Šaltasis sezonas automobilių vairuotojams Lietuvoje trunka 5 mėnesius, Latvijoje ir Estijoje – 3. Tiek laiko Baltijos šalyse automobiliai turi būti su žieminėmis padangomis.
|
Vairuotojams apie save jau spėjo priminti visas žiemiškų eismo sąlygų spektras: sniego pusnys, snaiges keičianti lijundra, ledas, provėžuoti keliai.
|
Lapkritį ir gruodį – mėnesiais, kai daugeliui vairuotojų tenka keliauti tamsiu paros metu per lietų, šlapdribą ir kitomis matomumą sunkinančiomis sąlygomis, – šalyje įvyksta nemažai avarijų.
|
Vairuotojų įpročiams šylantis klimatas įtakos neturi, netgi priešingai – pastaraisiais metais vėlyvą rudenį vairavimo sąlygos yra sudėtingesnės nei prieš keliolika metų
|
Automobilių padangų nusidėvėjimas įvairiose šalyse vertinamas skirtingai: vienose transporto priemonė gali dalyvauti eisme, kai protektoriaus gylis likęs 2 mm, kitose 3 mm yra per mažai.
|
Artėja metas, kai vairuotojai suskubs keisti transporto priemonių vasarines padangas į žiemines. Kur dėti netinkamas naudojimui padangas?
|
Žieminės arba vasarinės – išsirinkti padangas atrodo labai paprasta, tačiau, kai ateina pirkimo metas, paprastai kyla labai daug klausimų.
|
Užsitęsusi bobų vasara ir iki trumpų rankovių spalį vis dar leidžiančios išsirengti dienos ne juokais trikdo vairuotojus: kaip nepaskubėti šiemet „perauti“ savo automobilį žieminėmis padangomis?
|
Europos šalys surenka ir perdirba 94 proc. naudotų automobilių padangų, skelbia Europos padangų ir gumos gamintojų asociacija. Kam panaudojamos senos padangos?
|
Padangoms skirti dėmesio reikėtų dažniau nei dukart per metus. Ypač tiems, kurie vairuoja senesnius automobilius.
|