bagažinės dangčio ir tamsaus metalo spalvos 17 colių diametro „Celsium“ ratlankių turi „GT Line“ ženklelį. Šoninių galinio vaizdo veidrodėlių korpusai taip pat gaminami su tamsaus metalo spalvos apdaila. Salone „GT Line“ ženklelius galima rasti ant prietaisų skydelio apdailos juostelės, atlošo galvai ir priekinių durų slenksčių (išskyrus naująjį „Renault Megane GT Line“ kupė kabrioletą ir naująjį „Mégane GT“ kupė kabrioletą, komplektuojamus su standartiniais automobilio durų slenksčiais).

„GT“ komplektacijos ypatumai

Naujosios „Megane GT“ modifikacijos pasižymi dar didesniu išskirtinumu: jos komplektuojamos su „GT“ ženkleliu ant priekinių grotelių ir „GT Renault Sport“ ženkleliu ant galinių durelių bei ant 18 colių diametro tamsaus metalo spalvos „Jetow“ aliuminio lydinio ratlankių. Salone „GT“ ženkleliai yra ant prietaisų skydelio apdailos juostelės ir priekinės galvos atramos, kartu su „Renault Sport '2“ ženklu ant prekinių durų slenksčių. Vairuotojai taip pat įvertins iš „Mégane R.S.“ perimtą stora oda dengta vairaratį su atramomis nykščiams.

II. SPECIALIOS SERIJOS VARIKLIAI

Naujųjų „Renault Megane GT“ ir „GT Line“ modelių varikliai parinkti, atsižvelgiant į klientų poreikius ir derinant su kiekvienos modifikacijos techninėmis charakteristikomis. Naujasis „Megane GT Line“ gaminamas su tais pačiais varikliais, kaip standartinės komplektacijos „Megane“, kuriuose puikiai dera vairavimo komfortas ir įspūdingai mažos kuro sąnaudos. „GT“ komplektacijose, siekiant daugiau dinamikos, naudojami galingesni ir labiau išskirtiniai „Megane“ varikliai.

„Megane GT Line“ varikliai

Naujasis „Megane GT Line“ variklių asortimentas patiks klientams, kurie ieško prieinamo ir taupaus sprendimo, kurį suteikia bazinės komplektacijos modelių benzininiai ir dyzeliniai varikliai. Dauguma jų atitinka Euro5 standartą ir „Renault eco²“ reikalavimus.

Benzininiai varikliai (priklausomai nuo šalies):

  • 1.6 16V 110, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;
  • 1.6 16V 110 E85 „Renault eco²“, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;
  • TCe 130 Euro 5, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;
  • 2.0 16V 140 Euro 5, su CVT transmisija.

Dyzeliniai varikliai (priklausomai nuo šalies):

  • dCi 85 „Renault eco²“, su penkių pavarų mechanine greičių dėže;
  • dCi 90 FAP Euro 5 „Renault eco²“ su penkių pavarų mechanine greičių dėže;
  • dCi 105 „Renault eco²“, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;
  • dCi 110 DPF Euro5 „Renault eco²“, su šešių pavarų mechanine greičių dėže arba naujausia EDC (Efficient Dual Clutch) dvigubos sankabos automatine greičių dėže;
  • dCi 130 „Renault eco²“, su šešių pavarų mechanine greičių dėže;
  • dCi 130 DPF Euro5 „Renault eco²“ su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

TCe 180 Euro5 (132kW) yra naujausias 2,0 litrų darbo tūrio benzininio variklio su turbokompresoriumi modelis, kuris užtikrina išskirtinį vairavimo malonumą. 300 Nm didžiausiu sukimo momentu esant 2250 sūkių per minutę pasižymintis variklis ypač jautrus ir suteikia išskirtinę trauką esant itin mažoms apsukoms dėl dvigubos slinkties turbokompresoriaus ir nuolat kintamo paskirstymo veleno kampo įsiurbimo angoje, kuri optimizuoja oro srautą į degimo kamerą ir pagreitina turbinos sukimąsi. Turbokompresorius reaguoja į menkiausią akceleratoriaus paspaudimą nuo 1200 sūkių per minutę. Šis variklis montuojamas su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

DCi 160 Euro5 (118kW) yra „Alliance“ 2,0 litrų darbo tūrio dyzelinio variklio su turbokompresoriumi palikuonis ir yra pripažintas vienu efektyviausių savo klasėje. Esant vos 2000 sūkių per minutę pasiekiamu 380 Nm didžiausiu sukimo momentu pasižymintis variklis sklandžiai ir greitai pasiekia 5000 sūkių per minutę. 1600 barų slėgio kuro įpurškimo magistralė, pjezoelektriniai purkštukai, pažangi stūmoklių forma ir kintamosios geometrijos turbina lemia tai, kad šis keturių cilindrų dyzelinis variklis yra vienas iš efektyviausių savo klasėje. Du balansavimo velenai efektyviai pašalina vibracijas ir užtikrina itin tylų variklio darbą, suteikiantį didesnį vairavimo malonumą ir komfortą. DCi 160 Euro 5 variklis sujungtas su šešių pavarų mechanine greičių dėže.

III. Vairavimo malonumas

Naujieji „Renault Megane GT“ ir „GT Line“ buvo sukurti, siekiant suteikti „GT Line“ komplektacijai būdingą kasdienio vairavimo malonumą, o „GT“ komplektacijose – ir naujosios „Megane R.S.“ įkvėptą sportišką vairavimą.

„Megane GT Line“ ir „Megane GT“ pakaba iš esmės nesiskiria nuo kitų „Megane“ šeimos automobilių:

  • „MacPherson“ tipo priekinės pakabos konstrukcija, sujungta su naujuoju ragų formos porėmiu, sukurta siekiant nepriekaištingo kryptinio tikslumo apribojant variklio porėmio šoninį judėjimą kėbulo konstrukcijos atžvilgiu (tris kartus tvirtesnis nei „Mégane II“);
  • galinė pakaba yra su programuojamo nuokrypio stabilizatoriumi ir uždaro profilio svirtimi, kuri yra lengvesnė ir kompaktiškesnė nei lygiaverčio standumo daugiasvirtė konstrukcija.

„Megane GT Line“: kasdienis vairavimo malonumas

Siekiant sumažinti savo svorio centrą ir pasiūlyti dinamiškesnį valdymo paketą, lyginant su standartinės komplektacijos „Megane“, naujųjų „Megane“ hečbeko ir „Megane“ universalo „GT Line“ komplektacijos siūlomos su naujajam „Megane“ kupė sukurta „Sport“ važiuokle.

Naujojo „Megane“ hečbeko, naujojo „Megane“ kupė ir naujojo „Megane“ universalo „GT Line“ komplektacijose taip pat įrengtos „Mégane R.S.“ montuojamos sėdynės. Šios sėdynės vairuotojams suteikia papildomą šoninę atramą, kuri ypač aktuali posūkiuose.

Naujojo „Renault Mégane“ kupė kabrioleto „GT Line“ komplektacija sukurta, vadovaujantis šiek tiek kitokiais principais: jame naudojama ta pati važiuoklė ir sėdynės kaip standartinės komplektacijos modeliuose, suteikiantys didesnį patogumą dėl pakabos veikimo.

„Megane GT“: „Renault Sport Technologies“ sureguliuota važiuoklė

„Renault Sport Technologies“ inžinieriai patobulino naujųjų „Mégane GT“ modelių važiuoklę, suteikiančią išties sportišką važiavimą, kuris puikiai tinka ir kasdieniam vairavimui. Techniniais sprendimais buvo siekiama užtikrinti tinkamą pusiausvyrą tarp vairavimo malonumo ir komforto.

„GT“ komplektacijos pasižymi ta pačia naujojoje „Mégane“ kupė naudojama „Sport“ važiuokle, pakoreguota pagal skirtingų kėbulo tipų ypatumus, siekiant užtikrinti važiavimo kokybę ir puikiausią sukibimą su kelio danga.

Į paketą įeina:

  • kiekvienam kėbulo tipui pritaikytos priekinės ir užpakalinės spyruoklės;
  • ypatingi amortizatoriai: nors korpuso ir stūmoklių matmenys nesiskiria, kalibravimas yra toks pat kaip naujojoje „Mégane R.S.“;
  • „Megane R.S.“ naudojama galinė amortizatoriaus atrama suteikia labiau subalansuotą automobilio su dideliais 18 colių diametro ratlankiais važiavimą.

Siekiant užtikrinti optimalų sukibimą ir efektyvų galios bei sukimo momento perdavimą kelio paviršiui, naujojoje „Mégane GT“ naudojamos tos pačios aukštos kokybės „Dunlop Sport Maxx TT“ 225/40 ZR18 padangos, kurios naudojamos ir „Megane R.S.“

Kadangi naujosios „Mégane GT“ komplektacijos modeliai turi tą patį naująjį elektrinį vairo stiprintuvą kaip ir kiti „Megane“ linijos modeliai, juose juntami tie patys vairavimo patobulinimai. Atsižvelgiant į „GT“ komplektacijose naudojamas padangas ir važiuoklės parametrus, nuo standartinės komplektacijos „Mégane“ jie skiriasi kalibravimu, suteikiant jautresnį, kietesnį ir sportiškesnį važiavimą.

Naujosios „Megane GT“ modifikacijos stabdžiai taip pat buvo pakeisti siekiant didesnio stabdymo efektyvumo:

  • · 296 mm skersmens vėdinami priekinių ratų stabdžių diskai ir 260 mm skersmens vientisi galinių ratų stabdžių diskai;
  • · stangresnis ir progresyvesnis „Mégane R.S.“ naudojamo pagrindinio cilindro stiprintuvo darbas.

IV. RINKA IR „RENAULT“ SPORTINIŲ AUTOMOBILIŲ GAMA

Pristatydama „Megane GT Line“ ir „Megane GT“ bei „R.S.“ žymimų automobilių („Twingo R.S.“, „Clio R.S.“ ir „Megane R.S.“) ir „Twingo“, „Clio“ ir „Laguna GT“ komplektacijas, „Renault“ išplėtė savo automobilių modelių gamą link vis labiau populiarėjančios ir aiškiai apibrėžtos sportiškų automobilių rinkos, kuri apima tiek „sportinius“, tiek „sportiškus“ automobilius.

Nuo 2001 iki 2009 m. Europos „hot-hatch“ rinka išaugo tris kartus ir pasiekė beveik 30 000 vienetų; „Renault Sport“ automobiliai savo klasėse buvo pripažinti etalonais.

Kuriant „Renault“ sportinius automobilius, remiamasi automobilių sporto pasaulyje įgyta „Renault Sport Technologies“ patirtimi ir „Renault“ grupės gamybos įgūdžiais.

„Renault Sport“ technologijos: dėmesys sportiškam važiavimui

„Renault Sport Technologies“ yra „Renault Group“ antrinė įmonė. Jos veikla apima tris pagrindines sritis:

1. serijinės gamybos sportinių modelių kūrimas, gamyba ir pardavimas („Twingo R.S.“, „Clio R.S.“ ir „Mégane R.S.“);

2. žiedinėms lenktynėms ir raliui skirtų lenktyninių automobilių gamyba ir pardavimas („Renault Formula 2,0“,“Renault Formula 3,5“, „Twingo R1, R2“ „Twingo“, „Clio Cup“, „Clio R3“ ir „Mégane Trophy“);

3. tarptautinių vieno gamintojo automobilių čempionatų organizavimas („Renault World Series“, „Clio R3 Cup“ turnyrai) ir „Renault Sport Experience“ vairuotojams skirti renginiai (mėgėjų dienos ir vairavimo mokymai).