Apibendrinus atliktos apklausos rezultatus matyti, kad vairuotojai pripažįsta, jog leidimas mokytis vairuoti su bet kuriuo asmeniu palengvintų situaciją, tačiau nebūtų tinkamas sprendimas.
|
Į vandenį įkritęs automobilis nuskęsta per 60 sekundžių tai atvejais, jei durys lieka uždarytos. Duris atidarę keleiviai taip pat turi mažai laiko ištrūkti, nes vanduo saloną užlieja per kelias akimirkas.
|
Jeigu prieš jus važiuoja tas, kurį vadina „stabdžiu kelyje“, arba tas, kuris nerodo posūkių, negeba aplenkti kliūties kelyje, vairuoja mažų mažiausiai nestabiliai, o gal net ir chaotiškai, greičiausiai tai ne tas, o ta
|
Vairuotojai dažniausiai yra patenkinti žiemos pabaiga. Kai kelių nebedengia, sniegas vairavimo sąlygos atrodo geresnės, tačiau atodrėkis gali būti pavojingai apgaulingas.
|
Vairavimas žiemą, kai smarkiai sninga, yra išbandymas net ir patyrusiems vairuotojams. Pavojus kyla dėl slidžios kelio dangos, prasto matomumo, o itin smarkiai sningant vairuotojas gali įstrigti sniege.
|
Didelė dalis automobilių avarijų įvyksta dėl viršyto greičio. Mėgėjų prasilėkti su vėjeliu nesustabdo nei kelio ženklai, nei greičio matuokliai, nei socialinės reklamos per televiziją.
|
Nervingas ir perdėtai drąsus vairavimas sukelia daugiau pavojingų situacijų kelyje.
|
Apskaičiuota, kad peršalus sugebėjimas vairuoti automobilį suprastėja maždaug 50 proc.
|
Vairuotojams sunku pastebėti nakties metu dešinėje arba kairėje kelio pusėje einančius pėsčiuosius, nes jie patenka į periferinio matymo lauką.
|
Lyjant lietui nelaimingų atsitikimų skaičius išauga nuo 35 proc. iki 182 proc.
|