Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Medinis ratlankis“ – naujas įrašas klubo istorijoje

„Medinis ratlankis“ ne vienerius metus organizavo slalomo varžybas...
Nuotraukos

Mūsų skaitytojai puikiai pažįsta tiek Skuodo klubą „Medinis ratlankis“, tiek nenuilstantį klubo narį, sporto varžybų komentatorių ir visuomenininką Darių Simutį.

„Medinis ratlankis“ ne vienerius metus organizavo slalomo varžybas, rūpinosi Vaikų namais bei rengė įvairiais šventes. Deja, šiai dienai situacija pasikeitė. Arba, gal gerai, kad situacija pasikeitė, nes... Nors, verčiau apie viską iš eilės, paties Dariaus Simučio lūpomis:

„Dar gūdžiais 2009 metais du žemaičiai besitreniruodami žiemą su savo automobiliais ir svajodami apie pavasarį, sugalvojo, kad reiktų pradėti rengti slalomo varžybas. Šios dienos Lietuvoje neturint klubo ar nesant juridiniu asmeniu tai padaryti nebuvo lengva, todėl pasitarus buvo nuspręsta įkurti autoklubą. Taip tais pačiais tolimaisiais ir gūdžiais 2009 metais, sausio 27 dieną gimė Skuodo auto klubas „Medinis ratlankis“, kuris šiais metais užpūtė 7-ą žvakutę ant gimtadienio torto.

Klubo prerogatyva visada buvo automobilių varžybos, tačiau niekada nuošalėje neliko ir saugus eismas. Beje, tam puikiai tiko mūsų klubo organizuotos varžybos, ypatingai – slalomas –, puikiai tikęs lavinti įgūdžius tiek seniems patyrusiems „vilkams“ , tiek  ir tik pradėjusiems kramtyti vairavimo pradžiamokslį.

Iš kairės: komandos vadovas Darius, vairuotojai: Kęstas, Robertas, Andrius ir Ignas

Nuo gyvavimo pradžios „Medinis ratlankis“ surengė daugiau kaip 40 įvairių varžybų, ir kaip dažniausiai būna, atėjo tas metas, kai organizatoriai patys nusprendė sėsti prie sportinių automobilių vairų.

2015 metais sutikus, seną klubo organizuotų slalomo ir drag‘o varžybų dalyvį Andrių, sudėliojus mintis ir norus, kolektyviai buvo nuspręsta, kad reiktų gyvenime išbandyti kažką naujo. Taip pasaulį išvydo „Medinis ratlankis racing team“.

Žinau, kad pavadinimas ne visai lietuviškas, tačiau norint atkreipti dėmesį tarptautinėse varžybose, į kurias taip pat planuojama važiuoti, reikia atiduoti savotišką duoklę.

Žemaičiai tarė, žemaičiai padarė. Nupirkom potencialių konkurentų automobilį, kad jie nebeturėtų su kuom varžybose dalyvauti ir taip iškart pagerinom savo galimybes laimėti, kurias bandysime realizuoti dar šiais metais, „pasikinkę“ patirties turinčią sportinę „Honda Integra Type R“ versiją.

Klubo ir automobilio debiutas, simboliškai, įvyks didžiausiame Lietuvoje rengiamame lenktynių festivalyje – ENEOS 1000km lenktynėse.

Kam nors gali kilti klausimas – kaip lenktynėse dalyvauti neturint vairuotojų? Mums irgi jis kilo, bet buvo skubiai išspręstas – vairuotojai buvo skubiai rasti ir įtraukti į komandą. Joje ir vėl dominuoja žemaičiai, tačiau pasiliko ir vienas „imigrantas“ iš vidurio Lietuvos. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad jį įtraukėm ne vien tik dėl kvapo, bet ir dėl jo turimos didelės patirties tokiose lenktynėse, tačiau dažnai jam to neprimename, kad nepradėtų riesti nosies.

Taikydamas į sau visiškai naują, niekada nepatirtą sritį, klubas „nušvilpė“ ir jonavietę Mildą, garsaus Jonavos klubo „Žaibelis“ vadovo Edvino Preckailos dukrą, kurios patirtis labai pravers mūsų jaunai komandai ir papildomų rėmėjų ieškančiai komandai.

O vėliau... užvirė „popierizmas“. Klubui teko tapti asocijuotu LASF‘o nariu, kad galėtų pateikti pareiškėjo licenciją dalyvavimui. Vairuotojai ir komandos vadovas pasitikrinę sveikatą ir neradus nieko blogos (keista?) gavo licencijas. Kai jau visi buvo „sužymėti“, ėmėmės strategijos derinimo ir panašių kasdienių darbų.

Klubas šiais metais numatęs dalyvauti ne tik žiedinėse lenktynėse, tačiau ir drag‘o (traukos) lenktynėse. O tam jau reikia visiškai kitokios technikos. Ir didžiausias komandos benzingalvis Andrius aka „Andrew garage“ Londone baigia paruošti keletą modelių, vienas kurių jau nustebino automobilių pasaulį. Tai – „Ford Transit“ su „Nissan Skyline“ varikliu. Konkrečiau – RB26DETT. Išvertus į lietuvišką kalbą – 6 cilindrų, 2,6 litro darbinio tūrio, twin turbo motoriukas, kuriame, pritaikius „steroidų“ programą, bus sutalpinta apie 500 „arkliukų“. Suktis galinius ratus greičiau negu važiuoja pats automobilis nebus sunku priversti. Šitą bolidą drago trasoje pilotuos pats Andrius.

Dar vienas bolidas skirtas traukos lenktynėms – tai „Honda Integra Turbo“. Labai panaši į klubo žiedinę „Integrą“, tačiau tuom pačiu ir visiškai skirtinga. Automobilis, po Andrius „operacijos“, gavo turbiną, kuri turėtų į priekinius ratus „tiekti“ apie 350 AG, kai standartinis modelis turėjo „tik“ 200 AG.

Šie metai klubui bus skirti įsivažiavimui ir patirties kaupimui. Tikslas 1000km lenktynėse – saugiai pasiekti finišą. Jei pasiseks, aišku, bandysime siekti ir kuo aukštesnės pozicijos tiek klasės, tiek ir bendroje įskaitoje. Tokie patys tikslai ir Lietuvos Drag čempionate – surinkti maksimalų taškų skaičių komandinėje ir asmeninėje įskaitose.

Tikite mumis, galite paremti padangomis, tepalais, degalais, ar, blogiausiu atveju, pinigais? Mielai priimsime bet kokią paramą ir padarysime viską, kad mūsų rėmėjai galėtų mumis didžiuotis.

 

„Medinis ratlankis racing team“ vardu Darius Simutis