Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Goodyear“ gamins padangas „Porsche 911“ modeliams

Nuo šiol sportiniai „Porsche 911“ važinės su Goodyear padangomis – „Eagle F1 SuperSport RS“ oficialiai patvirtintos „Porsche 911 GT2 RS“ ir „Porsche 911 GT3 RS“ modeliams.
Nuotraukos

2019.07.09.

Nuo šiol sportiniai „Porsche 911“ važinės su Goodyear padangomis – „Eagle F1 SuperSport RS“ oficialiai patvirtintos „Porsche 911 GT2 RS“ ir „Porsche 911 GT3 RS“ modeliams.

„Įrodyta, kad naujosios „Goodyear Eagle F1 SuperSport RS“ pasižymi puikiomis savybėmis, kurių reikalaujame „Porsche“ automobiliams. „Goodyear“ sukūrė mums puikias padangas, kurios tobulai atitinka išskirtinius „Porsche 911 GT2 RS“ reikalavimus“, - teigia „Porsche Motorsport“ vyriausiasis inžinierius Janas Frankas.

Galutinis „Eagle F1 SuperSport RS“ padangų kūrimo etapas vyko Nardo mieste, Italijoje, esančioje bandymų trasoje. Šių padangų sukūrimas tik patvirtina, jog „Goodyear“ grįžta į „Ultra Ultra High Performance“ (UUHP) rinkos segmentą.

„Kurdami „SuperSport RS“ pasikliovėme savo talentingais inžinieriais ir pasitelkėme inovatyviausias priemones, kad sukurtume geriausias UUHP padangas. Jos pagerina automobilių važiavimą ir valdymą keliuose, taip pat kitas automobilių eksploatacines savybes“, -  pažymi „Goodyear“ EMEA OĮ plataus naudojimo padangų padalinio vykdomasis direktorius Nickas Harley.

Reikalavimai padangoms

Montuojamų 265/35ZR20 (99Y) XL (priekyje) ir 325/30ZR21 (108Y) XL (gale), GT2 RS naudojimo instrukcija turėjo keletą išskirtinių reikalavimų. Remiantis „Porsche Motorsport“ pateikta specifikacija, prognozuojama padangos laikomoji apkrova turi tikti perduoti 700 AG ir 750 nm į galinius ratus, padangos turi įveikti sunkumus, kuriuos sukelia aukščiausias 2 500 sūkių per minutę sukimo momentas. Būsimoji padanga taip pat turėjo atlikti sklandžius perėjimus iš važiavimo tiesia linija į posūkius, kad trasa būtų įveikta per trumpą laiką.

„Padangų, kurios būtų konkurencingos esant tokiems aukštiems reikalavimams, nėra daug. „Eagle F1 SuperSport RS“ nusipelnė gamintojo, kuris kaip ir „Porsche“ nepaliaujamai siekia tobulybės, pagyrų ir tikrai atspindi „Goodyear“ perėjimą į UUHP segmentą“, - tęsia Nickas Harley.

„Porsche“ taip pat pateiks „N0“ ženklu pažymėtas „Goodyear Eagle F1 SuperSport RS“ padangas mažmeninės prekybos vietose – šios padangos bus skirtos automobilių savininkams, siekiantiems puikių važiavimo savybių ir vairavimo tikslumo sausame kelyje.

Techninės pastabos: Goodyear Eagle F1 SuperSport RS

„Goodyear“ sukūrė specialiai „Porsche Motorsport“ skirtas „Eagle F1 SuperSport RS“, kurios greitai padidino galimybes pasiekti naujų rekordų trasose. Xavieras Fraipontas, „Goodyear“ EMEA produktų kūrimo viceprezidentas, optimistiškai vertina padangų laikomąją apkrovą. „Goodyear“ pademonstravo puikius rezultatus automobilių sporto srityje. Dabar visą savo patirtį ir žinias sudėjome į naująsias „Goodyear Eagle F1 SuperSport RS“, sukurtas Europoje ir skirtas pagerinti sportinių automobilių lygį, daugiausiai dėmesio skiriant lenktynėse naudojamų padangų savybėms“, - teigia X. Fraipontas.

Vokietijoje esančiame Hanau tobulinimo centre keli šimtai inžinierių, mokslininkų ir technikų dirba su naujomis medžiagomis, protektorių dizainu ir gamybos technikomis. „Eagle F1 SuperSport RS“ pristato ne vieną patobulinimą UUHP rinkoje:

  • Tikrasis lenktyninių padangų mišinys pagerina sukibimą sausame kelyje, kuris atsiranda dėl labai standaus protektoriaus elementų ir sumažinto jo gylio. Šios savybės padidina šoninės gravitacijos jėgas bei tuo pačiu sumažina protektoriaus judėjimą ekstremalių posūkių sąlygomis. Taip vairuotojui užtikrinamas maksimalaus sukibimo lygis ir galimybė vairuoti ypač tiksliai.
  • Padangos karkasas sukurtas remiantis ankstesne automobilių sporte įgyta patirtimi. Dėl šios priežasties „Eagle F1 SuperSport RS“ turi optimalų padangos profilį, padidinantį sąlytį su keliu ir turintį tvirtą aramido viją, kad kintant greičiui ir esant skirtingoms vairavimo sąlygoms padangos oro slėgis būtų paskirstomas tolygiai.
  • Protektoriaus dizainas išsiskiria masyviu išoriniu kraštu, skirtu optimizuoti visų šoninių jėgų paskirstymą ir padidinti stabilumą ekstremaliuose posūkiuose.

Straipsnio kategorijos