Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Po rekonstrukcijos „KristiAnos“ salonas Vilniaus „Akropolyje“ tapo moderniausiu Baltijos šalyse

2020.02.12.

Viena didžiausių šalyje parfumerijos ir grožio prekių parduotuvių „KristiAna“ užbaigė Vilniaus „Akropolio“ salono atnaujinimą. Per ilgiau nei 4 mėn. vykusią rekonstrukciją salonas nė dienos nebuvo uždarytas – erdvių atnaujinimo ir technologijų įdiegimo darbai vyko naktimis. Po daugiau nei 600 tūkst. eurų kainavusios parduotuvės rekonstrukcijos net 16 proc. padidintas „KristiAnoje“ parduodamų prekės ženklų asortimentas.

Vienu žingsniu priekyje

Daugiau nei 40 parduotuvių Baltijos šalyse turinčio tinklo „KristiAna GROUP“ generalinė direktorė Virginija Godelaitienė teigia, kad salono Vilniaus Akropolyje atnaujinimą paskatino siekis pirmauti rinkoje ir būti šiuolaikiškiems – kiekvieną mėnesį pristatant parfumerijos ir grožio naujienas neišvengiamas tapo ir prekybinių zonų atnaujinimas.

Rekonstrukcijos metu ne tik atnaujintos bendrosios erdvės, bet ir įrengtos skaitmeninės technologijos, leidžiančios geriau pažinti produkciją. Iš viso į 440 m2 prekybinio ploto parduotuvės rekonstrukciją investuota daugiau nei 600 tūkst. eurų, o užbaigus atnaujinimo darbus salonas tapo moderniausia kosmetikos-parfumerijos parduotuve Baltijos šalyse.

Technologijos leis ekspozicijas keisti kasdien

„Į parduotuvę atvežti pagal užsakymą gaminti ir aukščiausius pas mus parduodamų prekės ženklų reikalavimus atitinkantys ekspozicijų baldai, atidarytas antras platus įėjimas. Taip pat panaudojome įvairias skaitmenines naujienas, pavyzdžiui, įdiegėme interaktyvius, hibridinius įėjimo į parduotuvę vartus. Šie vartai ypatingi tuo, kad jų viduje išstatomi produktai, o ekranuose rodomi tų produktų pristatymai, tad lankytojai mato tiek parduodamą prekę, tiek informaciją apie ją ekrane“, – teigė V. Godelaitienė.

Naujųjų skaitmeninių įėjimo vartų išstatymas gali būti keičiamas kasdien ir derinamas su salono asortimento naujienomis, vykstančiomis akcijomis ar šventėmis. Skaitmenizuota ir „KristiAna“ salono iškaba, keičianti išvaizdą pagal poreikį. Šiuo metu, artėjant šv. Valentino dienai, salono iškaba nusidažė raudona spalva. Pasak įmonės atstovų, tokie pokyčiai leidžia užmegzti artimesnį ryšį su klientais ir tampa išskirtiniu komunikacijos kanalu.

Pritraukė garsius prekės ženklus

Po rekonstrukcijos  „KristiAnos“ salonas pasipildė ir asortimento naujienomis. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje įvesti net 22 nauji prekiniai ženklai. Čia galima įsigyti „Cartier“ , „Atelier Des Ors“, „Rosendo Mateu“, „Boadicea the Victoriuos“ ir daugelio kitų brandų  nišinių kvapų, „Diego Dalla Palma“ grožio prekių bei visame pasaulyje vertinamo odos priežiūros prekės ženklo „Ahava“ produkcijos. Pastarojo prekės ženklo produkcija jau kelis dešimtmečius įsitvirtinusi tarptautinėje rinkoje. 

„Bendradarbiavimui pritraukti tokios svarbos prekės ženklus užtrunka ne vienerius metus – būtina įgyti jų pasitikėjimą, demonstruoti sėkmingus rezultatus. Kryptingai dirbdami artimiausiu metu tikimės į Lietuvą pritraukti ir daugiau pasaulinio garso prekės ženklų“, – ateities lūkesčiais dalijosi V. Godelaitienė.

Šiemet planuojama naujausias technologijas įdiegti ir kituose „KristiAnos“ salonuose – į rekonstrukcijas numatyta investuoti virš 1 mln. eurų.