Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Peugeot“ pristato rinkai įkraunamus hibridinius variklius

„Peugeot“ pristato rinkai įkraunamus (plug-in) hibridinius variklius, iš kurių keturių varomųjų ratų HYBRID4 versija yra skirta „Peugeot“ 3008 modeliui, o HYBRID yra skirtas naujajam kupė-sedanui „Peugeot“ 508 ir universaliajam 508 SW modeliui.
Nuotraukos

2018.09.24.

„Peugeot“ pristato rinkai įkraunamus (plug-in) hibridinius variklius, iš kurių keturių varomųjų ratų HYBRID4 versija yra skirta „Peugeot“ 3008 modeliui, o HYBRID yra skirtas naujajam kupė-sedanui „Peugeot“ 508 ir universaliajam 508 SW modeliui. Automobilių modelius su naujaisiais hibridiniais varikliais bus galima įsigyti kitų metų ketvirtame ketvirtyje.  

Naujieji „Peugeot“ plug-in hibridiniai automobiliai praturtina vairavimo patirtį savo elektrinės pavaros nuline emisija (ZEV), keturių varomųjų ratų HYBRID4 efektyvumu, sportinio režimo galia ir hibridinio režimo universalumu. Atsižvelgiant į tai, ar važinėjate greitkeliais, mieste ar bekele, galite pasirinkti priekiniais arba visais keturiais ratais varomą modelį, 225 arba 300 arklio galių variklį bei sau tinkamiausią modelį – sedaną, universalųjį arba miesto visureigio tipo automobilį.

Tiek HYBRID, tiek HYBRID4 elektrinių pavarų sistemas galima įkrauti, automobiliuose yra įmontuoti 1,6 litrų talpos PureTech benzininiai varikliai su papildomais starteriais ir specialia aušinamąja sistema. Benzininio HYBRID variklio galia siekia 180 arklio galių, o HYBRID4 - netgi 225 arklio galias.

PureTech variklis yra sujungtas su e-EAT8 8 pavarų automatine greičių dėže, specialiai skirta „ Peugeot“ PLUG-IN HYBRID varikliams. Su greičių dėže sujungtas 110Ag / 80kW elektrinis variklis perduoda savo galią priekiniam tiltui. Sklandžiai ir nepastebimai perjungti elektrinio ir vidaus degimo variklių varomąją galią padeda greičių dėžėje vietoj hidraulinio transformatoriaus įrengta daugiadiskė „šlapioji“ sankaba. Šis sprendimas padidina galios šaltinio didžiausią sūkio momentą 60 Nm ir tuo padidina automobilio našumą.

HYBRID4 versijos turi daugiapakopę galinę pakabą su integruotu 110Ag / 80kW elektriniu varikliu. Galinių varomųjų ratų sistema neturi įtakos automobilio veikimo savybėms ir bagažinės funkcionalumui.

Abiejose variklio versijose po galinėmis sėdynėmis yra aukštos įtampos ličio jonų akumuliatorius, kurio talpa yra 11,3 KWh su HYBRID varikliu ir 13,2 KWh su HYBRID4 varikliu. Pagal WLTP bandymo metodą akumuliatorius leidžia nuvažiuoti iki 50 km (60 km pagal NEDC bandymo metodą). Kad variklis veiktų kuo tyliau, numatytajame važiavimo režime yra nulinės emisijos elektrinė pavara, jei akumuliatoriaus įkrova leidžia ją naudoti. Elektrinė pavara leidžia važiuoti greičiu iki 135 km / val., kol darbą perima benzininis variklis.

Vairuotojas gali suaktyvinti naująją stabdymo funkciją, kuri leidžia sulėtinti greitį nespaudžiant stabdžių pedalo. Kai variklis stabdomas, pavyzdžiui, važiuojant į pakalnę, arba kai vairuotojas nuspaudžia stabdžių pedalą, efektyviai energiją tausojanti „i-Booster“ stabdžių sistema įkrauna akumuliatorių.

Naujoji e-SAVE funkcija leidžia sutaupyti elektros energiją, įgalinančią nuvažiuoti, pavyzdžiui, 10 arba 20 kilometrų, ar kol išsieikvos akumuliatorius. Šią parinktį galima lengvai įjungti jutikliniame ekrane.

Akumuliatorius visiškai įkraunamas per 8 valandas 3,3 kilovatų ir 8 amperų įprastu įkrovikliu, per 4 valandas 14 amperų „Green‘up®“ įkrovikliu su sustiprintu lizdu ir mažiau nei per 2 valandas 6,6 kilovatų ir 32 amperų „Wallbox“ įkrovikliu. Įkrovimo lygį rodo aplink įkrovimo lizdą įrengtos spalvotos indikatorių lemputės. Pats įkrovimo lizdas yra diskretiškai įmontuotas kairiajame galiniame sparne.

„Peugeot“ PLUG-IN HYBRID varikliai siūlo keletą važiavimo režimų, pavyzdžiui, tylų 100% elektrinį „Zero Emission“, nepaprastai našų, visą energiją atiduodantį „Sport“, visapusišką „Hybrid“, keturių varomųjų ratų 4WD („Peugeot“ 3008 HYBRID4) ir „Hybrid“ režimus bei elektroniniu būdu valdomą pakabą įjungiantiį „Comfort“ režimą (naujasis „Peugeot“ 508 HYBRID). Priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos lygio, visi šie režimai suteikia galimybę važiuoti 100% elektrine pavara.

Visiems naujiesiems hibridiniams automobiliams yra pritaikytas „Peugeot“ i-Cockpit® jutiklinis ekranas su skaitmeniniais klavišais, rodantis vairuotojo regos lauke vairavimo režimą, akumuliatoriaus įkrovos lygį, galimą nuvažiuoti atstumą su elektriniu varikliu, energijos sąnaudas ir kitą vairuotojo pageidaujamą informaciją. Be abejo, rodomos ir degalų sąnaudos bei didžiausias galimas nuvažiuoti atstumas veikiant benzininiam varikliui. Jutikliniame ekrane yra hibridinio variklio meniu, kuriame pateikiami energijos srautai, duomenys apie degalų ir energijos sąnaudas, artimiausias degalines, įkrovimo stotis ir t.t

HYBRID4 variklis pagreitėja iki 100 kilometrų per valandą tik per 6,5 sekundės. Keturių varomųjų ratų režimas praturtina patirtį važiuoti bekele, automobilį itin lengva valdyti kelyje, nesvarbu, kad jis purvinas, apsnigtas ar vingiuotas. 300 arklio galių variklio išmetamųjų CO2 teršalų kiekis yra mažiausias automobilių rinkoje – jis nesiekia 49 gramų kilometrui ir yra mažesnis nei reikalauja WLTP matavimo metodas.  Toks pat mažas yra HYBRID išmetamųjų dujų kiekis.