Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naudotas Hyundai ix35 – perkam?

Viena iš Hyundai ix35 kartų buvo gaminama 2010 – 2013 metais.
Nuotraukos

2017 10 23

Viena iš Hyundai ix35 kartų buvo gaminama 2010 – 2013 metais. Tipiškas korėjiečių modelis atrodė visai įdomiai, tačiau jo gamybai buvo panaudotos pigios medžiagos, tad išoriniu blizgesiu savininkas džiaugėsi neilgai. 2013 metais modelis buvo modernizuotas ir pastaroji versija rinkoje išsilaikė iki 2015 metų. Vizualiai atskirti versijas „iki“ nuo „po“ – ganėtinai sudėtinga. Turbūt dizaineriai bijojo sugadinti lengvai atpažįstama išvaizdą, todėl pakeitimai buvo labiau kosmetiniai.

Šios kartos ix 35 variklių gama taip pat ganėtinai skurdoka, tad dažniausiai antrinėje rinkoje sutiksite arba 2,0 l benzininį, arba tokio paties tūrio dyzelinį agregatą. Benzininis agregatas, jeigu laiku arba dažniau bus atliekamas techninis aptarnavimas, turėtų tarnauti bent 200 000 km. Dyzelinis – gerokai ilgiau.

Ypatingai turėtų benzininė versija žavėti įvairius lustų mėgėjus. Reikalas tas, kad pastaroji, siekiant įtilpti į ekologiškas normas ir sumažinti muitus, buvo „pridusinta“, tad atlikus tam tikras operacijas, vietoje 150 AG galima turėti visus 170 AG.

Kalbant apie kuro reguliavimo mechanizmą, kas 100 000 km teks reguliuoti vožtuvų tarpelius. Pasitaiko ir įpurškimo veleno degimo fazių reguliatoriaus gedimai, tačiau jie – labai reti. Jeigu bus naudojami kokybiški degalai ir eksploataciniai skysčiai, problemų ilgam pavyks išvengti. Senesniuose modeliuose gali sugalvoti sunktis tepalai, tačiau, paprastai, problema sprendžiama tarpinių pakeitimu.

Dyzelinis agregatas dar patikimesnis ir problemų su juo beveik nepasitaiko. Savininkai skundėsi tik dėl alkūninio veleno skriemulio, kuris gali atsilaisvinti ir kelti papildomą triukšmą. Pakeiskite detalę ir visi garsai išnyks.

Nesivargino gamintojai ir su pavarų dėžėmis. Variantai du – 5 pavarų MPD arba 6 „automatas“. Viskas.

APD kartais sugalvoja ne laiku perjunginėti pavaras, tačiau problema nesunkiai ištaisoma atnaujinus valdymo bloko programinę įrangą. Ypatingai retais atvejais gali sugesti selektoriaus padėties daviklis. MPD problemų išvis nekelia, tačiau abejose pavarų dėžėse ir galiniame reduktoriuje reiktų ties 100 000 km riba keisti tepalus.

Automatiškai visų keturių ratų varančioji sistema pajungiama per elektroninę valdomą movą, tad ilgų važinėjimų pelkėmis reiktų vengti. Priešingu atveju tik džiaugsitės, jeigu, perkaitus detalei, kuriam laikui užstrigsite ir naudositės tik priekiniais ratais. Blogiausiu atveju, ištraukus automobilį teks keisti visą, gan brangiai kainuojantį, mazgą.

Iki 2011 m. pagamintuose automobiliuose mova perkaista gerokai rečiau. Tada gamintojas naudojo elektrinę hidraulinę movą, kuri, deja, su savimi „atsinešdavo“ ir porą kitų gedimų.

Dalyje naudotų automobilių pasireiškia galinės ašies pajungimo problema, apie kurią borto kompiuteris informuoja pateikdamas kodus 1822 ir 1830. Gedimo problemos gali būti kelios – arba daviklių oksidacija, arba per apsaugas prasiveržęs purvas. Antras variantas – ganėtinai pavojingas, nes pastebėjus tokį gedimą, paprastai, bent vieną detalę tenka keisti.

Dar viena silpna ix35 transmisijos vieta – tarpinis priekinio rato prievado velenas, kuriam kenkia tas pats purvas. Arba inžinieriai, kurie patingėjo sumontuoti velenui papildomą apsaugą. Sugesti gali tiek dantratinis sujungimas, tiek ir veleno guolis.

Tie, kas prie ix35 vairo praleido ne vienerius metus, sutiks, kad automobilis sunkesnis negu atrodo. Ties 100 000, km riba nusėda ir galinė automobilio dalis. Tokiu atveju gamyklines spyruokles reiktų keisti sustiprintomis, nors šiaip visos pakabos silpna vadinti negalim. Stabilizatorių įvorės tvarkingai tarnauja 50 – 70 000 km. Iki 100 000 km turėtų tarnauti ir amortizatoriai, o jeigu automobilis dar nenuriedėjęs 170 000 km, apie kapitalinį važiuoklės remontą galite ir negalvoti. Nebent mėgstate agresyviai vairuoti arba nesiklausote to, ką „sako“ automobilis.

Tiesa, kartais „garsiniai signalai“ gali ir suklaidinti. Pasitaikė atvejų, kai ix35 savininkai remontuodavo visiškai sveiką važiuoklę. Nenorėdami susitaikyti su „įgimtu“ gaudesiu, jie keisdavo amortizatorius, svirtis ir kitas detales. Jeigu nesate patyręs remontininkas, be specialios įrangos neatskirsite, kur važiuoklė tiesiog „groja“, o kur praneša apie gedimą. Pasigirdus kalimo garsas, reiktų patikrinti amortizatorių atraminių gumų tvirtinimą. Šiuose modeliuose jie linkę nuslysti į šalį.

Taip pat pirmos kartos ix35 dažnai pasitaikydavo prasti vairo traukių antgaliai. Jeigu problema „išlysdavo“ garantiniuose modeliuose, atstovai viską lengvai pakeisdavo. Beje, pati vairo krumpliastiebinė pavara taip pat prastai apsaugota nuo purvo ir drėgmės, tad pelkių reiktų vengti ir dėl šios priežasties.

Ganėtinai dažna naudoto ix35 problema – išsėdėtos ar net plyšusios sėdynės. Ir tai – kartą jau pagal garantiją keisti egzemplioriai. Gamintojas masinio atšaukimo neskelbė, tad savininkai gali arba su tuo susitaikyti, arba mesti svorį ir rečiau važinėti.

Užtat atstovai kvietė į neplanuotus galinių parkavimosi daviklių keitimo „seansus“. Gaila tik, kad dėmesio tokiais atvejais neskyrė galinio vaizdo kamerai, kuri nėra pritaikyta snieguotiems keliams, todėl nusiteikite, kad kartais teks valyti ne tik ją, bet ir kontaktus.

Įdomių situacijų sukeldavo sugedęs stabdžių paminos daviklis. Automobiliuose su APD tokiu atveju nebuvo galima perjungti pavaros, o išvažiavus į kelią su MPD, buvo galima sulaukti smūgio į galinį bamperį, nes STOP signalai nedegdavo.

Pašaliniai garsai, įvertinus bendrą ix35 apdailą, dalykas tikėtinas, tad neturėtų stebinti „grojantis“ šildymo sistemos ventiliatorius ar triukšmaujanti daiktadežė. Jeigu sugalvosite su triukšmais kovoti savarankiškai, būkite labai atidūs, nes plastikas – ganėtinai plonas, ir pasitaikė atveju kai šaltyje, tik bandant reguliuos srovę, lūždavo oro padavimo deflektoriai.

O štai ix35 kėbulas ir dažai puikiai atlaiko visas negandas, tad net ne paties tvarkingiausiems savininkams, išoriškai, automobilį ilga pavyksta išlaikyti „kaip naują“. Nei įbrėžimai, nei nuoskilos korozijos sukelti neturėtų, tad jeigu automobilis bus parūdijęs, tikėtina, tai – rimtos avarijos pasekmė, tad pirkimui reiktų pasiieškoti kito modelio.

Prim.lt