Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Motociklai Victory - susipažinkime

Pirmasis „Victory“ modelis, sudrebinęs rinką, buvo
Nuotraukos

Amerikoje įsikūręs koncernas „Polaris“ – didžiausias pasaulyje sniego rogių ir vienas pagrindinių keturračių ir vandens motociklų gamintojas. Visgi šių sričių „Polaris“ pasirodė per maža ir praėjusio amžiaus pabaigoje rinkai buvo pasiūlytas „grynai amerikietiškas motociklas“ – sunkusis kelioninis modelis „Victory“.

 

Pirkėjai pirmuosius motociklus gavo 1998 m. Debiutas buvo labai sėkmingas, modelis laimėjo ne vieną prizą, tad motociklų paklausa ėmė sparčiai augti.

Pirmasis „Victory“ modelis, sudrebinęs rinką, buvo „V92C“. Tai – tipiškas kruizeris, kuriame puikiai realizuota „didelio motociklo“ idėja, tad apie šį, legenda tapusį modelį, papasakosime kiek plačiau.


Dailios, apvalainos linijos, gausybė chromuotų detalių – visai tai primena XX a. vidurį. Dėmesį tiek išvaizda, tiek ir garsu patraukia didelis dviejų cilindrų 1 507 cm3 V tipo variklis. Jis turi elektroninę kuro padavimo sistemą, keturių vožtuvų cilindrų galvutes ir hidraulinius vožtuvų stūmoklius. Kadangi variklis įtrauktas į motociklo rėmo struktūrą, jis turi vibracijas slopinantį balansavimo veleną. Pavarų dėžė su varikliu sudaro vieną bloką, variklio prievadas krumpliaratinis, sukimo momentą galiniam ratui perduoda dantytas diržas.

Įdomu tai, kad nors „Victory“ pristatomas kaip „tikras amerikietis“, jo konstrukcijoje naudojamos ir Europoje pagamintos detalės: teleskopinės priekinės šakės „Marzocchi“ ir diskiniai „Brembo“ stabdžiai.

Motociklo važiavimo charakteristikos buvo pagerintos perdarius pakabą ir stabdžių sistemą. Priekinių teleskopinių šakių „Marzocchi“ skersmuo padidintas nuo 45 iki 50 mm, gale panaudotas moto amortizatorius „Fox“.

Ratų skersmuo išaugo nuo 16 iki 17 colių, priekinis ratas gavo dviejų diskų „Brembo“ stabdžių sistemą. Netgi vairuotojo sėdėsena primena sportinio bolido vairuotojo kūno padėtį, o vietoj plačių šoninių platformų motociklas gavo įprastas kojų atramas. Taikantis prie sportinės motociklo koncepcijos buvo sumontuota net kanistrą primenant dujų išmetimo sistema, sukelianti mažesnį pasipriešinimą atidirbusioms dujoms.

Visgi laikas nestovi vietoje ir švęsdama savo 15-os metų jubiliejų, „Victory Motorcycles“ rinkai pasiūlė dar vieną perliuką – ypatingą motociklą „Victory Cross Country Tour LE“. Prisimenant pergalingą gamintojo žygį, jubiliejinis modelis buvo nudažytas tokiomis pat spalvomis, kokiomis pasipuošė ir 1998 m pirmas pagamintas motociklas „Victory V92C“.

Jubiliejinis modelis išsiskyrė specialiai jam pagamintomis sėdynėmis, kaltais ratlankiais, chromuotomis detalėmis, GPS „Garmin“ navigacija, palydoviniu radiju XM, „Kicker“ garso kolonėlėmis, juodu stiklu ir „iPhone/iPod“ pajungimo lizdu. Taip pat jubiliejinės serijos motociklai buvo paženklinti specialiu „Victory“ ženkliuku ir kiekvienas jų gavo asmeninę lentelę su unikaliu numeriu.

„Victory Cross Country Tour LE“ turi firminį „Victory V-Twin“ variklį, šešių pavarų PD, ABS, kelionės kontrolę ir patogumo valdymo sistemą, leidžiančią baikeriui reguliuoti aptako aerodinamiką. Deja, tokia prabanga galės džiaugtis ne visi, nes buvo pagaminta tik 150 jubiliejinių modelių ir jie kainavo 30 000 JAV dolerių – 8 000 JAV dolerių brangiau negu baziniai „Cross Country Tour“ modeliai.

„Galima daug pasakoti apie motociklus „Victory“ ir jų privalumus, tačiau, kaip sakoma, geriau vieną kartą pamatyti (arba, konkrečiu atveju – pabandyti), negu 100 kartų išgirsti“ – nusišypso įmonės MotoPro“, nuo šiol į Lietuvos rinką tieksiančios ir „Victory“ motociklus vadovas Dainius. – „Mūsų krašte „Victory“ motociklai dar mažai pažįstami, tad mes stengsimės ištaisyti šią neteisybę ir Lietuvos bei aplinkinių šalių motociklininkams pasiūlyti kokybiškus, patvarius ir patikimus „Victory“. Tikrai ne visi žino, kad nuo 2010 m. „Victory“ atnaujino savo modelių gamą ir nuo tada visi motociklai turi 1 731 cc variklius bei 6 pavarų PD.“


„Tai, kad motociklai verti pasitikėjimo įrodo vien tas faktas, jog JAV – motociklų gimtinėje – vis daugiau atskirų Valstijų Policijos departamentų savo pareigūnams perka būtent šio prekių ženklo motociklus. Įvertinus, kokie apkrovimai ir kokie išbandymai tenka patruliniam transportui, manau toks policijos pasirinkimas nėra atsitiktinis.“– teigia pašnekovas –, „Be to, „Victory“ motocikluose puikiai suderintas kainos ir kokybės santykis. Yra gamintojų, kurie nemažai pinigų pasiima už prekių ženklo vardą, kiti tiekia rinkai pigesnius, tačiau ne tokius patikimus motociklus. „Polaris“ šį klausimą išsprendė, sukurdamas tokį produktą, kuris tinka tiek Amerikos, tiek ir Lietuvos keliams. Kaip pavyzdį galima paminėti „Victory Cross Country“. Šie motociklai patikimi, lengvai prižiūrimi ir, kas labai svarbu mūsų moto entuziastams, nėra pasakiškai brangūs. Gal tik kiek mažiau žinomi, tačiau šią spragą pabandysime užtaisyti. Kiekvienas, susidomėjęs „Victory“, gali kreiptis į „MotoPro“ , o mes įsipareigojame motociklą užsakyti ir pristatyti į Lietuvą per galimai trumpiausią laiką.“

 

 

Prim.lt