Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„CFMOTO“ keturračių pristatymas Vilniuje

Matyt taip puikiai suprato ir „CFMOTO“ prekių ženklo atstovai „Motorider“ ir partneriai „MotoPro“
Nuotraukos

Šiandien visuomenę vis sunkiau kažkuo nustebinti. Ypač – didžiųjų miestų gyventojus. Renginių daug, jie vyksta beveik kas savaitgalį, tad kartais sunku ne tik visur suspėti, bet ir atsirinkti, kas yra įdomiausia.


Matyt taip puikiai suprato ir „CFMOTO“ prekių ženklo atstovai „Motorider“ ir partneriai „MotoPro“, tad šiai dienai populiariausių Lietuvos rinkoje keturračių pristatymui buvo pasirinkta ganėtinai neįprasta tokiai technikai vieta – Neries pakrantė prie vienintelės plaukiojančios kavinės sostinėje „Baržos“.

Sutikite – daugeliui keturračiai asocijuojasi arba su bekele, arba, geriausiu atveju – su didelio ūkio priežiūra, tad išvysti juos pačiame sostinės centre tikrai buvo netikėta. Juolab, kad pasak renginio vedėjo Gyčio Balčiūno, vienu keturračiu, parodant transporto galimybes, iš Kauno į Vilnių buvo atvažiuota savarankiškai.

Šie keturračiai registruojami „Regitroje“, tad jais galima važinėti ir viešojo naudojimo keliais, turint „B“ kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Visgi autostrada važiuoti ganėtinai nuobodu, todėl keturračio vairuotojas pasirinko bekelę ir kaimo keliukus. Kelionė užtruko apie tris valandas, tačiau buvo ganėtinai įdomi nes reikėjo atrasti kelius, kurie vestų ta pačia kryptimi kaip ir autostrada - į Vilnių. Tai parodo, kad keturračiai gali būti puikiai naudojami kaip transporto priemonė.

Teisingai mąsto ir tie, kurie apie keturratį galvoja kaip apie pagalbinę priemonę tinkamą įvairiems ūkio darbams. „CFMOTO“su papildoma įranga gali būti naudojami sniego stūmimui, pievų priežiūrai, malkų ar kitų krovinių transportavimui ir t.t.

Pasižymintys geru pravažumu ir palyginti nedideliu svoriu, keturračiai puikiai tinka ne tik pramoginiam pasivažinėjimui, bet ir tokiam užsiėmimui, kaip gyvulių priežiūra ar medžioklė. Jie puikiai pravažiuos ten, kur gali strigti automobiliai, tad tinka tiek atvežti vandenį į pažliugusias pievas, tiek parsivežti iš medžioklės laimikį. Nors miesto aplinka apribojo keturračių galimybes, bet šis tas buvo pademonstruota ir čia. Vienas keturratis buvo kateriu atplukdytas iš kito Neries kranto ir be jokio vargo tiesiai iš katerio užvažiavo ant krantinės. Vėliau tas pats keturratis, kuris sėkmingai nuriedėjo nuo katerio, nesunkiai „įkopė“ į palyginti statų ir aukštą Nėries šlaitą. Vėliau taip pat sėkmingai juo nusileido. Sutikite, tai galėtų pakartoti, toli gražu, ne kiekvienas automobilis ar motociklas.

Renginio metu lankytojai turėjo išskirtinę galimybę išvysti ir karinio keturračio prototipą su gale sumontuota minosvaidžio imitacija. Šiam prototipui yra naudojama „CFMOTO U8“ bazė.

Po įspūdingo keturračių pristatymo įvyko tai, kas buvo žadėta ir ko visi laukė. Ne, ne pasivažinėjimas keturračiais. Šios vikrios transporto priemonės tądien panere zujo pirmyn ir atgal visą dieną, o norintys galėjo registruotis vėlesniam rimtesniam šios technikos išbandymui.

Po keturračio pristatymo Gytis Balčiūnas surengė mini viktoriną ir blic turnyrą „CFMOTO“ ir „Motorider“ prizams laimėti. „Žinote, kiek keturračių gali patempti Žydrūnas Savickas?“ – smalsavo Gytis. Teisingas atsakymas buvo paprastas ir kai kuriuos nustebinęs – „Daug“.

Renginio lankytojai rungtyje praktiškai išbandė kiek kartų per 10 sekundžių galima apvynioti keturratį pakavimo plėvele. Geriausias rezultatas buvo 4,5 karto. Šmaikštaudamas, kad keturratis – labai universali ir patraukli transporto priemonė, G.Balčiūnas sugalvojo ir daugiau rungčių -„CFMOTO“ keturračio sėdynė buvo puikiai panaudota rankų lenkimo varžybose vietoj stalo.

Vėliau... vėliau tęsėsi praktiniai keturračių bandymai, kurie užtruko iki vėlaus vakaro. Taip, linksmai ir nekasdieniškai, vilniečiams ir sostinėms svečiams buvo pristatyti „CFMOTO“ keturračiai, kuriuos nuo šiol galėsite įsigyti ir Vilniuje, „MotoPro“ salone.

Tekstas ir nuotraukos V. Misevičiaus

 

Prim.lt