Lyjant lietui nelaimingų atsitikimų skaičius išauga nuo 35 proc. iki 182 proc.
|
Nelaimingi atsitikimai susiję su dviratininkais didžiausią pavojų kelia būtent jiems, nepriklausomai nuo įvykio kaltininko
|
Net 95 proc. vairuotojų viršija greičio limitą
|
Eismo įvykių su kūno sužalojimais vidutiniškai sumažėja 20 proc. tuose kelio ruožuose, kuriuose įrengti greičio matavimo prietaisai.
|
Kalbėjimas mobiliuoju telefonu vairuojant gali būti pavojingesnis už vairavimą išgėrus.
|
Daugiausia eismo įvykių atsitinka geromis oro sąlygomis, kai vairuotojai jaučiasi drąsiai ir viršija greitį nepaisydami kelyje tykančių pavojų.
|
Posūkių signalai užtikrina vairuotojų eismo dalyvių saugumą. Šie signalai perspėja apie mūsų planuojamus veiksmus ir informuoja kitus vairuotojus kelyje apie tai, kad netrukus atliksime manevrą.
|
Stovėjimo vietą mėginantys surasti vairuotojai sukelia 5-10 proc. transporto grūsčių. Nustatyta, kad Prancūzijoje vairuotojai kiekvienais metais iš viso praleidžia 70 mln. valandų ieškodami stovėjimo vietos savo automobiliui, o tai sudaro maždaug 600 mln. eurų nuostolių.
|
Valstybės įmonė „Regitra“ atkreipia dėmesį, kad nuo 2013 m. sausio 19 d., įsigaliojus Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimams, gyventojai galės įgyti teisę vairuoti naujos – A2 kategorijos – transporto priemones,
|
Besigalynėjantys su nuovargiu vairuotojai dažniau atsidarinėja langus ir pasigarsina muziką. Nustatyta, kad tai – pirmieji pavojaus signalai prieš užmiegant prie vairo. Vis dėlto šviežias oras ir garsiai kalbantis radijas retai padeda išlaikyti budrumą ilgesniam laikui.
|