Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Pristatytos naujos „Continental“ padangos „WinterContact TS 860 S“ ir „VikingContact 7“

Pristatyti du naujausi gamintojo žieminių padangų modeliai – „WinterContact TS 860 S“ ir „VikingContact 7“. Padangos prekyboje pasirodys artėjant naujam žiemos sezonui.
Nuotraukos

2018.02.28.

Švedijoje, netoli Arkties rato esančiame „Continental“ žieminių padangų bandymų poligone, Arvidsjaure, buvo pristatyti du naujausi gamintojo žieminių padangų modeliai – „WinterContact TS 860 S“ ir „VikingContact 7“. Padangos prekyboje pasirodys artėjant naujam žiemos sezonui.

„WinterContact TS 860 S“ – padangos sportiškiems ir galingiems automobiliams

„Continental“ pristatė naujas „WinterContact TS 860 S“ padangas, skirtas sportiškiems ir galingiems automobiliams. Tai – pažangiausios „Continental“ žieminės padangos, užtikrinančios ypatingai geras stabdymo, valdymo ant sausos kelio dangos ir važiavimo per sniegą savybes. Maksimalus važiavimo greitis šiomis padangomis yra 270 km/h ir jos gaminamos nuo 18 iki 21 colių dydžio.


Didėjant automobilių galiai, reikalingos ir jų savybes atitinkančios ypatingos žieminės padangos. Būtent tokios ir yra naujosios „WinterContact TS 860 S“ padangos. Jas kuriant didžiausias dėmesys buvo skirtas ypatingai trumpam stabdymo keliui, tiksliam valdymui sausame kelyje ir puikioms valdymo savybėms ant sniego. Saugų ir trumpą stabdymo kelią užtikrina itin plati, išilgai protektoriaus einanti juosta su dideliu sukibimo paviršiumi. Standūs ir platūs kraštiniai protektoriaus blokeliai užtikrina maksimalų sukibimą, reikalingą tiksliam posūkių įveikimui, o daug griovelių su blokeliuose esančiomis lamelėmis suteikia gerą sukibimą su sniegu, leidžiantį važiuoti sportiškai net ir apsnigtu keliu. Be to, itin lankstus gumos mišinys gali būti specialiai pritaikytas pagal individualius tokių automobilių gamintojų kaip „Audi Sport“, „BMW M“, „Mercedes-AMG“ ar „Porsche“ poreikius, taip leidžiant atskleisti visas jų automobilių galimybes žiemą.

Naujosios aukščiausios klasės padangos pakeis du geriausius šio segmento modelius – „ContiWinterContact TS 830 P“ ir „WinterContact TS 850 P“ padangas, kurios yra pelniusios aukščiausius automobilių žurnalų specialistų ir automobilininkų klubų testų įvertinimus, taip pat yra pagrindinių automobilių gamintojų rekomenduojamas pasirinkimas.

„VikingContact 7“ – padangos itin atšiauriai žiemai

„Continental“ pristatė ir atšiaurios žiemos sąlygoms skirtas nedygliuotas, minkšto gumos mišinio padangas „VikingContact 7“. Dėl itin lanksčios gumos protektoriaus, kurio sudėtyje yra aktyvi silika, padangos labai gerai sukimba su sniegu ir ledu padengtu keliu, o sudėtyje esantis rapsų aliejus užtikrina lankstumą net ir esant itin žemai temperatūrai. Tarpusavyje susijungiantys gilūs protektoriaus grioveliai iš po padangos itin greitai pašalina vandenį ir pažliugusį sniegą, o važiuojant per sniegą ir ledą, protektoriaus blokeliuose esančios įpjovos efektyviai sukimba su keliu.


 

Padangos gaminamos nuo 14 iki 21 colio dydžio, maksimalus leistinas greitis – 190 km/h. Penki šių padangų modeliai turės „ContiSeal“ technologiją, kuri užtikrins, kad net ir pradūrus padangą, iki 5 mm dydžio pažeidimas bus automatiškai užsandarintas. Padangos bus galimos ir su „Runflat“ technologija, leidžiančia tęsti kelionę ją pažeidus, o keli modeliai turės „ContiSilent“ technologiją – tokios padangos išsiskirs itin mažu triukšmingumu.

Siekiant padidinti blokelių stabilumą, kuris yra lemiamas veiksnys užtikrinant tikslų valdymą, jie tarpusavyje sujungti pertvaromis, kurios lemia didelį stabilumą posūkiuose. Važiuojant per sniegą ar ledą, trimatės lamelės sukuria itin daug sukibimo kraštų, o į šias ertmes patekęs sniegas padidina sukibimą su ant kelio esančiu sniegu. Važiuojant apledėjusiu keliu lamelių kraštai veikia lyg dygliai, sukimbantys su ledo paviršiumi ir užtikrinantys gerą sukibimą bėgėjantis ir stabdant.

Palyginti su sėkmingu ankstesniu modeliu, net septyniais procentais pagerintas pasipriešinimas akvaplanavimui, stabdymo kelias ant šlapios dangos sutrumpėjo šešiais procentais, keturiais procentais pagerintas valdymas ant pažliugusio sniego ir ledo, dviem – ant sniego ir sausos kelio dangos. Degalus taupantis pasipriešinimas riedėjimui buvo sumažintas trimis procentais.