Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Patogi tvarka biure: ko prireiks?

Į ką svarbu atkreipti dėmesį, kad tvarka biure būtų patogi ir nesunkiai pasiekiama?
Nuotraukos

2019.07.02.

Biuras – vieta, kurioje palaikyti tvarką itin svarbu. Chaosas trukdytų dirbti ir susikaupti, smukdytų darbuotojų motyvaciją, o pasimetusių daiktų ieškojimas apsunkintų kasdienybę. Tai – vos keletas priežasčių, kodėl savo vietą turintys daiktai ir neperkrauta aplinka turėtų tapti kiekvieno biuro siekiamybe. Tad į ką svarbu atkreipti dėmesį, kad tvarka biure būtų patogi ir nesunkiai pasiekiama?

Svarbu neapsikrauti nebereikalingais daiktais

Dirbant biure susikaupia didžiuliai kiekiai popierinių dokumentų. Jeigu juos kaupsite, tikėtina, kad visai netrukus nebeliks vietos jokiems svarbiems daiktams. Tokioje situacijoje yra būtinas dokumentų naikiklis. Jis padės atsikratyti nebereikalingais dokumentais bei užtikrins jūsų konfidencialumą. Be to, taip taupysite vietą biure ir neapsikrausite pasenusia, vertės nebetekusia informacija. Rinkdamiesi dokumentų naikiklį atsižvelkite į šiuos aspektus:

  • dėžės talpa. Naikiklių dėžių talpos yra matuojamos litrais, tad rinkitės pagal poreikį. Pavyzdžiui, 50 litrų talpos dėžė vienu kartu talpina 450 sunaikintų lapų;
  • naikiklio tipas. Naikikliai būna rankiniai ir automatiniai. Pastarieji sutaupo jūsų laiką, nes nereikia būti šalia, kol jie atlieka darbą;
  • kokias medžiagas naikina. Rinkdamiesi atkreipkite dėmesį, ką naikina išsirinktas naikiklis – šie prietaisai tinkami ne tik popieriui, tačiau ir kreditinėms kortelėms, sąvaržėlėms, CD diskams susmulkinti;
  • galingumas bei tipas. Itin galingas ir didelės talpos dokumentų naikiklis puikiai tiks stambesniems verslams, kiek mažesni – nedideliems ir vidutinio dydžio biurams.

Nebereikalingų popierinių dokumentų naikinimas apsaugos jūsų verslą nuo konfidencialios informacijos nutekinimo, taip pat padės užtikrinti tvarką biure. Galėsite pamiršti lentynas, apkrautas senais ir nebereikalingais lapais – viskas turės savo vietą, tad tarp senų ir naujų popierinių dokumentų blaškytis nebereikės.

Per daug tuščia erdvė taip pat nėra gerai

Dažnai atrodo, kad nenorint apkrauti aplinkos būtina viską išnešti iš patalpos ir palikti ją kuo tuštesnę, tačiau tai nėra tiesa. Jei patalpos bus pustuštės, net ir gana dažnai naikindami dokumentus pastebėsite, kad nėra kur padėti kitos paskirties daiktų. Tikslingiau būtų sakyti, kad kiekvienas daiktas ir segtuvas turėtų turėti savo vietą, ypač biure, kur turi būti pakankamai baldų sudėti visiems būtiniems reikmenims. Pasirūpinkite, kad jūsų biure būtų pakankamai lentynų bei spintelių su atskirais skyriais.

Pravers ne tik dokumentų naikiklis, bet ir tokios smulkmenos kaip pieštukinės, stovai ar darbo stalo rinkiniai, skirti kanceliarinėms priemonėms laikyti. Tuomet tušinukai nesimėtys, visuomet po ranka turėsite žirkles ar kitus būtinus daiktus. Tvarkingi segtuvai padės sukurti tvarkingą vaizdą net ir atviro tipo lentynose – tai tikrai negadins bendro biuro interjero.

Švara padės užtikrinti tvarką

Kitas itin svarbus aspektas, padėsiantis išlaikyti jūsų biurą tvarkingą – švaros laikymasis. Kur kas maloniau dirbti švariose, tvarkingose patalpose. Be to, svarbu, kad patalpose būtų kur padėti ir asmeninius daiktus, susegti dokumentus, laikyti kanceliarines priemones.

Ne mažiau svarbios ir šiukšliadėžės. Jos padės išvengti nebereikalingų daiktų dėjimo „kur papuola“, o optimalus jų skaičius nevers darbuotojų blaškytis. Daugiau nei viena šiukšliadėžė reikalinga dar ir dėl to, kad dokumentų naikiklis akimirksniu visko tikrai nesunaikins, o į vieną vietą kraunamos kito pobūdžio šiukšlės kaupiasi greičiau nei gali pasirodyti. Tai tvarkingo įspūdžio jūsų biure nesukurs ir tikrai gadins bendrą atmosferą.

Tad jei siekiate, kad jūsų biuras ne tik atrodytų, bet ir būtų tvarkingas – ieškokite funkcionalių sprendimų ir stenkitės darbo patalpų neapkrauti nereikalingais daiktais. Reguliarus nereikalingų popierinių dokumentų naikinimas padės išvengti nebereikalingos informacijos kaupimosi, o vieta, skirta kiekvienam daiktui, užtikrins, kad rasite viską ten, kur ir padėjote. Optimalus šiukšliadėžių skaičius leis ilgiau išlaikyti tvarką ir švarą biure – tai tikrai pakels darbuotojų motyvaciją ir sudarys geresnes sąlygas darbui.