Apskaičiuota, kad peršalus sugebėjimas vairuoti automobilį suprastėja maždaug 50 proc.
|
Pavojingiausias laikas pėstiesiems – nuo lapkričio iki vasario mėnesio pabaigos. Mat šiuo laikotarpiu didesnę paros dalį būna tamsu, dažni krituliai.
|
Vairuotojams sunku pastebėti nakties metu dešinėje arba kairėje kelio pusėje einančius pėsčiuosius, nes jie patenka į periferinio matymo lauką.
|
Lyjant lietui nelaimingų atsitikimų skaičius išauga nuo 35 proc. iki 182 proc.
|
Net 95 proc. vairuotojų viršija greičio limitą
|
Posūkių signalai užtikrina vairuotojų eismo dalyvių saugumą. Šie signalai perspėja apie mūsų planuojamus veiksmus ir informuoja kitus vairuotojus kelyje apie tai, kad netrukus atliksime manevrą.
|
Stovėjimo vietą mėginantys surasti vairuotojai sukelia 5-10 proc. transporto grūsčių. Nustatyta, kad Prancūzijoje vairuotojai kiekvienais metais iš viso praleidžia 70 mln. valandų ieškodami stovėjimo vietos savo automobiliui, o tai sudaro maždaug 600 mln. eurų nuostolių.
|
Valstybės įmonė „Regitra“ atkreipia dėmesį, kad nuo 2013 m. sausio 19 d., įsigaliojus Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimams, gyventojai galės įgyti teisę vairuoti naujos – A2 kategorijos – transporto priemones,
|
Kuo aukštesnė temperatūra ir kuo labiau pavargę bei susierzinę esame, tuo sunkiau tampa susikoncentruoti. Kaip rodo tyrimo rezultatai, dėl to pailgėja vairuotojų reakcijos laikas.
|
2 sekundės – toks turėtų būti minimalus atstumas tarp dviejų 60 km/h greičiu važiuojančių automobilių esant palankioms oro sąlygoms.
|