Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Aušra Marija Sluckaitė BALTA DROBULĖ

Drama. Rež. Jonas Jurašas Trukmė 3.00
Nuotraukos
Režisierius
Jonas Jurašas
Kompozitorius
Linas Rimša
Scenografas
Gintaras Makarevičius
Kostiumų dailininkas
Jolanta Rimkutė
Vaidina
Dainius Svobonas (Antanas Garšva)
Daiva Stubraitė (Motina)
Vilija Grigaitytė (Motina)
Eglė Mikulionytė (Elena)
Kęstutis Povilaitis (Tėvas)
Inga Mikutavičiūtė (Jonė, Garšvos pirmoji meilė)
Liubomiras Laucevičius (Daktaras Ignas)
Mindaugas Jankauskas (Liftininkas Džo)
Egidijus Stancikas (Rudas žmogus)
Saulius Čiučelis (Edgaras Poe)
Eugenija Bendoriūtė (Emily Dickinson)
Henrikas Savickis (Puertorikietis)
Arūnas Stanionis (Ezra Pound)
Sigitas Šidlauskas (Liftininkas Stenlis)
Tomas Erbrėderis (Ezra Pound)
Ugnė Žirgulė (Virginija Woolf)

Romano sceninės adaptacijos autorė – Aušra Marija Sluckaitė

87-asis numeris leidžiasi liftu. Up and down. Keliauja savo suaižėjusiais prisiminimais - tarpukario Kaunas, Aukštoji Panemunė, Vilnius. 87-asis - poetas Antanas Garšva, neturėdamas galimybės pasišvęsti vien savo kūrybai ir siekti sielos nemirtingumo, priverstas dirbti sizifišką liftininko darbą didžiausiame New Yorko viešbutyje. Jo suskaldytos sąmonės neapleidžia gimtųjų namų ilgesys, o protarpiais šmėžčioja kadaise mylėtų moterų atvaizdai. Garšva atsisako meilės, nutraukia žmogiškus ryšius, lieka vienišas lifto narve ir visgi nuolatos gyvena vilties išsipildymo troškime.

Tarp meilės ir praradimo, kūrybinės laisvės ir kančios besiblaškantis spektaklio herojus - tai betarpiškas mūsų chaotiškų laikų kenčiančio žmogaus asmenybės piešinys. Garšva, milžiniškos mašinos straigtelis, beatodairiškai ieško savęs įprasminimo. Atsisakęs visų iliuzijų, pasilieka tik savo poeziją. Tačiau kūrybinis svaigulys ir desperatiškos pastangos atrasti tiesą atneša tik kančią...

„Atkaklus, beveik fanatiškas tobulumo siekis kūryboje dažniausiai ribojasi su beprotybės slenksčiu, ką liudija ir šiame kūrinyje pasirodantys didieji rašytojai - Nitzsche, Edgar Poe, Ezra Pound, Kafka, Emily Dickinson...", - teigia sovietmečiu dėl politinių priežasčių emigranto dalią patyręs spektaklio režisierius Jonas Jurašas, kuriam ypač artima svetur atsidūrusio Antano Škėmos ir jo prototipo Antano Garšvos dvilypė savijauta, jo abejonės, blaškymasis tarp troškimo ir negalėjimo grįžti į savo namus, tarp netikėjimo ir noro tikėti, tarp absurdo suvokimo ir prasmės ieškojimo