Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Efektyvus transporto vadybininko ir ekspeditoriaus darbas

Transporto rinka, bene viena dinamiškiausių ir jautriausiai reaguojančių tiek į
Nuotraukos

 Transporto rinka, bene viena dinamiškiausių ir jautriausiai reaguojančių tiek į ekonominę situaciją, tiek ir į politinius pasikeitimus regione. Kartais įvykiai tiesiog veja vienas kitą, tad ne viską galima spėti sužiūrėti ir tinkamai įvertinti. Siekiant, kad mūsų šalies transporto vadybininkai ir ekspeditoriai visada būtų įvykių sūkuryje, vakar „Panoramos“ viešbutyje, Vilniuje, vyko jiems skirta konferencija.

 

Pirmasis apie dabartinę transporto sektoriaus situaciją bei artimiausias tendencijos, taip pat apie Tarptautinių krovinių gabenimo srities aktualijas ir ateities perspektyvas kalbėjo Nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Jungtinę transporto vadybininko ir ekspeditoriaus mokymo viziją gausiai susirinkusiems konferencijos dalyviams pristatė VšĮ „Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro“ vadovas Mindaugas Černius, nors su prelegento išsakyta nuomone, kad vadybininką/ekspeditorių galima apmokyti per tris mėnesius, sutiko toli gražu ne visi.

Žiniomis apie logistinio klientų aptarnavimo veiklą prieš sandorį, per sandorį ir po sandorio bei apie klientų aptarnavimo poveikį finansiniams įmonėms rodikliams dalinosi VGTU Logistikos ir transporto vadybos katedros vedėjas doc. dr. Darius Bazaras. Nors dėstytojas kalbėjo apie logistiką, tačiau jo suteiktą informaciją galima pritaikyti žymiai plačiau.

UAB „Krautoma“ direktorius Sigitas Žilius, kartu su susirinkusiaisiais bandė atsakyti į filosofinius klausimus – kas aš? Kas mano klientas? Koks jis? Tokie filosofiniai klausimai, kuriuos galima kelti beveik apie bet kurią profesiją. Radus į juos atsakymus, galima tiksliai ir aiškiai apibrėžti savo darbą, jo tikslus, keliamus uždavinius ir nusistatyti tikslinę grupę į kurią viena ar kita veikla būtų orientuota.

Apie šiuo metu galiojančias konvencijos ir kodeksus bei apie TIR sistemos veikimą ir ateities planus pasakojo Mečislavas Atroškevičius, Smulkiųjų ir vidutinių vežėjų asociacijos (SVVA) prezidentas.

Arturas Cvetkovas iš jau minėto VšĮ „Vilniaus Jeruzalės darbo rinkos mokymo centro“, trumpai, bet labai įdomiai apžvelgė pavojingų krovinių vežimo – „ADR“ – temą. Reiktų pastebėti, kad pavojingų krovinių pervežimo klausimas – ganėtinai platesnis, negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Priklausomai nuo pakuotės tipo, tas pats moteriškas nagų lakas gali būti vertinamas tiek kaip pavojingas, tiek kaip ir nepavojingas krovinys. Detalės, kurias reiktų žinoti netgi tiems, kurie nedirba pervežimų srityje, o draugiškai apsiima pervežti vieną ar kitą krovinį.

Auto įvykiai transporto sistemoje nutinka kasdien. Ar visada žinome, kaip elgtis įvykus avarijai? Užsakovams vengiant atsisakyti? Sugadinus krovinį? Apie kritinių situaciją valdymą pasakojo UAB „Simatra“ transporto direktorius Mindaugas Makutėnas. Galbūt krovinio pervežimo ar jo likimo klausimas įdomus tik tiems, kas tiesiogiai su tuo susiję, tačiau, tarkim, patarimai, kaip elgtis įvykus avarijai svečioje šalyje, sėkmingai gali būti pritaikyti praktikoje esant bet kokiai kritinei situacijai.

Mindaugas Šimkūnas, advokatų kontoros „VERUM“ vadovaujantis partneris, advokatas, supažindino konferencijos dalyvius su naujausia teismų praktika krovinių gabenimo kelių transportu ginčuose, aptarė labai svarbius vežėjų atsakomybės klausimus.

Rimta konferencija baigėsi ne visai rimtai – sveikos gyvensenos koordinatorius Šarūnas Ciparis praktiškai pademonstravo dalyviams, kaip sėkmingai sulaukti pensijos dirbant sėdimą darbą biure, aptarė fizinio aktyvumo būtinybę ir klaidas tiek įsirengiant darbo vietą, tiek joje dirbant.

Tikėtina, kad konferencijos metu išgirsta informacija ir užmegzti kontaktai tiek vežėjams, tiek transporto vadybininkams ir ekspeditoriams leis efektyviau planuotis savo darbus ir sparčiau spręsti šiame, ganėtinai sudėtingame versle, kylančias problemas.

 

Prim.lt