Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Net keturi naujos kartos „TOYOTA GAZOO Racing HILUX" 2021 m. Dakaro ralyje! Kuo jie skiriasi nuo Benedikto Vanago automobilio?

Ateinančių, 2021-ųjų, metų Dakaro ralyje, kuris turėtų prasidėti sausio 3 d. Džidoje, Saudo Arabijos mieste, „TOYOTA GAZOO Racing“ dalyvaus su keturiais ekipažais.
Nuotraukos

2020.11.12.

Ateinančių, 2021-ųjų, metų Dakaro ralyje, kuris turėtų prasidėti sausio 3 d. Džidoje, Saudo Arabijos mieste, „TOYOTA GAZOO Racing“ dalyvaus su keturiais ekipažais. Komandą sudarys Nasseras Al-Attiyah ir šturmanas Mathieu Baumelis, Ginielis de Villiersas ir šturmanas Alexas Haro, naujokas Henkas Lateganas ir šturmanas Brettas Cummingsas; Shameeras Variawa ir šturmanas Dennisas Murphy.

Tai komanda, kuri jau daugybę metų varžosi Dakaro ralyje, o 2021 metų varžyboms ruošia aukštos kvalifikacijos specialistų būrį. „TOYOTA GAZOO Racing“ komanda planuoja suformuoti stiprų atakuojantį branduolį su Nasseru ir Mathieu priešakyje, o antruoju smuiku grieš Ginielis su Alexu. Nuo pirmųjų Dakaro ralio varžybų 2012-aisiais komanda finišuodavo tarp geriausių penkių ekipažų: 3 vieta (2012), 2 vieta (2013), 4 vieta (2014), 2 vieta (2015), 3 vieta (2016), 5 vieta (2017), 2 vieta (2018), 1 vieta (2019 m.) ir 2 vieta (2020 m.).

2019-aisiais "iGo2Dakar" žurnalistų komanda įamžino komandos džiaugsmą po to, kai Pietų Amerikoje vykusiame Dakaro ralyje pavyko pelnyti pirmąją vietą. Deja, dar po metų, 2020-aisiais, Saudo Arabijos lygumos nebuvo „Toyota“ komandos stiprioji pusė, o akmeningos vietovės „valgė“ padangas vienas po kitos. Buvo etapų, kur automobiliai finišuodavo ant trijų ratų, o išnaudoti visų ratų pavarą prieš MINI tiesiog nebuvo kur. Nepaisant to, iškovota garbinga antroji vieta liudija, kad Japonijos automobilių gamintojo modeliai itin katrūs net ir ypač atšiauriomis sąlygomis.

Prie komandos prisijungia ralio naujokai, pietų afrikiečiai Henkas su šturmanu Brettu. Nors tai bus pirmasis Henko Dakaro ralis, jis du metus iš eilės laimėjo Pietų Afrikos Cross-Country serijos (SACCS) čempionatą. Šturmanas Brettas jau du kartus varžėsi sunkiausiose pasaulyje varžybose, tik motociklų klasėje. Be to, 2014 metais finišavo antras „vienišių“, kuri dar tada vadinosi „Malle Moto“, įskaitoje.

Galiausiai Shameeras ir Dennisas, taip pat iš Pietų Afrikos, yra ketvirtasis komandos ekipažas. Shameeras irgi yra tapęs Pietų Afrikoje čempionu ir jau yra ragavęs Dakaro ralio, tačiau tai bus jo pirmas Dakaras su „TOYOTA GAZOO Racing“. Dennisas anksčiau Dakaro lenktynėse yra dirbęs techniku, be to, daugybę kartų skynė laurus kaip šturmanas Pietų Afrikoje. Visgi tai bus pirmas jo startas Dakare.

Varžysis kaip reikiant atnaujintu bolidu

Komanda varžysis su naujausia „Toyota Hilux“ versija, sukonstruota ir sukurta komandos būstinėje šalia žymios „Kyalami Grand Prix“ trasos Johanesburge, Pietų Afrikoje. Naujausios kartos automobilis pagamintas naudojant 2018 metų lenktyninio automobilio bazę, variklis sumontuotas už priekinės ašies, su nepriklausoma galine pakaba ir visų varančiųjų ratų pavara. Per daugelį metų automobilis patobulėjo, o jo rezultatai Dakaro ralyje yra patikimumo ir tvirtumo įrodymas.

Automobilį tobulinusi komanda išbandė kiekvieno mazgo patikimumą varžydamasi SACCS čempionate Pietų Afrikoje. Tai leido „TOYOTA GAZOO Racing Dakar“ komandos vadovui Glynui Hallui nuolat gerinti automobilį ir po varžybų susirinkti vertingų atsiliepimų tiek iš Ginielio, tiek iš Henko. 2021 metų modelio agregatų išdėstymas ir geometrija išlieka nepakitę, tačiau atlikti pakabos ir atmosferinio V8 variklio atnaujinimai. Taigi, Benediktas Vanagas gali ramiai miegoti ir planuoti pasirodymą 2021 metų varžybose.

Vienas labiausiai pastebimų 2021 m. lenktyninio automobilio pakeitimų yra „Toyota Hilux“ išorės dizainas, kuris dabar atspindi naujausią serijinio „Toyota Hilux“ modelio dizainą.

Laukia daug naujovių

2021 m. Dakaro ralio varžybos vėl vyks tik Saudo Arabijoje, o ekipažai sausio 3 d. startuos iš Džidos. 2021 m. maršrutas drieksis panašia vietove, kaip ir 2020 metais, tačiau organizatoriai pažadėjo visiems – varžybų trasos nesikartos. Tradicinė poilsio diena vyks sausio 9 d. Haile, o finišas sausio 15 d. Džidoje. Organizatoriai informavo, kad 2021 m. maršrute du etapai prasidės ir baigsis toje pačioje vietovėje, įskaitant tradicinį „maratono etapą“, kurį sportininkai turės įveikti be technikų pagalbos.

2021 m. Dakare bus pristatyta nauja skaitmeninė kelio knyga. Kelio knygas dalyviai gaus tik starto dieną. Šis metodas buvo išbandytas keliuose etapuose 2020 m. Dakaro ralyje ir nuo šiol tai taps įprastu dalyku, kuris ne tik suteikia papildomo nenuspėjamumo, bet ir palengvina visą procesą, kurį varžybų pareigūnai gali administruoti ir kontroliuoti.