Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

Renault – daugiau kaip šimtmečio patirtis lengvųjų komercinių automobilių gamyboje

Daugiau kaip šimtmetį „Renault“ kuria, gamina ir parduoda lengvuosius komercinius
Nuotraukos

2017 11 30

Daugiau kaip šimtmetį „Renault“ kuria, gamina ir parduoda lengvuosius komercinius LCV (Light Commercial Vehicles angl.) automobilius, skirtus tenkinti reiklių verslo klientų poreikius visame pasaulyje. Ne vienas iš šių kultinių automobilių savo laiku istorijoje paliko itin ryškius pėdsakus. Nuo 2011 m. „Groupe Renault“ LCV pardavimai pasaulyje išaugo 40 proc., o 2016 m., pardavus 434 000 automobilių, buvo pasiektas istorinis rekordas. Šiandien „Renault“ yra Europoje pirmaujantis elektrinių LCV automobilių gamintojas. 2015 m. „Renault“ pristatė „Renault Pro +“ programą – tai specializuota paslauga, skirta plėsti specialiai pritaikytų produktų, paslaugų ir sprendimų spektrą verslo klientams.

„Groupe Renault“ yra išsikėlusi tikslą iki „Drive the Future“ plano pabaigos padidinti LCV pardavimus daugiau kaip 40 proc. Mes taip pat siekiame padvigubinti mūsų rinkos apimtį ir toliau būti elektra varomų lengvųjų komercinių automobilių lyderiu, kurio visi modeliai turės elektros pavarą. „Renault-Nissan-Mitsubishi“ tikslas yra tapti pirmaujančiu LCV automobilių gamintoju pasaulyje, kuris plano pabaigoje parduos daugiau kaip 2,5 milijono automobilių.

Plati specialiai pritaikytų versijų gama, apimanti visus galimus poreikius.

Šiandien „Renault“ turi 400 autorizuotų kėbulų gamintojų tinklą 29-iose šalyse, kurie „Renault“ automobilius pritaiko konkretiems klientų poreikiams.

RENAULT TYPE C „PIENININKAS“

Dar 1900 m. „Renault" pastebėjo, kad automobiliai gali būti naudingi ir naudojami paslaugų ir aptarnavimo sferoje bei pristatė „Type C“ modelį.

Šis mažas, 3,5 AG uždaro kėbulo furgonas, galintis pervežti 250 kg krovinį, buvo pirmasis savaeigis transportas, skirtas pramoniniam ir komerciniam naudojimui.

RENAULT LO TYPE UGNIAGESIŲ AUTOMOBILIS

„Renault“ – specialiai pritaikytų automobilių pionierius.

„Renault“ gamoje buvo itin daug specialios paskirties automobilių. Vienas tokių – šis ugniagesių automobilis.

RENAULT ALASKAN UGNIAGESIŲ AUTOMOBILIS

Tai tvirtas ir galingas pikapas, galintis pervežti toną krovinių ir itin pajėgus bekelėje. Jis ne tik patikimas, bet ir itin komfortiškas, nes turi gale sumontuotą penkių svirčių pakabą ir tvirtą kopėčių formos rėmo važiuoklę.

Ši ugniagesių automobilio versija gali važiuoti bet kokia kelio danga.

RENAULT „1000 KG“ FURGONAS

Skirtas prekybininkams ir smulkiesiems pardavėjams grįžti prie įprasto verslo, „1000 kg“ furgonas simbolizavo Prancūzijos atsigavimą po Antrojo pasaulinio karo.

„1000 kg“ furgoną 1959 metais pakeitė „Estafette“ modelis.

RENAULT 4 F4 APTARNAVIMAS

„Renault 4“ buvo vienas didžiausių automobilių pramonės sėkmės pasaulyje pavyzdžių. Debiutavęs dar 1961 m., vien tik Prancūzijoje iki 1992 m. jų buvo pagaminta daugiau nei 8 milijonai. Amatininkams labiausiai patiko jo furgono kėbulas.

Mažas oranžinis ir baltas „Renault 4 F4“ furgonas, kurį naudojo „Renault Service“ techninė pagalba, tapo neatsiejami ir buvo vartojami kaip sinonimai.

RENAULT 4 F4 „DARTY“

„Mėlynų džinsų automobilis“ – nauja automobilių filosofija, suteikusi pagreitį legendiniam „Renault 4“ – daugiafunkciniam automobiliui, kuris daugiau kaip 50 metų įsitvirtino tiek mieste, tiek ir užmiesčio keliuose ar lenktynių trasose. „Renault 4 F4 Darty“ buvo išskirtinis dėl savo išgaubto krovinių skyriaus stogo su atveriama dalimi, kuris padeda (jei tikėti reklama) šiuo furgonu pervežti net žirafas! Todėl šis išskirtinis elementas, kurį siūlė tik „Renault“, tapo žinomas kaip „žirafos stogas“.

KELEIVINIS TRANSPORTAS

Automobiliai skirtingiems pirkėjams, tinkantys tiek privatiems, tiek ir verslo klientams, kurie ieško erdvaus ir lengvai transformuojamo automobilio, tuo pačiu metu užtikrinant ir malonų bei komfortišką važiavimą.

RENAULT PR TYPE

Louisas Renault greitai susidomėjo autobusais ir keleiviniu transportu, todėl pirmasis „Renault“ autobusas viešojo transporto kompanijai „Compagnie Généraledes Omnibus“ buvo pagamintas dar 1909 metais!

Didžiąją laiko dalį šie maži keleiviniai automobiliai kursavo tarp viešbučių ir geležinkelio stoties, perveždami turistus ar žmones, kurie vežėsi vandenį iš gydyklų.

RENAULT ESTAFETTE GENDARMERIE

Pirmas „Renault“ modelis su priekiniais varančiaisiais ratais buvo mažas komercinis automobilis. „Estafette“ turėjo plokščią dugną, nepriklausomą visų ratų pakabą, itin mažą apsisukimo spindulį ir stumdomas vairuotojo duris.

Jis turėjo daug skirtingų versijų, viena jų – šis žandarmerijos modelis.

RENAULT ESTAFETTE MIKROAUTOBUSAS

Pagaminus daugiau kaip 553 000 automobilių, 1980 metais „Estafette“ pakeitė „Renault Trafic“.

RENAULT TRAFIC DATASPACE KONCEPCINIS MODELIS

2000 metais „Renault“ pristatė naują požiūrį, koks gali būti verslo klasės automobilis.

„Trafic Dataspace“ yra dviejų koncepcijų – aukščiausios klasės mikroautobuso ir prabangaus poilsio kambario – junginys.

RENAULT SPACECLASS

„Renault SpaceClass“ yra skirtas itin svarbių klientų pervežimams, kuriuo gali keliauti iki devynių keleivių. Jis turi itin komfortišką ir transformuojamą saloną, specialiai sukurtą privačių ir verslo klientų poreikiams.

„SpaceClass“ yra išskirtinis automobilis, pasižymintis elegantišku dizainu ir erdviu bei rafinuotu salonu.

RENAULT TYPE MH 6 ROUES

„Renault“ šį šešiaratį „Type MH“ automobilį pristatė 1920-aisiais ir jis buvo skirtas keliauti Sacharos dykuma, tiesiant komunikacijas tarp Alžyro ir Prancūzijos Vakarų Afrikos. Jis buvo Afrikos ekspedicijų pradininkas, kurios buvo rengiamos nuo 1923 iki 1925 metų.

RENAULT ALASKAN AUTOMOBILIS IŠKYLOMS

Šis tvirtas ir galingas pikapas apjungia išskirtinį komfortą su pravažumu bekelėje. Jis turi patį taupiausią variklį šiame segmente – „Renault“ 2,3 l dCi motorą.

Ši pikapo versija išvykoms yra pasirengusi iššūkiams.

RENAULT SPACECLASS ESCAPADE

„SpaceClass“ versija „Escapade“ (turinti nuo dviejų iki aštuonių sėdimų vietų) yra skirta šiuolaikiniams nuotykių ieškantiems keliautojams. Automobilis galimas ir su dviem miegamosiomis vietomis (iki 1,90 m ūgio).

PIKAPAS

Nuo „Colorale“ iki „Alaskan“: pikapai, kurie atitinka tiek privačių, tiek ir verslo klientų poreikius; sukurti įveikti net ir pačius sunkiausius kelius.

RENAULT COLORALE PIKAPAS

1950-ais metais, debiutavus „Colorale“, „Renault“ pristatė pirmąjį SUV modelį šiuolaikinių automobilių istorijoje.

O ši versija pikapo kėbulu buvo dar vienas originalus pasirinkimas modelio gamoje.

RENAULT TRAFIC DECK’UP KONCEPCINIS MODELIS

2004 m. Briuselio automobilių parodoje „Renault“ pristatė koncepcinį modelį, skirtą pramogoms gamtoje ir tiems, kas ieško nuotykių toli nuo įprastų kelių.

„Trafic Deck‘up“ yra puikus įrodymas, kad praktiškumas gali būti derinamas su komfortu ir elegancija. Sumanus, paprastas ir daugiatikslis koncepcinis modelis.

RENAULT DUSTER OROCH

Itin populiarus Pietų Amerikoje, „Renault Duster Oroch“ yra ryškus, šiuolaikiškas ir sportiškas automobilis, pradedantis naujos kartos pikapų erą – jis yra pirmasis modelis rinkoje, kurio gamyboje panaudota SUV automobilio platforma. Jis išsiskiria originalia išvaizda, keturiomis durelėmis, kurios užtikrina patogų įsėdimą, erdviu salonu su penkiomis pilnavertėmis sėdynėmis ir talpiu krovinių skyriumi.

„Renault Duster Oroch“ paveldėjo tvirtas ir patikimas „Renault Duster“ savybes.

ELEKTRINIAI LCV

„Renault“ yra pionierius ir elektrinių komercinių automobilių lyderis Europoje, turintis net keturių elektrinių modelių gamą: „Twizy Cargo“, naująjį „ZOE Société“, naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“.

ELEKTRINIS RENAULT KANGOO 1

Pirmos kartos elektra varomas „Kangoo“ debiutavo dar 2002 metais, o 2008 m. jis buvo įteiktas buriuotojai Ellen Mac Arthur naudotis asmeniškai Vaito saloje. Turėdamas nikelio-kadmio akumuliatorius, jis galėjo nuvažiuoti 90 kilometrų.

RENAULT FRENDZY KONCEPCINIS AUTOMOBILIS

Koncepcinis „Renault Frendzy“ yra ypatingai daug praktiškų savybių turintis automobilis. Apjungus lengvojo komercinio ir keleivinio automobilio funkcijas, jis tinka tiek verslui, tiek ir šeimoms.

„Frendzy“ yra tarsi biuras ant ratų, turintis elektros pavarą ir išsiskiriantis nauja „Renault“ modelių išvaizda.

TWIZY CARGO, NAUJASIS ZOE SOCIÉTÉ, NAUJASIS RENAULT KANGOO Z.E., MASTER Z.E.

„Renault“ yra elektrinių LCV automobilių lyderis Europoje (kas trečias elektrinis LCV yra „Renault“) ir turi net keturis šio segmento elektrinius modelius: „Twizy Cargo“, naująjį „ZOE Société“, naująjį „Kangoo Z.E.“ ir „Master Z.E.“.

 

 

Straipsnio kategorijos