Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų

„Vi-Tech-Vi“ technologija – naujas etapas ratlankių lyginimo srityje (atnaujinta)

Prim.lt skaitytojai jau turėjo progos susipažinti su „Vi-Tech-Vi“ technologija.
Nuotraukos

Prim.lt skaitytojai jau turėjo progos susipažinti su „Vi-Tech-Vi“ technologija. Apie ją ir jos privalumus ganėtinai išsamiai pasakojo šios sistemos išradėjas Vi-Tech-Vi įmonės vadovas Viktoras Vilčinskij.

 

Visgi mūsų moderniame pasaulyje niekas nestovi vietoje, plečiasi paslaugų sferos, technologijos vystosi, tad apie visą tai mes vėl kalbamės su V. Vilčinskij.

Ką naujo siūlote savo klientams?

Nuo šiol pas mus atvykę klientai gaus pilną, su padangomis ir ratlankiais susijusių paslaugų paketą – ne tik ratlankių lyginimą, bet ir ratų montavimą, balansavimą, bei, esant reikalui, remontą. Užtikriname savo teikiamų paslaugų kokybę, todėl esame suinteresuoti, kad klientas pas mus rastų viską, ko jam reikia. Taip sakant – vieno langelio principas. Jeigu pakeliui įvažiavai į duobę, pradūrei padangą ir sulankstei ratlankį, atvykęs pas mus visas problemas išspręsi vienoje vietoje. Tam specialiai įsigijome ne tik ratų montavimo bei balansavimo stakles, tačiau ir galingą keltuvą, galinti pakelti ne tik lengvuosius automobilius, bet ir visureigius ar net mikro autobusus.

Žmonės gali kreiptis tik norėdami gauti paslaugų paketą?

Žinoma, kad ne. Jeigu vairuotojui reikia tik permontuoti ratus ar suklijuoti pradurtą padangą, niekas jo nevers lyginti ratlankių. Siūlome savo paslaugas, o žmogus pasirenka ko jam labiausia reikia. Svarbiausia, kad klientas gautų kokybiškas paslaugas ir liktų patenkintas. Būtent tai šiandien vis dar yra nemaža problema, nes mūsų krašte trūksta to, ką įvardinčiau kaip „paslaugų kultūra“. Žmonės vis dar galvojau, kaip daugiau uždirbti, mažiau investuojant į technologijas ar naudojama įrangą. Taip vartotojai, patys to nežinodami, gauna nekokybiškas paslaugas, už kurias vėliau tenka mokėti antrą kartą.


 Gal galite patikslinti?

Tarkim, iš taupumo vairuotojas nusiperka gražius, bet pigesnius, žemesnės kokybės ratlankius, kurie, užtaikius į duobę, greitai sulinksta. Dažniausiai tokiu atveju žmogus skuba į artimiausią dirbtuvę, virš kurios kabo užrašas „Ratlankių lyginimas“, net nepagalvojęs apie tai, kad toje dirbtuvėje gali stovėti tokios pat prastesnės kokybės staklės, greičiau dar labiau sugadinsiančios ratlankius. Mūsų žmonės vis dar įpratę, kad ratlankius būtina valcuoti, smarkiai kaitinti, tekinti. Tai – klaida. Tokios technologijos buvo naudojamos prieš 30 metų. Dabar situacija pasikeitė. Grubiai „taisant“ ratlankį jam galima dar labiau pakenkti. Tekinant sumažėja ratlankio skersmuo ir ant jo nebesilaiko padanga. Perkaitinus ar per mažai įkaitinus ratlankį jį galima ištiesinti ir vizualiai jis atrodys sveiktas, tačiau netinkamo lyginimo pasekmės pasijaus įvažiavus į pirmą rimtesnę duobę. Ratlankiams, išlygintiems įprasta technologija, užtenka 20 proc. buvusio smūgio į remontuotą vietą ir jie vėl bus pažeisti. Sutvarkius ratlankius naudojant „Vi Tech Vi“ tausojančią technologiją, jis gali atlaikyti iki 80 proc. smūgio jėgos į pažeistą vietą. Skirtumas – akivaizdus. Deja, ne visi mūsų vartotojai tą žino ir pasidžiaugę, kad jiems pigiai ir greitai sutvarkė ratlankį, netrukus grįžtą į tas pačias dirbtuves su tomis pačiomis problemomis.


 Kokias dar klaidas daro mūsų vairuotojai?

Bene pagrindinė ir rimčiausia klaida – per daug didelis pasitikėjimas „specialistais“. Norėdami sutaupyti, žmonės ieško kur pigiau, pamiršdami, kad „greitai ir pigiai“ nebūna. Ratlankį galima lyginti su pastatu. Tai yra konstrukcinė visuma. Jeigu, tarkim, įlūžo namo stogas, visi supranta, kad reikia ne tik perdengti stogą iš naujo, bet ir pakeisti sulūžusias konstrukcijas. Deja, to žmonės neįvertina remontuodami ratlankius. Jeigu ratlankis pataikė į duobę ir įlinko, tvarkyti reikia ne tik tą vietą, bet ir visą ratlankį. Po smūgio pakinta jo konstrukcija, atsiranda vidiniai įtempimai, plika akimi nematomos tamprumo jėgos, kurios veikia konstrukciją. Šių naujai atsiradusių „problemų“ nepašalinus, ratlankį eksploatuojant jam tenka gerokai didesnės, iš vidaus jį ardančios, apkrovos. Ir aišku, kad jų veikiamas ratlankis tarnauja trumpiau ir greičiau suyra.


Žmonės tų apkrovų nemato. Jie mato tik „pigiai“ išlyginta ratlankį, tačiau nesusimąsto, kad „kosmetinis remontas“ problemas neišsprendžia. Kita vertus, kai, atrodytų, sutvarkytas ratlankis subyra, žmogus nustemba – kaip taip atsitiko? Juk jis buvo sveikas...

Netinkamai sutvarkytų ratlankių problema ypač aktuli pasidaro padangų keitimo sezonu - pavasarį ir rudenį. Daugumas padangų keitimų užsiimančių servisų tik pakeičia padangas - nuima senas ir sumontuoja naujas, tačiau, kiek teko pastebėti, niekas neįvertina ratlankio būklės. Važinėjant pasitaiko visko, tad kas pusę metų, keičiant padangas, reiktų patikrinti ir ratlankio būklę, nes per tiek laiko ji gali būti pasikeitusi. Deja, padangų keitimu užsiimantys asmenys, dažniausiai neturi nei noro, nei žinių. nekalbant jau apie ratlankių lyginimo technologiją ar instrumetus. kiek pastebėjau, geriausiu atveju, ratlankis pravalcuojamas taip tik dar labiau pabloginant jo būklę. Turėjau realų pavyzdį, kai brangias padangas pirkes žmogus jas sumontavo "kažkur pakeliui" ir per kelias dienas "kreivas" ratlankis vieną iš padangų tiesiog "suėdė". Situacija buvo tokia prasta, kad net mes nenesugebėjome padėti, nors užsimame ne tik ratlankių, bet ir padangų remontu.

 

Pasinaudodamas proga noriu dar kartą paraginti visus vairuotojus - žiūrėkite kur keičiatia padangas, nes labai svarbu ne tik tinkamai sumontuoti ratą, bet ir "apmauti" jį ant sveiko, tvarkingo ratlankio. Būtent todėl mes, prieš permontuodami padangas, dar patikriname ir ratlankio būklę, o, esant reikalui, čia pat jį išlyginame nenaudodami ratlankiui žalingų technologijų. Galbūt toks permontavimas ir kainuoja kiek brangiau, tačiu klientas gali būti ramus, kad jo padangos jam tarnaus ir tarnaus. Panašu, kad vis daugiau žmonių tai supranta, tad mūsų klientų skaičius nuolat auga ir tarkim dabar, padangų keitimo dienomis, dirbame be pertraukų ir beveik be išeiginių. 

Greta pagrindinio darbo dar užsiimate ir vairuotojų švietimu?

Kažkuria prasme taip, tačiau ne visada žmonės nori girdėti tai, ką jiems sakai arba nesupranta, kodėl už, pasak jų „tą patį“ darbą jie turi mokėti kiek brangiau, negu kitur. Ir tik kartą nusvilę, pasimokę iš savo klaidų, jie grįžta pas mus, nes žino, kad pas mus ratlankiai bus sutvarkyti tinkamai ir džiugins vairuotoją dar ne vienerius metus.

Ne pirmi metai dirbu šį darbą, mačiau, kaip plieninius ratlankius keitė lengvo lydinio, dabar sulaukėme pigių, tačiau gražiai atrodančių ratlankių ir kiekvienam tokiam ratlankiui, kaip ir žmogui, reikia „savo“ priėjimo. Reikia žinoti, kiek kaitinti metalą, jį tiesinant, kuo skiriasi ratlankių su stipinais ir plieninių ratlankių konstrukcijos, koks metodas kiekvienu atveju geriausias. Būtent todėl nuolat tobulinu „Vi Tech Vi“ sistemą ir netrukus pradės dirbti jau 11 kartos ratlankių lyginimo staklės. Nenoriu girtis, tačiau analogų dar neteko regėti.


 Automobilių savininkai turėtų būti patenkinti, o kaip kitos transporto priemonės?

Padedame visiems kam reikia – pradedant motociklais, baigiant sunkvežimiais ir traktoriais. Mūsų staklės pritaikytos bet kokio dydžio ir svorio ratlankiams. Toli gražu ne visi servisai apsiima lyginti autobusų ar vilkikų ratlankius, nes pastarieji sunkesnis, didesnio skersmens, storesnio metalo. Čia darbų brokas „išlįstų“ labai greitai ir pasekmės galėtų būti liūdnos, tad žinančios savo staklių pajėgumus dirbtuvės net nerizikuoja. Mes taip pat žinome, ką gali mūsų staklės, todėl drąsiai priimame visus. Ir galiu pasidžiaugti, kad mūsų klientai ilgai pas mus nesugrįžta. Ne todėl, kad jų netekintų darbų kokybė, o todėl, kad kokybiškai sutvarkyti ratlankiai tarnauja beveik kaip nauji – ilgai ir patikimai. Abejojate? Užsukite ir įsitikinsite tuo patys.

 

Kalbėjosi V. Misevičius

 Prim.lt