Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Naujasis „Renault Trafic“

Bendrovė „Renault“, kuri lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderė
Nuotraukos

Tiesiog „Van à Vivre“

Bendrovė „Renault“, kuri lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderės pozicijų neužleidžia nuo pat 1998 m., šią vasarą rinkai pateiks atnaujintą „Trafic“ seriją. Šio automobilio konstrukcijos idėja – būti biuru ant ratų, todėl jo kabinoje naudotojai ras gausybę specialiai pritaikytos įrangos, kuri skirta supaprastinti verslo reikalais važinėjančių klientų gyvenimą, pavyzdžiui, automobilyje įtaisyti laikikliai mobiliojo ryšio telefonui ir planšetiniam kompiuteriui, įrengta vieta nešiojamajam kompiuteriui ir yra ištraukiamas A4 formato dėklas su spaustuku dokumentams.

Be to, naujieji varikliai, kurių degalų sąnaudos tik 5,7 l/100 km*, užtikrina ekonomiškumą ir puikų veikimą, t. y. 340 Nm sukimo momentą ir iki 140 AG galią. Verslo klientai pastebės, kad palyginti su antrosios kartos „Trafic“, naujojo automobilio degalų sąnaudos 100 km sumažėjo 1 litru, o tai reiškia, kad per trejus metus pavyks sutaupyti 1000 EUR**. Neliko be dėmesio ir kroviniams skirta vieta – dabar iš visų rinkoje esančių LKA būtent su „Trafic“ bus galima pervežti ilgiausią krovinį (pavyzdžiui, su L2 versija – 4,15 m ilgio). Naujasis automobilis išlaikė ir tas pačias antrosios kartos „Trafic“ savininkų ypač vertinamas kubines formas.

Sprendimas naująjį „Trafic“ gaminti Sandouville gamykloje užtikrins ilgalaikę šios gamyklos ateitį. Tuo pačiu šis sprendimas reiškia, kad bendrovė „Renault“ Prancūzijoje dabar turi tris gamyklas, kuriose gamina visą Europos rinkoje pirmaujančių furgonų asortimentą.

Tvirtos, tačiau dinamiškos naujojo „Trafic“ linijos pabrėžia jo priekį, kuris aiškiai simbolizuoja naujojo „Renault“ ženklo stiliaus tapatumą. Radikalūs pokyčiai – automobilio viduje. Suprojektuota taip, kad būtų ir praktiška, ir patogi, savo patrauklumu ir kokybe kabina primena lengvojo automobilio saloną bei turi net 14 dėtuvių, į kurias verslo klientai gali susidėti kasdieniame darbe naudojamas priemones.

Tvirtas ir dinamiškas išorės stilius

Priekyje, kuris savo išvaizda sukuria atkaklumo įspūdį, ekspresyvūs ir grakštūs priekiniai žibintai gražiai įrėmina didelį oro įsiurbimo kolektorių. Išlaikant prekės ženklo stiliaus tapatumą, didelis „Renault“ logotipas įtaisytas pačiame centre, virš kontrastingai derančio juodos spalvos grotelių viršaus įrėminimo. Kėbulo spalvos juosta, skirianti groteles ir priekinį bamperį, dar labiau pabrėžia, kad naujasis „Trafic“ – verta dėmesio transporto priemonė. Nuožulnesnis nei antrosios kartos „Trafic“ priekinis langas dabar aiškiai žymi, kur eina jį ir variklio skyriaus dangtį skirianti riba – tai dar viena ypatybė, kuri paprastai asocijuojama su lengvaisiais automobiliais. Žvelgiant iš šono, didesnio dinamiškumo automobiliui suteikia tvarkingos linijos ir aiškios struktūros formos.

Nedingo ir naujojo „Trafic“ pirmtako savininkų išgirtas automobilio tvirtumas ir patogumas naudotojui, kurį neginčijamai demonstruoja apgaubiantis ir apsaugantis priekinis bamperis bei plačios, rūpestingai parinktoje vietoje įtaisytos šoninės apsaugos. Stačiakampio formos automobilio galas aiškiai byloja apie didelį krovinių gabenimo pajėgumą.

Nuo pat pasirodymo rinkoje pradžios pirkėjai galės rinktis iš 10 skirtingų kėbulo spalvų, iš kurių dvi –visiškai naujos („Bambou Green“, t. y. žalio bambuko ir „Copper Brown“, t. y. varinė ruda). Žalio bambuko spalva simbolizuoja šio naudojo modelio variklių ekonomiškumą – iš galimų variantų ekonomiškiausio variklio degalų sąnaudos siekia vos 5,7 litro/100 km*.

Praktiškas ir patogus vidus

Palyginti su pirmtaku, naujojo „Trafic“ kabina radikaliai pasikeitė. Dabar joje net 14 dėtuvių, kurių bendras tūris 90 litrų (žr. skyrių „Kabina – tarytum mobilus biuras ant ratų“) ir į kurias galima sudėti įvairiausias kasdien verslo klientų naudojamas darbo priemones. Šiuolaikinis prietaisų skydas labai primena lengvojo automobilio prietaisų skydą ir, kaip ir visuose „Renault“ modeliuose, turi centrinį totemo formos valdymo pultą, kuriame įrengta daugialypės terpės sistema ir klimato kontrolės jungikliai. Geriausios komplektacijos automobilio versijose – chromo imitacija papuoštas valdymo skydo apvadas, pavarų perjungimo svirties bumbulas ir priekinių garsiakalbių apvadai, plius uždengiama prietaisų skydo dėtuvė ir „Java“ audinio apmušalai.

Vairuotojo aplinka – panašiai kaip MPV

Savo patogumu ir vairuotojo sėdynės padėtimi naujasis „Renault Trafic“ labai panašus į MPV.

Naujos sėdynės – su šoninėmis atramomis, kurias suformuoti leidžia sėdynėms naudojamas tankesnis porolonas ir labiau apgaubiančios formos. Priekinė daugiavietė sėdynė turi šoninius tiek sėdynių pagalvėlių, tiek ir keleivių vietos atlošų sutvirtinimus. Dar daugiau patogumo suteikia durelėse įtaisyti porankiai.

Palyginti su antrosios kartos „Trafic“, naujajame variante vairuotojo sėdynė nuleista 36 mm, o atlošas – labiau atlenktas, kas leido sukurti į MPV vairuotojo panašią padėtį. Reguliuojamas vairo aukštis ir atstumas iki jo bei įvairūs sėdynės reguliavimo būdai (aukštis, galimybė patraukti pirmyn – atgal, galimybė reguliuoti sėdynės atlošo kampą) leidžia vairuotojui susirasti patogiausią padėtį. Naudojant pakėlimo sistemą, kurios svirtis yra tiesiai prie rankos iš šoninės sėdynės pusės, vairuotojo sėdynę galima reguliuoti 60 mm diapazone. Vėžės, kuriomis sėdynė gali slinkti pirmyn – atgal, yra 200 mm ilgio, t. y. 18 mm ilgesnės nei antrosios kartos „Trafic“ (esant tai pačiai sėdūnės atlošo padėčiai). Vairuotojo sėdynė, vairas ir pedalai puikiai suderinti taip, kad leidžiantis į ilgesnę kelionę, vairuotojams mažiausiai reikėtų iš naujo reguliuoti padėtį.

Projektuojant kabiną, daugiausia galvota apie tai, kaip ją paversti nuotoliniu biuru, kuriame būtų biuro įranga ir protingai apgalvoti darbo priemonių laikymo sprendimai, užtikrinantys, kad vairuotojo mobiliojo ryšio telefonas, planšetinis kompiuteris ir nešiojamas kompiuteris visada būtų lengvai pasiekiamas. Naujojo „Trafic“ kabinoje įrengtų dėtuvių tūris – 90 litrų. Tai šiuo metu didžiausias rinkoje tokio tipo automobilių dėtuvių tūris, kuris gerokai supaprastina verslo reikalais keliaujančių klientų gyvenimą kelionėje.

Biuras ant ratų

Mobiliojo ryšio telefono laikiklis sumontuotas idealioje vietoje – prietaisų skydo zonoje, vairo dešinėje (automobiliuose, kuriuose vairas kairėje pusėje), todėl vairuotojui nesunku jį pasiekti. Laikiklį galima reguliuoti priklausomai nuo mobiliojo ryšio telefono dydžio – į jį telpa ir 4,7 colių ekrano įstrižainės telefonas. Be to, vertikaliai ir horizontaliai galima reguliuoti ir laikiklio padėtį.

Laikiklis planšetiniam kompiuteriui įtaisytas virš radijo ir tinka planšetiniams kompiuteriams, kurių ekranas nuo 4,8 iki 10,6 colių (primename, kad planšetinio kompiuterio (iPad) ekrano įstrižainė – 9,7 colio, mini planšetinio kompiuterio (iPad Mini) – 7,9 colio, o „Samsung Galaxy Tab 2“ – 10,1 colio).

Palenkus centrinį sėdynės atlošą pirmyn ir nuėmus sėdynės atlošo dangtelį, atsiveria ertmė, kurioje galima laikyti nešiojamąjį kompiuterį. Kompiuterį galima pasukti statmenai taip, kad jis būtų atsuktas arba į vairuotojo, arba į keleivio pusę. Minėta dėtuvė pritaikyta daugumai nešiojamųjų kompiuterių, kurių ekrano įstrižainė ne didesnė kaip 17 colių.

Kai centrinis sėdynės atlošas palenktas į priekį, dėklą dokumentams galima privirtinti vertikaliai už centrinio galvos atlošo, ir lygiai taip pat, kaip ir nešiojamąjį kompiuterį, pasukti į vairuotojo arba į keleivio pusę. Dėklą nesunku pasiekti, o įprasta jo laikymo vieta – ant išorinės dangtelio, kuris uždengia nešiojamajam kompiuteriui skirtą ertmę, pusės. Dėklas pritaikytas A4 popieriaus lapui, o kad rašant popierius nejudėtų, jį galima prispausti dėklo viršuje pritaisytu spaustuku.

Didžiausia rinkoje dėtuvių talpa

Naujojo „Renault Trafic“ bendras dėtuvių tūris – 90 litrų ir yra didžiausias rinkoje. Automobilyje įrengta 14 įvairių formų ir dydžių dėžučių, stalčiukų ir lovelių. Jų tūris – nuo 0,2 iki 54 litrų. Visos dėtuvės specialiai sukurtos taip, kad klientai, naudojantys automobilį verslo reikalams, turėtų kur sudėti kasdien naudojamus daiktus ir priemones, įskaitant vandens butelius, skardines, puodelius, mobiliojo ryšio telefonus, planšetinius ir nešiojamuosius kompiuterius, rašiklius, šalmus, dėžes ir pan. Visos dėtuvės rūpestingai integruotos į bendrą kabinos struktūrą ir išdėstytos kaip galima praktiškiau.

Didžiausios dėtuvės talpa – 54 litrai. Ji įrengta po priekine keleivio sėdyne. Dėtuvė vientisa, joje nėra skyrių, todėl tinka laikyti įvairiausius nesupakuotus ar griozdiškus daiktus. Šį sprendimą išbandė ir testavo „Renault Master“. Šioje dėtuvėje galima laikyti įrengimus ir priemones taip, kad jų nesimatytų, todėl suprantama, kad ją labai vertins verslo klientai.

Interneto prieiga ir vairavimo patogumą užtikrinančios daugialypės terpės sistemos

Audio įrangos komplekte – keturi 1 arba 2 DIN radijai, su CD grotuvu arba be jo, o kai kurie gali būti suderinami ir su skaitmeniniu radiju (priklausomai nuo šalies).

Žemiausios klasės sistemoje yra 1 DIN radijas, kuriame įrengta „Bluetooth®“ laisvų rankų telefono ryšio sistema, ir prietaisų skyde įtaisyta USB jungtis bei telefono komutatoriaus lizdas. Kita USB jungtis įrengta šalia mobiliojo ryšio telefono laikiklio (pasirenkama galimybė). Tokie įvairūs jungčių sprendimai leidžia į nešiojamus daugialypės terpės įrenginius įrašytos muzikos klausytis tiesiai iš tokių įrenginių. Esant tokio lygio radijui, galima įrengti antžeminio skaitmeninio radijo ryšio įrangą (priklausomai nuo šalies), kuriai tinka mobiliojo ryšio telefono ir planšetinio kompiuterio laikikliai (pasirenkama galimybė).

Aukštos klasės audio įranga naujajame „Trafic“ puikiai dera su „Renault R-Link Evolution®“ daugialypės terpės sistema (bus galima įsigyti 2014 m. pabaigoje). Be pagrindinių interneto prieigos sprendimų yra ir vieta SD kortelei, kurią paleidus veikti, galima valdyti žemėlapius, nuskaityti audio įrašus bei rodyti nuotraukas septynių colių ekrane.

Daugialypės terpės sistemų variantai

„MEDIA NAV“ sistema įrengta prietaisų skyde esančiame valdymo pulte ir atlieka daugumą reikalingų daugialypės terpės funkcijų. Sistemoje yra septynių colių (18 cm) įstrižainės ekranas ir radijas bei „Bluetooth®“ jungtis, kuri ne tik leidžia klausytis garso įrašų, bet ir tuo pačiu atlieka laisvų rankų įrangos kalbant mobiliojo ryšio telefonu vaidmenį. Prietaisų skyde įrengta USB jungtis ir telefono komutatoriaus lizdas suteikia galimybę prijungti ir kitą nešiojamą įrangą. „MEDIA NAV“ yra įdiegta ir „Nav & GO“ navigacijos sistema su dvimačio bei 2,5-mačio („Birdview“) vaizdo ekranais. Naudodamiesi USB lizdu ir specialiai pritaikyta interneto prieigos sąsaja, klientai savo kompiuteriu gali nesunkiai atnaujinti NAVTEQ žemėlapių duomenis.

Naujajame „Trafic“ gali būti įrengiama ir aukštos klasės „R-Link Evolution®“ daugialypės terpės sistema. Naujausioje į prietaisų skydą įmontuotoje „R-Link“ daugialypės terpės sistemoje – galingas ekranas (turintis vaizdo mastelio didinimo ir slinkimo funkcijas) ir skaitmeninis radijas (priklausomai nuo šalies). Į „R-Link Evolution®“ perkeltos ir ankstesnės sistemos funkcinės galimybės:

    komandos balsu (telefono, navigacijos ir taikomųjų programų valdymo);teksto transformavimas į kalbą (TTS), kuris leidžia perskaityti el. pašto pranešimus ir RSS (jei transporto priemonėje yra el. pašto programa)„TomTom®“ navigacija su interneto prieiga ir LIVE paslaugomis, įskaitant rinkoje geriausią informaciją apie eismą realiuoju laiku;prieiga prie taikomųjų programų, kurias galima įsigyti „Renault R-Link Store“, įskaitant „Coyote“ perspėjimo apie pavojus sistemą (tik Prancūzijoje).

Naujieji „Trafic“ su „R-Link Evolution®“ rinkoje pasirodys 2014 m. pabaigoje.

 „R & GO®“ – tai taikomoji programa („Android“ ir iOS) planšetiniams kompiuteriams ir išmaniesiems telefonams, kuri buvo sukurta specialiai „Renault“ klientams. Parsisiuntus ir įdiegus šią taikomąją programą, išmanieji telefonai ir planšetiniai kompiuteriai gali veikti automatiškai kartu su transporto priemonės radiju. Įjungus, ekrane pasirodo keturios piktogramos, kurias atitinkamai pasirinkus, galima naudotis tokiomis specialiai vairavimui pritaikytomis funkcinėmis galimybėmis:

1.     Trimačio vaizdo navigacija („Copilot® Premium“ – garsioji GPS navigacijos taikomoji programa), kurią užbaigia „Active Traffic“ eismo informacijos sistema.

2.     Laisvų rankų įranga naudojantis telefonu (skambučiai, skambučių istorija, numeriai, „Bluetooth®“ jungtis ir kt.).

3.     Daugialypės terpės sistema (radijo valdymas, MP3 šaltiniai ir interneto radijas, įrašų ir atlikėjų atpažinimas).

4.     Transporto priemonės kelionės kompiuteris („Renault Driving eco“², be prietaisų skyde rodomos – ir papildoma informacija apie vairavimo parametrus, el. vedlys).

Naujajame „Trafic“ įrengti mobiliojo ryšio telefono ir planšetinio kompiuterio laikikliai leidžia saugiai naudotis išmaniaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais kaip savarankiškomis navigacijos sistemomis.

Kabinos ir krovinio skyriaus pertvaros apačioje ir po priekine sėdyne įrengti atlenkimai suteikia galimybes tokio tipo transporto priemonėse gabenti ilgiausią krovinį (L2 versijoje – iki 4,15 m). Be to, naujasis „Trafic“‘ papildytas ir kitomis naudotojui naudingomis ypatybėmis, pavyzdžiui, įrengtas viršutinis stelažas, suteikiantis galimybę optimaliai panaudoti kroviniui skirtą erdvę.

Du atlenkimai naująjį „Trafic“ paverčia vieninteliu šios klasės furgonu, kuriame uždarius galines dureles, galima gabenti 3,75 m ilgio (L1 versijoje) arba 4,15 m ilgio (L2 versijoje) krovinį. Vienas atlenkimas įrengtas pertvaros apačioje. Jį atlenkus, atsiranda dar 41 m ilgio erdvė kroviniui. Antrasis atlenkimas, kuris yra po keleivio sėdyne, krovimui skirtą erdvę leidžia pailginti 80 cm.

Atlenkus pertvaros atlenkimą, atsiranda 510 mm pločio ir 228 mm aukščio anga. Atlenktą plokštę laiko du magnetai. Reikalui esant, jį apskritai galima nuimti. O gudriai sumanytas priekinės keleivio sėdynės atvertimo mechanizmas atlaisvina dar daugiau erdvės po priekine sėdyne.

Be to, užvėrus kairiąją galinių durelių pusę (kad matytųsi furgono galinis valstybinis numeris), ir atvėrus dešiniąją durelių pusę*, galima gabenti dar ilgesnį krovinį.

*Priklausomai nuo vietinių teisės aktų

Didžiausias gabenamo krovinio tūris – 8,6 kubiniai metrai (L2H2 versija)

Rinkai siūloma net 270 naujojo „Trafic“ variantų, kuriuos leidžia sukurti su skirtingi aukščiai, du skirtingi ilgiai, kabina su dviem sėdynių eilėmis, platformos tipo kėbulas ir mikroautobuso versija. Furgone, kurio krovinių skyrius be langų, galima gabenti nuo 5,2 iki 8,6 kubinių metrų tūrio krovinį. Naujasis „Trafic“ yra 210 mm ilgesnis nei antrosios kartos pirmtakas, dėl to dabar papildomai susidaro 200 litrų (H1 versija) arba 300 litrų (H2 versija) erdvės kroviniui. Maksimaliai panaudoti kroviniui skirtą erdvę leidžia stačiakampio formos ir ypač nuožulnūs šonai. L1 versijoje galima sutalpinti tris europadėklus arba vienuolika BA13 gipsokartono plokščių.

Įsigiję naująjį „Trafic“, antrosios kartos pirmtako savininkai turėtų būti patenkinti, kad galinių durų anga ir krovinių skyriaus forma yra lygiai tokia pat, kaip ir ankstesnio modelio, nes tai reiškia, kad jie vėl galės naudoti turimus vidaus pritaikymus.

Pageidaujantys iš šios transporto priemonės išspausti dar daugiau, klientai gali užsisakyti tokį naująjį „Trafic“, kuriame būtų laisvai pasirenkamas viršutinis stelažas, išlaikantis 13 kg krovinį. Pavyzdžiui, į šį 2 m ilgio ir 25 cm aukščio stelažą galima patalpinti maždaug 10 varinių vamzdžių arba sulankstomas kopėčias. Kad atlaikytų papildomą svorį, stogo skersinsis atskirai sutvirtintas.

Naujojo „Trafic“ krovininėje dalyje gabenamą krovinį galima pririšti 18 pririšimui skirtų žiedų (L2 versija), iš kurių 8 įtaisyti grindyse (L1 versijoje yra 16 tokių žiedų, o grindyse įtaisyti šeši).

Naujajame „Trafic“ dabar yra ir laisvų rankų kortelė-raktas, turinti dvi „laisvų rankų“ funkcines galimybes. Naudojant šią kortelę, variklį galima paleisti arba išjungti paprasčiausiai paspaudžiant mygtuką „Start“, o dureles atidaryti ir užrakinti nenaudojant raktelio – tam pakanka paspausti vairuotojo, keleivio ir galinių durelių rankenėlėje įtaisytą mygtuką.

Paspaudus kortelės mygtuką „Bagažinė“, galima atidaryti tik galines dureles, o vairuotojo ir keleivio durelės tokiu atveju lieka užrakintos. Ši funkcinė galimybė ypač praktiška tais atvejais, kai tenka dažnai pakrauti ir iškrauti krovinį.

Nepriklausomai nuo to, kokio tipo yra automobilio raktelis (įskaitant ir „laisvų rankų“ kortelę), visais atvejais yra vienerių durelių atrakinimo funkcija, t. y. galima nustatyti, kad kabina būtų atrakinta, o krovinių skyrius – užrakintas. Paspaudus raktelio mygtuką „Atrakinta“ vieną kartą, atsirakina tik vairuotojo durelės, o paspaudus antrą kartą – atsirakina ir kitos durelės.

Naujojo „Trafic“ kataloge – net 60 priedų, iš kurių 30 skirti krovinio skyriui. Įsigyjant furgoną, kurio krovinių skyriuje nėra langų, galima rinktis medinius aptaisymus, medinius stelažus, plastikinį grindų paklotą, viršutinį stelažą (žr. anksčiau pateiktą aprašymą), LED apšvietimą ir kitokius priedus.

Didžiulės pertvarkymų galimybės

Nustatyta, kad maždaug 30 proc. įsigyjamų „Trafic“ furgonų yra pertvarkomi pagal kliento poreikius. Siekiant užtikrinti optimalią tokių pertvarkymų kokybę, galima užsakyti, kad juos atliktų „Renault Tech“ padalinys arba „Renault“ įgalioti specialistai (šiuo metu pasaulyje veikia 360 tokių specializuotų dirbtuvių). Kad pertvarkymus būtų galima atlikti lengviau ir kad jie būtų įvairesni, naujasis „Trafic“ turės ir tam tikras gamykloje įrengtas ypatybes, pavyzdžiui:

  • dvigubą alkūninio veleno skriemulį, kuris leis įrengti šaldymo įrangą ir tuo pačiu užtikrinti kabinos klimato kontrolę;
  • papildomą paskirstytoją, kuris leis kėbulų gamintojams į transporto priemonės valdymo pultą nuvesti laidus ir kalibruoti reikiamus duomenis taip, kad būtų užtikrinta, jog pertvarkytas automobilis veikia saugiai (pavyzdžiui, neiškreipiami greičio duomenys, tinkamai veikia stovėjimo stabdis, nepakinta variklio greitis).

Nauji, jautriai reaguojantys ir ekonomiški varikliai

Naująjį „Trafic“ „Renault“ variklių inžinieriai aprūpino naujos serijos varikliais, kuriuos gaminant panaudota ir sėkminga bendrovės „Formulės 1“ variklių gamybos patirtis. Šie varikliai pritaikyti taip, kad ne tik atitiktų verslo klientų poreikius, bet ir būtų ekonomiški bei puikiai veiktų. „Twin Turbo“ varikliai pasižymi rekordiškai nedidelėmis degalų sąnaudomis – 100 km reikia tik 5,7 l kuro* (tarša anglies dioksidu – 149 g /km*).

Du varikliai su vienu turbokompresoriumi (kintamos geometrijos) išsiskiria tuo, kad palyginti su varikliais, kurie būdavo montuojami antrosios kartos „Trafic“, 100 km vidutiniškai sunaudoja 1 litru degalų mažiau.*

1.     dCi 90 (260 Nm) varikliai gali būti su „Stop & Start“ sistema arba be jos. Šis variklis – ekonomiškas ir puikiai tinka tais atvejais, jei automobilis naudojamas tankiai apstatytuose miestų rajonuose.

2.     dCi 115 (300 Nm) su „Stop & Start“ sistema. Papildoma galia ir sukimo momentas užtikrina šio variklio universalumą, todėl automobilį tinka naudoti ir važiuojant užmiestyje, ir tankiai apstatytuose miestų rajonuose. Jis puikiai veikia ir esant didelei apkrovai bei užtikrina idealų dinamiško veikimo ir nedidelių degalų sąnaudų (100 km reikia tik 6,5 l kuro*) derinį.

„Twin Turbo“ (arba dviejų turbokompresorių) technologijos varikliai galingesni, jautriau reaguoja ir yra ekonomiškesni eksploatuojant, o jų kuro sąnaudos mažesnės nei 6 l/100 km*. Variklio reaktyvumas leidžia veiksmingai pajudėti iš vietos netgi tada, kai gabenami sunkūs kroviniai.

3.     „Energy dCi 120 Twin Turbo“ (320 Nm), yra „Stop & Start“ sistema.

Naujasis „Trafic“ su tokiu varikliu bus savo klasės lyderis pagal degalų sąnaudas, t. y. LKA versijų atveju 100 km reikės 5,9 l kuro* (tarša anglies dioksidu – 155 g /km*), o PC versijų atveju 100 km reikės 5,7 l kuro* (atitinkamai tarša anglies dioksidu –149 g /km*). Tai variklis, garantuojantis puikų degalų sąnaudų ir patogumo bei dinamiškumo derinį.

4.     „Energy dCi 140 Twin Turbo“ (340 Nm), yra „Stop & Start“ sistema.

Šis variklis – dar galingesnis ir leidžia greitai įsibėgėti, nes 270 Nm sukimo momentas pasiekiamas esant 1250 aps./ min. Jo degalų sąnaudos – tik 6,1 l/100km*. Šis variklis idealiai tinka tais atvejais, kai reikia vilkti sunkius krovinius, leistis į ilgą kelionę, tempti priekabas ar vairuoti kalvotose vietovėse. Galima užsisakyti su „Stop & Start“ sistema.

Be to, naudodami ekonomiško vairavimo priemones (ekonomiško režimo mygtuką, vairavimo stiliaus ir pavarų perjungimo indikatorius), degalų sąnaudas vairuotojai gali sumažinti dar papildomais 10 proc.*

* Priklausomai nuo eismo sąlygų, kelio rūšies, apkrovos, vairavimo stiliaus ir pan.

Panaudodama „Twin Turbo“ technologiją savo dyzeliniams „Energy“ varikliams, „Renault“ paklojo naujus pamatus variklių kubatūros mažinimo srityje. Taikant šią technologiją, tokios pat, kaip dviejų litrų variklio charakteristikos užtikrinamos 15 proc. mažesnėmis degalų sąnaudomis (jei palygintume su dCi 115 varikliu, kuris buvo montuojamas antrosios kartos „Trafic“).

Baziniu varikliu pasirinkusi „Energy dCi 130“, bendrovė panaudojo daugybę technologijų, kurios į masinei gamybai skirtus variklius atkeliavo sėkmingai pritaikant „Formulės 1“ variklių gamybos patirtį. Iš tokių technologijų verta paminėti skersinę vandens cirkuliacijos sistemą, U-Flex stūmoklių žiedus ir DLC (Diamond Like Carbon) apdailą.

Kadangi LKA versijos degalų sąnaudos tik 5,9 l/100 km* (tarša anglies dioksidu – 155 g/km*), o PC versijos – atitinkamai 5,7 l/100km* (tarša anglies dioksidu – 149 g/km*), naujasis „Trafic“ yra viena ekonomiškiausių savo klasės transporto priemonių, o palyginti su pirmtaku, 100 km sunaudoja vidutiniškai 1 litru kuro mažiau. Tai reiškia, kad per trejus metus galima sutaupyti apie 1000 eurų.** Šiuos rodiklius pavyko pagerinti patobulinus aerodinamines savybes, sumažinus svorį ir galiausiai – įdiegus pažangiausias technologijas, pavyzdžiui:

    variklio kubatūros mažinimo,„Twin Turbo“ technologiją,„Stop & Start“ sistemą,ESM (Electric Smart Management) sistemą, kuri atkuria lėtėjimo energiją,mažesnio pasipriešinimo padangas,mažesnę priekinių diskinių stabdžių trintį (kai nevyksta stabdymas),elektrinį vairo stiprintuvą.

Nedideles naujojo „Trafic“ eksploatavimo išlaidas dar labiau sumažina ir ilgi aptarnavimo intervalai, pavyzdžiui, tepalus reikia keisti kas dvejus metus arba nuvažiavus 40 000 km (priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau), o paskirstymo grandinei apskritai nereikia jokios techninės priežiūros..

** Apskaičiuota darant prielaidą, kad per metus nuvažiuojama 30 000 km, o vieno litro kuro kaina 1,35 EUR (įskaitant PVM).

Naujos pagalbinės priemonės vairuotojams

Įrangos kataloge – keturios naujos pagalbinės priemonės vairuotojams.

Atbulinio statymo kamera įrengiama gamykloje. Jos vieta – galinio kairiojo stabdžių žibinto pusėje virš galinių durelių arba bagažinės durų. Aukštai esanti kamera užtikrina gerą už automobilio esančios zonos matomumą (labai gerai matomas bamperis, automobilio kampai ir už jo viršaus likusi erdvė). Vaizdas matomas galinio vaizdo veidrodyje arba automobilio kompiuterio ekrane, jei jame įrengta „R-Link“ sistema. Kamera veikia kartu su atbulinio statymo davikliu, kuris manevruojant aptinka už automobilio pasitaikiusias kliūtis.

Panoraminio vaizdo veidrodis

Iš keleivio pusės kitoje apsauginio nuo saulės skydelio pusėje įtaisytas papildomas veidrodėlis, kuris daugiau nei dvigubai padidina dešinės pusės galinio vaizdo regėjimo lauką (automobiliuose, kuriuose vairas kairėje) ir padeda vairuotojui pamatyti, ar prasto matomumo zonoje nėra kito automobilio.

„Hill Start Assist“

Ši sistema pradeda veikti automatiškai, kai tik reikia pajudėti į didesnę nei 10 proc. įkalnę. Dvi sekundes ji neleidžia automobiliui riedėti atgal, taigi, per tą laiką vairuotojas suspėja perkelti koją nuo stabdžių pedalo ir paspausti akceleratorių. Jei po dviejų sekundžių vairuotojas nepaspaudžia akceleratoriaus, sistema atleidžia stabdžius ir automobilis iš lėto pradeda riedėti atbulai.

Didesnis sukibimas

Ši sukibimo valdymo funkcija veikia priekinius ratus taip, kad optimizuotų sukibimą esant sudėtingiems paviršiams, pavyzdžiui minkštai kelio dangai, purvui, sniegui, smėliui ir pan. Paspaudus atitinkamą mygtuką, optimizuojamas ESC veikimas, todėl esant didžiausiam sukibimui, būna lengviau pajudėti iš vietos ir važiuoti nedideliu greičiu.

Dvigubas asferinis durų veidrodėlis užtikrina geresnį matomumą manevruojant.

Svarbiausi skaičiai

    Bendrovė „Renault“ iki pat 2013 m. pabaigos išsaugojo LKA lyderės pozicijas Europos rinkoje.14 vietų pasidėti daiktams kabinoje, o bendras dėtuvių tūris – 90 litrų.Didžiausias galimas krovinio ilgis L2 versijoje – 4,15 metrų (3,75 metrų L1 versijoje).Nedidelės degalų sąnaudos – tik 5,7 litro/100 km* PC versijos atveju ir 5,9 litro/100 km – LKA atveju.Varikliai – su 2 turbokompresoriais („Twin Turbo“), kurie užtikrina gerą reakciją ir ekonomišką veikimą.

* Pagal galiojančias taisykles patvirtintos bendros degalų sąnaudos, L1H1 PC versija.



* Pagal galiojančias taisykles patvirtintos bendros degalų sąnaudos, L1H1 PC versija.

** Apskaičiuota darant prielaidą, kad per metus nuvažiuojama 30 000 km, o vieno litro kuro kaina 1,35 EUR (įskaitant PVM).