|
Po smarkaus snygio kai kurie vairuotojai pašalina sniegą tik nuo dalies automobilio, o kiti mano, kad prieš išvažiuojant į gatves užtenka nuvalyti mažą priekinio stiklo plotą
|
Didžioji Kelių eismo taisyklių dalis skirtingose šalyse sutampa. Tačiau kai kur esama ir esminių skirtumų. Taigi su kokiais sunkumais gali susidurti vairuotojas skirtingose pasaulio šalyse?
|
Temperatūros stulpeliui nukritus žemiau nulio, svarbu prisiminti saugiam vairavimui ant ledo ir sniego reikalingas žinias ir įgūdžius.
|
Nervingas ir perdėtai drąsus vairavimas sukelia daugiau pavojingų situacijų kelyje.
|
Apskaičiuota, kad peršalus sugebėjimas vairuoti automobilį suprastėja maždaug 50 proc.
|
Vairuotojams sunku pastebėti nakties metu dešinėje arba kairėje kelio pusėje einančius pėsčiuosius, nes jie patenka į periferinio matymo lauką.
|
Lyjant lietui nelaimingų atsitikimų skaičius išauga nuo 35 proc. iki 182 proc.
|
Net 95 proc. vairuotojų viršija greičio limitą
|
Kuo aukštesnė temperatūra ir kuo labiau pavargę bei susierzinę esame, tuo sunkiau tampa susikoncentruoti. Kaip rodo tyrimo rezultatai, dėl to pailgėja vairuotojų reakcijos laikas.
|
2 sekundės – toks turėtų būti minimalus atstumas tarp dviejų 60 km/h greičiu važiuojančių automobilių esant palankioms oro sąlygoms.
|