Vairuotojų įpročiams šylantis klimatas įtakos neturi, netgi priešingai – pastaraisiais metais vėlyvą rudenį vairavimo sąlygos yra sudėtingesnės nei prieš keliolika metų
|
Automobilių padangų nusidėvėjimas įvairiose šalyse vertinamas skirtingai: vienose transporto priemonė gali dalyvauti eisme, kai protektoriaus gylis likęs 2 mm, kitose 3 mm yra per mažai.
|
Žieminės arba vasarinės – išsirinkti padangas atrodo labai paprasta, tačiau, kai ateina pirkimo metas, paprastai kyla labai daug klausimų.
|
Padangoms skirti dėmesio reikėtų dažniau nei dukart per metus. Ypač tiems, kurie vairuoja senesnius automobilius.
|
Visose be išimties automobilių sporto disciplinose lenktynių inžinierių pastangos sustiprinti po mašinos variklio dangčiu tūnančią arklių kaimenę, tinkamai sureguliuoti transmisiją ar ratų geometriją gali nueiti šuniui ant uodegos dėl vienintelės „smulkmenos“ – prastų padangų.
|
Apsilankius padangų parduotuvėje nuo vasarinio automobilio apavo pasirinkimo gali apraibti akys. Didžiosios parduotuvės įprastai atstovauja keliasdešimt gamintojų, kurių kiekvienas dar siūlo po kelis produktus
|
Kai vasarines padangas turintį automobilį žmogui netikėtai tenka valdyti per plikledį, visiems vairuotojams akivaizdu – jas keisti reikia kuo greičiau. O žieminių padangų minusus esant aukštai temperatūrai pastebėti sunkiau. Tačiau jų yra ir ne ką mažesnių.
|
Prieš prasidedant vasaros sezonui „Dunlop“ pristato šių metų vasarines padangas miesto ir sportiniams automobiliams.
|
Jeigu automobilių tobulinimo gerbėjo paklaustume, kokios dienos jis laukia labiausiai, atsakymas greičiausiai būtų: „Balandžio 1-osios“.
|
Didžioji naujiena prieš vasarinių „Goodyear“ padangų pristatymą – plati žemo profilio padanga „Eagle F1 Asymmetric 3 SUV“ – pristatyta kovo pradžioje
|