Žiemos sezonas kaip ir baigėsi, tad laikas savo automobilius, skubiai arba nelabai, bet apmauti „vasariniais batukais“. Vokiečių automobilistų klubas „ADAC“, kaip ir kiekvienais metais, jau 40 kartą iš eilės, išbandė naujausias vasarines padangas ir pateikė savo įvertinimus. Klubas užsitarnavo patikimo ir objektyvaus vertintojo reputaciją, kuriai kiek pakenkė prieš kelis mėnesius kilęs skandalas. Paaiškėjo, kad to paties „ADAC“ organizuojamame konkurse „Vokietijos metų automobilis“ buvo klastojami rezultatai.
Aišku, iškart pasklido gandai, kad ir „ADAC“ pateikiami padangų vertinimai nėra objektyvūs, esą ir čia, kaip konkurse, balsai gali būti perkami. Siekdami užkirsti kelią gandams ir tolesnėms manipuliacijoms, Vokietijos vartotojų informavimo instituto „Stiftung Warentest“ ekspertai patys atliko vasarinių padangų bandymus. Ekspertai anonimiškai keliose parduotuvėse įsigijo 8 naujų vasarinių padangų komplektus ir juos išbandė. Vėliau nepriklausomi auditoriai sulygino „Stiftung Warentest“ ir „ADAC“ gautus rezultatus ir pateikė savo išvadą – „Jokių manipuliacijų nepastebėta“. Taigi, „ADAC“ pateikiamus rezultatus ir toliau galima vertinti kaip patikimą informacijos šaltinį.
Šiam vasaros sezonui „ADAC“ išbandė 16 175/65 R14 dydžio padangų komplektų. „Gerai“ buvo įvertinti 6 komplektai, pirmoji vieta vėl atiteko „Continental“. „ContiEcoContact 5“ modelis nugalėjo beveik visuose bandymuose, tik ant šlapio asfalto nusileisdamas „Hankook“ padangoms. Be šių dviejų prekių ženklų, pagyrimo susilaukė „Pirelli“, „Bridgestone“, „Falken“ ir „Nokian“ padangos, pasižyminčios geru kainos ir kokybės santykiu.
Padangose, įvertintose „patenkinamai“, ekspertai nustatė tik mažus trūkumus, tačiau dėl jų balai ir buvo sumažinti. „Firestone“ ir „Michelin“ nuvylė bandymuose ant šlapio asfalto. Beje, ant šios dangos, dėl per ilgo stabdymo kelio, balų neteko ir „Vredestein“, „Semperit“ bei „Goodyear“.
„Avon“ ― vienintelė padanga, įvertinta „vidutiniškai“ – blogai pasirodė ir ant sausos, ir ant šlapios dangos. Biudžetinėse padangose – „Debica“, „Kormoran“ ir „Kleber“ – užfiksuota rimtų trūkumų, rimčiausias kurių – ilgas stabdymo kelias ant sausos dangos. Prastai minėtas trejetukas pasirodė ir kituose bandymuose. Pateikiame bendrą bandytų padangų apžvalgą ir primename, kad vokiečių klubas taiko atgalinę vertinimo sistemą – kuo balų mažiau, tuo padanga geresnė.
1 vieta „Continental ContiEcoContact 5“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 86 (530 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
1,6 |
Valdymas |
35 proc. |
1,4 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,4 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,4 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,1 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
3,0 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
4,0 |
Valdymas |
30 proc. |
1,8 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,0 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,6 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,7 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
1,3 |
Galutinis įvertinimas |
2,1 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Geriausi rezultatai ant sausos dangos
+ Mažos kuro sąnaudos
+ Didelis atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: gerai
2–3 vietos. „Hankook Kinergy Eco K425“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,0 |
Valdymas |
35 proc. |
2,0 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
1,9 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,0 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
2,0 |
Valdymas |
30 proc. |
1,4 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
2,9 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,5 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,2 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,0 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
2,2 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Geriausi rodikliai ant šlapio asfalto
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: gerai
2–3 vieta. „Pirelli Cinturato P1 Verde“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
1,7 |
Valdymas |
35 proc. |
1,7 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,4 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,3 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,5 |
Valdymas |
30 proc. |
1,9 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,0 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,1 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,8 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,0 |
Galutinis įvertinimas |
2,2 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Puikiai pasirodė ant sauso asfalto
+ Puikiai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
ADAC įvertinimas: gerai
4–5 vietos „Bridgestone Ecopia EP150“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 86 (530 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
1,6 |
Valdymas |
35 proc. |
1,4 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,4 |
Stabdymas |
30 proc. |
1,8 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,2 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,3 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
1,3 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,8 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,2 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
2,3 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Gerai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: gerai
4-5 места. Falken Sincera SN832 Ecorun
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,1 |
Valdymas |
35 proc. |
1,8 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,3 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,2 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,4 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
1,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
1,5 |
Valdymas |
30 proc. |
2,4 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
3,0 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,4 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,5 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,8 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,3 |
Galutinis įvertinimas |
2,3 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Gerai pasirodė ant sauso asfalto
+ Mažos kuro sąnaudos
ADAC įvertinimas: gerai
6 vieta „Nokian Line“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
1,9 |
Valdymas |
35 proc. |
1,8 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,8 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,5 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,5 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,5 |
Valdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,7 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,0 |
Galutinis įvertinimas |
2,4 |
+ Subalansuoti visi svarbiausi rodikliai
+ Gerai pasirodė ant sauso asfalto
+ Gerai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
ADAC įvertinimas: gerai
7 vieta „Firestone Multihawk“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,2 |
Valdymas |
35 proc. |
1,8 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,8 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,6 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,6 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,4 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,8 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,2 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,0 |
Galutinis įvertinimas |
2,6 |
+ Patenkinamai pasirodė ant sauso asfalto
+ Patenkinamai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
ADAC įvertinimas: patenkinamai
8 vieta „Michelin Energy Saver+“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,1 |
Valdymas |
35 proc. |
1,8 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,5 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,7 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,9 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,5 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,0 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,3 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,8 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,7 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,6 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
1,0 |
Galutinis įvertinimas |
2,7 |
+ Mažiausios kuro sąnaudos
+ Didžiausias atsparumas nusidėvėjimui
− Palyginti prastas pasirodymas ant sauso asfalto
ADAC įvertinimas: patenkinamai
9 – 10 vietos „Barum Brillantis 2“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,8 |
Valdymas |
35 proc. |
2,7 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,5 |
Stabdymas |
30 proc. |
3,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,6 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,6 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,3 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,1 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,5 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,7 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,1 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
2,8 |
+ Patenkinamai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti silpnai pasirodė ant sauso asfalto
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: patenkinamai
9 – 10 vietos „Vredestein T-Trac 2“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
1,8 |
Valdymas |
35 proc. |
1,8 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,7 |
Stabdymas |
30 proc. |
1,8 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
2,8 |
Stabdymas |
30 proc. |
3,1 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,4 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
2,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,7 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,8 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
1,8 |
Galutinis įvertinimas |
2,8 |
+ Palyginti mažos kuro sąnaudos
+ Palyginti didelis atsparumas nusidėvėjimui
− Palyginti prastas pasirodymas ant šlapio asfalto
ADAC įvertinimas: patenkinamai
11 – 12 vietos „Goodyear Efficient Grip Compact“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,0 |
Valdymas |
35 proc. |
1,9 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,0 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
3,1 |
Stabdymas |
30 proc. |
3,8 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
2,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,9 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
3,0 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,6 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,8 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,4 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,1 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,3 |
Galutinis įvertinimas |
3,1 |
+ Patenkinamai pasirodė ant sauso asfalto
− Palyginti silpnai pasirodė ant šlapio asfalto
ADAC įvertinimas: patenkinamai
11 – 12 vietos „Semperit Comfort-Life 2“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,1 |
Valdymas |
35 proc. |
1,7 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
1,7 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,8 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
3,1 |
Stabdymas |
30 proc. |
3,3 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
2,9 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,5 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,0 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,0 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,8 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
3,1 |
+ Palyginti mažos kuro sąnaudos
− Palyginti prastai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: patenkinamai
13 vieta „Avon ZT5“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
3,3 |
Valdymas |
35 proc. |
2,9 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
3,5 |
Stabdymas |
30 proc. |
3,3 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
3,9 |
Stabdymas |
30 proc. |
4,3 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
4,5 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
4,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
4,2 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
4,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,0 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
3,9 |
− Prastai pasirodė ant šlapio asfalto
− Prastai pasirodė ant sauso asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: vidutiniškai
14 – 15 vietos „Debica Passio 2“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,3 |
Valdymas |
35 proc. |
2,0 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,2 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,5 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
5,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
4,6 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
3,0 |
Valdymas |
30 proc. |
5,0 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
4,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
4,2 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,8 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
4,6 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,1 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
1,3 |
Galutinis įvertinimas |
5,0 |
+ Patenkinamai pasirodė ant sauso asfalto
+ Labai didelis atsparumas nusidėvėjimui
− Silpnai pasirodė ant šlapio asfalto
ADAC įvertinimas: nepatenkinamai
14 – 15 vietos „Kormoran Impulser b2“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,5 |
Valdymas |
35 proc. |
2,2 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
2,3 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,8 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
5,0 |
Stabdymas |
30 proc. |
4,7 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
4,0 |
Valdymas |
30 proc. |
5,0 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
4,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,3 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
3,3 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,3 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
2,3 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
2,5 |
Galutinis įvertinimas |
5,0 |
− Prastai pasirodė ant šlapio asfalto
− Palyginti didelės kuro sąnaudos
− Palyginti mažas atsparumas nusidėvėjimui
ADAC įvertinimas: nepatenkinamai
16 vieta „Kleber Dynaxer HP3“
Greičio indeksas— T (190 km/val.)
Keliamosios galios indeksas— 82 (475 kg.)
Rodikliai |
Įtaka bendram balui |
Balai |
Sausas asfaltas |
20 proc. |
2,8 |
Valdymas |
35 proc. |
2,5 |
Valdymo patikimumas |
35 proc. |
3,2 |
Stabdymas |
30 proc. |
2,5 |
Šlapias asfaltas |
40 proc. |
5,2 |
Stabdymas |
30 proc. |
5,2 |
Atsparumas akvaplanavimui tiesiame kelyje |
20 proc. |
2,5 |
Skersinis sukibimas |
10 proc. |
2,0 |
Valdymas |
30 proc. |
5,0 |
Šoninis greitėjimas |
10 proc. |
4,5 |
Triukšmingumas |
10 proc. |
3,4 |
Triukšmai viduje |
50 proc. |
2,8 |
Triukšmai išorėje |
50 proc. |
3,9 |
Ekonomiškumas |
10 proc. |
1,9 |
Atsparumas nusidėvėjimui |
20 proc. |
1,3 |
Galutinis įvertinimas |
5,2 |
+ Labai didelis atsparumas nusidėvėjimui
+ Palyginti mažos kuro sąnaudos
− Palyginti prastai pasirodė ant sauso asfalto
− Silpnai pasirodė ant šlapio asfalto
ADAC įvertinimas: nepatenkinamai
Paruošta pagal užsienio spaudą
Prim.lt