Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Lietuvos autolaužynų detalės prienamos visame pasaulyje

Technologinės naujovės įtakoja visus verslus, neapleidžia jos ir autolaužynų savininkų, prekiaujančių naudotomis dalimis.
Nuotraukos

2019.11.19.

Technologinės naujovės įtakoja visus verslus, neapleidžia jos ir autolaužynų savininkų, prekiaujančių naudotomis dalimis. Dar prieš keletą metų autolaužynuose vyravo chaosas sandėliuose, kuriuose buvo sunku rasti detales, darbuotojai pamiršdavo kokios detalės sandėliuojamos, ar jos iš vis yra.

Nuo 2014 metų veikianti įmonė UAB „Recaras“ autolaužynams siūlanti sandėlio valdymo programą, šįmet atsinaujino ir pristatė dar labiau patobulintą ir įnovatyvesnę sandėlio valdymo ir pardavimo sistemą ReCar, kuri ne tik padeda autolaužynams susitvarkyti savo sandėlius, bet ir išsprendžia naudotų dalių prekybos internetu klausimą. Nebereikia tų pačių prekių suvedinėti į skirtingas pardavimo platformas, suvedus jas į ReCar – jos iškart patenka į dalys.lt ir eBay. Taip priartėjama prie klientų visame pasaulyje, kai turimos detalės esančios Lietuvoje kitą dieną gali iškeliauti net ir į Australiją.

UAB „EGO MOTOR“ daugiau nei 10 metų besiverčianti naudotų BMW automobilių detalių prekyba, jau keletą metų naudojasi ReCar sistema. Jos savininkas Audvydas Vaicekauskas atskleidžia autolaužyno verslo niuansus ir kaip verslo valdymui bei plėtrai padėjo ReCar sistema.

Kaip vykdote prekybą naudotomis dalimis? Ar daugiau prekių parduodate el. prekyboje ar žmonės skambina/atvyksta pas jus tiesiogiai?

Pastebime, kad vis daugiau žmonių taupydami laiką renkasi internetinę prekybą ir prekybos internetu apimtis nuolatos auga. Pastaruoju laikotarpiu internetinė prekyba ženkliai pirmauja lyginant su vietine prekyba.

Ar daug detalių parduodate užsieniečiams? Kurią jūsų rinkos dalį jie sudaro?

Užsieniečiai sudaro apie 60-70% visų pardavimų.

Gal galite įvardinti įsimintiniausią jūsų pirkėją?

Įdomių pirkėjų kaip ir įdomių žmonių nuolatos sutinki ar su jais susiduri. Turime klientą iš Suomijos, kuris į katerius montuoja dyzelinius BMW variklius. Taip pat turėjome klientą iš Australijos, kuris pirko variklį su express siuntimu, o už siuntimą sumokėjo 3 kartus daugiau negu už patį variklį. Dar buvo klientas iš Prancūzijos, kuris pusę BMW automobilio sumontavo į 1960 m restauruotą Fiat automobilį ir dar daugelis kitų įdomių istorijų.

Ar užsienio pardavimams padarė įtakos ReCar integracija su Dalys.lt ir eBay?

Kadangi eBay platformoje prekiaujame nuo 2011 m, todėl ReCar integracija su eBay užsienio pardavimams įtakos nepadarė, tačiau labai palengvino skelbimų įdėjimą, sinchronizavimą tarp sandėlio programos ir eBay. Dalys.lt yra ganėtinai jauna, tačiau perspektyvi, greitai auganti ir daug žadanti detalių pardavimo platforma.

Kaip iki naudojimosi ReCar apskaitėte turimas naudotas dalis?

Prieš pradedant naudotis ReCar sistema buvo daug chaoso. Sandėlininkai turėjo atsiminti visas detalių lokacijas. Nuolatos atsirasdavo pamirštų dalių, kurios stovėdavo 5-ame sandėlio aukšte. Dar blogiau būdavo kai iš darbo išeidavo sandėlininkas, sukaupęs kelių metų  patirtį ir kartu išsinešdavo galvoje turimas detalių lokacijas, todėl naujai priimtiems darbuotojams reikėdavo daug laiko kol viską įsimindavo.

Kiek laiko naudojatės ReCar sistema? Ar teko daug investuoti laiko/pinigų į sandėlio sutvarkymą naudojantis ReCar programa?

ReCar sistema naudojamės nuo 2015 m. Tam tikslui papildomai įdarbinome 2 darbuotojus, kurie nuolatos suvedinėja detales į ReCar sistemą. Pradėjus naudotis ReCar, detalių perkėlimo į sandėlį greitis tarsi sustojo, kadangi kiekviena detalė reikalavo papildomo darbo – turėjo būti fotografuojama, suvesti visi jos duomenys į sistemą: detalių aprašymai, jų numeriai ir kita informacija. Tačiau nepraėjus nei metams pradėjome apčiuopti sistemos naudą, supratome kokia naudinga ši sistema.

Kaip esami darbuotojai priėmė naujoves?

Kiekviena naujovė yra nemažas iššūkis darbuotojams, vieni lengviau priėmė tą iššūkį, kiti šiek tiek sunkiau, vyko daug diskusijų šia tema, bet dabar galiu tvirtai pasakyti, kad buvo priimtas teisingas sprendimas.

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte pradėdami naudotis ReCar sistema?

Didžiausias iššūkis buvo priprasti prie greitai atsinaujinančių ir besikeičiančių ReCar sistemos funkcijų. Sistema tobulėja greitai, o prie kiekvienos naujovės reikia laiko priprasti.

Kokią įvardintumėte dažniausią problemą surandant klientui detales, kol nesinaudojote ReCar sistema? Ar pagerėjo dalių paieška susitvarkius sandėlį?

Atsiradus ReCar sistemai klientai yra greičiau aptarnaujami telefonu, pardavimų vadybininkas iš karto gali patvirtinti, ar reikiama detalė yra sandėlyje, nereikia perskambinėti, viskas matoma sistemoje iškart. Pagerėjo komunikacija tarp sandėlio, eBay skyriaus darbuotojų ir pardavimų vadybininkų, kadangi visi esami detalių pardavimo srautai visiems yra matomi sistemoje. Dėl šios priežasties sumažėjo nesusipratimų tarp klientų, kada atvykus į vietą atsiimti detalės pasirodydavo, kad ji prieš keletą akimirkų buvo parduota internetu, o pinigai už detales jau sumokėti ir panašiai.

Kokius didžiausius ReCar privalumus galėtumėte įvardinti?

Automobilių atsiperkamumo stebėjimas, detalių likučių stebėjimas realiu laiku, sandėlio valdymas, darbuotojų atliktų darbų analizė.

Ar naudojotės mūsų siūloma paslauga: apmokyti darbuotojus naudotis programa, padėti sukelti detales ir pan.?

Taip, naudojomės ir nuolatos konsultuojamės, ypatingai po ReCar sistemos atsinaujinimo.

Ar galėtumėte atsisakyti ReCar ir dirbti be jos? Tikrai negalėtume. Atsiradus bent menkiems ReCar programos trikdžiams, darbas įmonėje sustoja.