Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Apdovanoti originaliausi švenčių organizavimo bei dekoravimo meistrai

Kaune, „Žalgirio“ arenoje įsikūrusiame restorane SALA sausio pabaigoje įvyko išskirtinis konkursas, kuriame dėl originaliausios idėjos titulo varžėsi šešios švenčių organizavimo ir dekoravimo komandos.
Nuotraukos

2019.02.24.

Kaune, „Žalgirio“ arenoje įsikūrusiame restorane SALA sausio pabaigoje įvyko išskirtinis konkursas, kuriame dėl originaliausios idėjos titulo varžėsi šešios švenčių organizavimo ir dekoravimo komandos. Renginio tikslas – atskleisti, kaip pasitelkiant netradicinius sprendimus galima naujai pažvelgti į svarbiausių gyvenimo švenčių koncepciją ir ją subtiliai priderinti prie individualių šiuolaikinio užsakovo poreikių.

Dar metų pradžioje visi konkurso dalyviai išsidalijo šešias šventines temas. Tai – vestuvės, auksinės vestuvės, krikštynos, įmonių šventė, vaiko sutiktuvių šventė (angl. baby shower) ir Šv. Valentino diena.

Konkurse varžėsi šios švenčių organizatorių bei dekoratorių komandos – „Lietuvis“, „Charm & Spells“, „Dekorista“, „Įkvėpta vestuvėms“ su „Kvietkos“, susibūrusios į vieną komandą, „Nėriniuota šventė“ ir „Balta studija“.

Užduotims įgyvendinti buvo pasirinktos kelios nestandartinės šventinės vietos – „Žalgirio“ arenos VIP ložė, restorano SALA fojė, „Bosca“ amfiteatras ir transformuojamos restorano SALA erdvės, o dekoratorių komandų rezultatus papildė restorano virtuvės meistrų paruošti išskirtiniai patiekalai.

Komandų pristatytus renginio dekoro konceptus stebėjo ir vertino garbinga komisija – mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė, fotografai Paulina ir Matas Jūrai, „Žalgirio“ arenos atstovė Brigita Kantautaitė.

Pirmoji vieta – dekoru užkoduotai dviejų žmonių istorijai

„Konkursą vertinome remdamiesi keliais pagrindiniais principais. Vienas svarbiausių – taiklus vietos pasirinkimas, nes tai svarbus kūrybiškumo elementas. Naujausių tendencijų išpildymas ir atskleidimas bei kartu pagrindinio Lietuvos kliento lūkesčių įgyvendinimas.

Kitų kriterijų yra tikrai dar ne vienas ir ne du, dėl kurių labai argumentuotai su visa komisijos komanda diskutavome“, – komentavo mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė, pradėjusi apdovanojimų ceremoniją.

Pirmosios vietos nugalėtoja tapo ne tik subtilaus dekoro, bet ir unikalios istorijos autorė Monika Skabickaitė, dirbanti su „Dekorista“ prekės ženklu. Ji paruošė auksinių vestuvių šventę.

„Ne kiekvienam skirta sulaukti auksinių vestuvių, todėl mano pagrindinė mintis – į šią šventę sutalpinti visą poros gyvenimą. Žmonių, nugyvenusių pusę amžiaus kartu, gyvenime yra daug spalvų, nuotraukų, prisiminimų.

Įtraukiau jų namų suvenyrus tam, kad atsiskleistų sutuoktinių gyvenimas ir visi šios šventės svečiai galėtų drauge švęsti ne tik sukaktuves, bet visą poros gyvenimą“, – komentavo renginio nugalėtoja.

Antrosios vietos nugalėtojais tapo „Lietuvio“ komanda, kuri komisiją sužavėjo taikliai pasirinkusi įmonės šventės vietą, sukūrusi nepamirštamą viso renginio įspūdį ir pristačiusi jį pasitelkdama šviesos, muzikos ir pirotechnikos priemones.

Trečiosios vietos nugalėtojais tapo „Nėriniuota šventė“komanda, sukūrusi aistringą ir labai romantišką šv. Valentino dienos aplinką. Pasirinkta tinkama vieta ir joje atskleisti jausmai, romantika pavergė komisiją. Geriausiai įvertintos komandos buvo apdovanotos prizais.

Komisija vertino ne tik estetinį įgyvendinimą

Renginių fotografai Paulina ir Matas Jūrai taip pat dalijosi savo vertinimais bei patarimais. Jų teigimu, organizuojant šventę nepaprastai svarbu atkreipti dėmesį į tinkamą apšvietimą. Svarbiausi vakaro svečiai, kaip ir jaunieji, turėtų sėdėti ne tik estetiškai patrauklioje, bet ir gerai apšviestoje vietoje – būtent šviesa lemia renginio nuotraukų kokybę.

„Žvelgiant fotografo akimis, labiausiai patiko UAB „Lietuvis“ sukurtas šventės įvaizdis, kuris garantavo ne tik gražias nuotraukas, bet ir aukštą jų kokybę. Galiu pasidžiaugti ir auksinių vestuvių temos išpildymu. Kiekviena detalė čia buvo savo vietoje – sukurtas toks estetinis įvaizdis, kad iš bet kurio kampo fotografuojant visos nuotraukos bus gražios“, – įžvalgomis dalijosi Paulina.

Restorano SALA ir „Žalgirio“ arenos skaitmeninės komunikacijos vadybininkė Brigita Kantautaitė atkreipė dėmesį, kad vertindama dalyvius, komisija neatsižvelgė į jų patirtį ir tai, kiek metų įmonė veikia šioje rinkoje.

„Daugiausia žiūrėjome į sezono tendencijų išpildymą ir kūrybišką vietos pasirinkimą. Manau, kad visoms komandos pavyko sėkmingai įgyvendinti savo idėjas, sukurti itin šiuolaikiškas, netradicines renginių koncepcijas.

Pavyzdžiui, pirmosios vietos nugalėtoja pristatė visiškai naują idėją į šventės įvaizdį įtraukdama žmonių gyvenimą, istorijas ir jas perteikdama simboliniu būdu. Labai gerai, kada žmonės patys kuria tendencijas, o ne griebiasi jau esamų idėjų“, – reziumavo komisijos narė.