Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Krovinio tvirtinimo pamokos

Vėžėjai, norėdami pagerinti savo paslaugų kokybę, pradėjo skirti didelį dėmesį krovinių
Nuotraukos

Vėžėjai, norėdami pagerinti savo paslaugų kokybę, pradėjo skirti didelį dėmesį krovinių tvirtinimui pervežimams skirtose transporto priemonėse. Daugelis tvirtinimo elementų gamintojų vis tobulina ir atnaujina prietaisus, kad transporto priemone gabenamas krovinys pasiektų tikslą nepažeistas.


Visai neseniai pasitelkiant į pagalbą koncernų SCHWARZMÜLLER, AIRpipe, Allsafe JUNGFALK, ALCOA, AMARI-Wheels, ASPÖCK, Edscha, HESTERBERG, JOST Werke, KAROPLAN, KNORR-BREMSE, SAF Holland, Transport-Technik Günther, WABCO, FULDA (Goodyear) ir MAROTECH produktus vyko mokymai, kurių metu vežėjai ir jų darbuotojai buvo supažindinti su pagrindiniais krovinio tvirtinimo aspektais.

Vienoje iš Europoje pirmaujančių saugaus vairavimo ir mokymų centro patalpose dalyviai galėjo gyvai susipažinti su krovinio tvirtinimo subtilybėmis.

Koncernas „Schwarzmüller " pagamino tokią puspriekabę, kurioje vienu metu galima sutalpinti  4 skirtingų tipų krovinius – makulatūrą, ritinius, negabaritinius krovinius ir tarą. Todėl nuo šiol saugaus vairavimo ir mokymų centro specialistai gali drąsiai rengti saugaus krovinio tvirtinimo mokymus, turėdami vieną transporto priemonę.

Makulatūros gabenimas

Makulatūros gabenimas gali būti saugus tik tada, kai yra teisingas įtvirtinimas. Specialistai rekomenduoja tokio tipo krovinį gabenti įtvirtintą šonuose paprastomis europaletėmis ir užfiksuotą reguliuojamais tvirtinimo balkiais.

Taip pat visą krovinį perjuosti specialiais diržais ir pritvirtinti prie grindyse esančių įleidžiamų kilpų.

Popierinių, plieninių ritinių gabenimas

Svarbiausia gabenant ritinius yra pastiprintas rėmas. Pagrindiniame svorio centre susidaro „lūžio taškas“, todėl norint to išvengti montuojami papildomi skersiniai ir kitos rėmo tvirtinimo dalys.

Puspriekabės priekinėje grindų dalyje sumontuoti plieniniai bėgeliai su skylėmis, kuriais pasinaudojus galima popieriaus ritinius stumdyti ir taip sutalpinti keletą. Dėl saugumo yra būtini papildomi skersiniai šonų tvirtinimo diržai, kurie užtikrina, kad pasislinkus vežamam kroviniui, jis neiškris ar nesuplėšys tento. Popieriaus ritiniai papildomai pritvirtinami diržais, kurie kabinasi prie šoninių kilpų.      

Plieniniams ritiniams gabenti grindyse įrengiama ertmė (lovys), į kurią ir įstatomas ritinys. Ertmės dydis ir gylis pritaikomas pagal ritinių skersmenis, tačiau dažniausiai yra pritaikomas standartinio dydžio ritiniams 900-2100 mm. Taip pat įrengiamos 80x80 retmės  rungams, kurie prilaiko ritinį, jei šis pasislinktų į priekį stabdymo atveju.

Patį ritinį rekomanduojama papildomai sutvirtinti 2500 kg apkrovai atspariais dviejų tipų diržais – vienus tvirtinti prie šoninių kilpų, kitus - prie transporto priemonės rėme esančių skylių.

Stambių, negabaritinių krovinių transportavimas

Trečioje puspriekabės dalyje įrengta vieta stambiems, negabaritiniams krovinaims, kurie geriausiai sutvirtinami Schwarzmüller RULASI tvirtinimo sistema. Transporto priemonėje suvirinami diržų tvirtinimo lizdai išilginiuose skersiniuose, kurie eina per visą plotį. Pagal pasirinkimą lizdai gali būti atviri arba uždari iš apačios. Kiekviename lizde yra diržų tvirtinimo skylės, kurių kiekviena gali išlaikyti 2000 daN apkrovą. Diržų tvirtinimo variantų gali būti daugiau nei 200, priklausomai, kiek lizdų porų bus sumontuota grindyse. 

Taros pervežimas

Tarą saugiausia gabenti tokioje puspriekabėje, kurioje būtų sumontuotos tvirtinimo sijos, dviejų aukštų pakrovimo įrenginys ir šoniniai bortai. Visa tai gelbėja pervežant vienetinius krovinius ir taip užkertama galimybė taros dėžėms ar kitoms prekėms judėti bet kuria kryptimi.