Daugiausia eismo įvykių po susidūrimų su priešais važiuojančia transporto priemone, kuri...
|
Lietuvos kartingo federacijos generalinis sekretorius Valdas Jonušis pastebi, kad
|
Oficialus moto sezonas mūsų krašte ganėtinai trumpas – nuo gegužės iki spalio
|
Ilgą laiką mūsų šalyje viskas kaip ir buvo aišku – vyrai rūpinosi...
|
Tikėtina, kad tam daugiausia įtakos turi „žmogiškasis faktorius“ – ne visi, sėdintys prie vairo...
|
Šaltis, šlapi lapai ir akinanti, neaukštai pakylanti saulė – tai trys svarbiausi rudeniško oro spąstai, didinantys riziką susidurti. „Renault“ vairavimo mokyklos instruktoriai primena, kaip vairuoti, esant tokioms sąlygoms.
|
Apibendrinus atliktos apklausos rezultatus matyti, kad vairuotojai pripažįsta, jog leidimas mokytis vairuoti su bet kuriuo asmeniu palengvintų situaciją, tačiau nebūtų tinkamas sprendimas.
|
Jeigu prieš jus važiuoja tas, kurį vadina „stabdžiu kelyje“, arba tas, kuris nerodo posūkių, negeba aplenkti kliūties kelyje, vairuoja mažų mažiausiai nestabiliai, o gal net ir chaotiškai, greičiausiai tai ne tas, o ta
|
Vairuotojai dažniausiai yra patenkinti žiemos pabaiga. Kai kelių nebedengia, sniegas vairavimo sąlygos atrodo geresnės, tačiau atodrėkis gali būti pavojingai apgaulingas.
|
Didelė dalis automobilių avarijų įvyksta dėl viršyto greičio. Mėgėjų prasilėkti su vėjeliu nesustabdo nei kelio ženklai, nei greičio matuokliai, nei socialinės reklamos per televiziją.
|