Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Kiek kainuoja surengti Eurovizijos konkursą?

Galbūt tai ir ryškiausias kultūrinis įvykis metuose, tačiau surengti Eurovizijos konkursą ne taip jau ir pigu.

Grupė „Natwest“ ekonomistų paskaičiavo, kiek pinigų konkurso organizavimui išleido 4 paskutinės šalys šeimininkės. Paaiškėjo, kad kartu sudėjus jų išleistas sumas, iš viso gavosi 129 mln. svarų.

Azerbaidžano sostinė Baku, rengusi konkursą 2012-aisiais, išleido daugiausiai per pastaruosius metus, iš viso – 48 mln. svarų, nes specialiai šiam įvykiui pastatė naujutėlę „Baku Crystal Hall“ salę. Išlaidas padengė tik 7 mln. svarų, uždirbti iš turizmo sektoriaus, tačiau buvo sukurtos 529 darbo vietos.

Dar po metų, Malmės miestui, Švedijoje, Eurovizijos organizavimas atsiėjo 17 mln. svarų, o susigrąžino 16 mln. svarų, nes miestą aplankė apie 32 tūkst. turistų.

2014-aisiais Danijos sostinė Kopenhaga išleido 36 mln. svarų, atsipirko 13 mln. svarų, o štai pernai metų Eurovizijos šeimininkė Viena išleido 28 mln. svarų, atgavo – 22 mln., dėka didelio turistų antplūdžio.

Tad kyla klausimas, ar tokie pinigai verti to?

Ekonomistai teigė, kad tai sunku apibrėžti: „Kiekvienas miestas šeimininkas patyrė nedidelį ir trumpalaikį turizmo pakilimą. Ilgalaikė nauda – daugiau kaip 180 mln. žiūrovų iš kone viso pasaulio stebi Euroviziją, tad didelė tikimybė, kad turizmas tikrai išaugs – ateityje renginį organizavusią šalį aplankys nemažai turistų.

Be to, laimėtojas pelno sau ir savo šaliai šlovę ir pagarbą,  o tai taip pat yra labai svarbu.“

 

Info