Tikėtina, kad tam daugiausia įtakos turi „žmogiškasis faktorius“ – ne visi, sėdintys prie vairo...
|
Šaltis, šlapi lapai ir akinanti, neaukštai pakylanti saulė – tai trys svarbiausi rudeniško oro spąstai, didinantys riziką susidurti. „Renault“ vairavimo mokyklos instruktoriai primena, kaip vairuoti, esant tokioms sąlygoms.
|
Apibendrinus atliktos apklausos rezultatus matyti, kad vairuotojai pripažįsta, jog leidimas mokytis vairuoti su bet kuriuo asmeniu palengvintų situaciją, tačiau nebūtų tinkamas sprendimas.
|
Jeigu prieš jus važiuoja tas, kurį vadina „stabdžiu kelyje“, arba tas, kuris nerodo posūkių, negeba aplenkti kliūties kelyje, vairuoja mažų mažiausiai nestabiliai, o gal net ir chaotiškai, greičiausiai tai ne tas, o ta
|
Didžioji Kelių eismo taisyklių dalis skirtingose šalyse sutampa. Tačiau kai kur esama ir esminių skirtumų. Taigi su kokiais sunkumais gali susidurti vairuotojas skirtingose pasaulio šalyse?
|
Nervingas ir perdėtai drąsus vairavimas sukelia daugiau pavojingų situacijų kelyje.
|
Apskaičiuota, kad peršalus sugebėjimas vairuoti automobilį suprastėja maždaug 50 proc.
|
Vairuotojams sunku pastebėti nakties metu dešinėje arba kairėje kelio pusėje einančius pėsčiuosius, nes jie patenka į periferinio matymo lauką.
|
Lyjant lietui nelaimingų atsitikimų skaičius išauga nuo 35 proc. iki 182 proc.
|
Net 95 proc. vairuotojų viršija greičio limitą
|