Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Naujas oficialus Lietuvos tautinio olimpinio komiteto partneris

4F prekės ženklas tapo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto rėmėju. Sutartis jau galioja ir baigsis 2022 m. gruodžio mėnesį.
Nuotraukos

2019.06.26.

4F prekės ženklas tapo Lietuvos tautinio olimpinio komiteto rėmėju. Sutartis jau galioja ir baigsis 2022 m. gruodžio mėnesį. Tai reiškia, kad su nauja tarptautinio sporto prekių ženklo apranga sportininkai pirmą kartą pasirodys jau birželio 21 d., viename iš svarbiausių pasaulio sporto renginių – Europos žaidynėse Minske, Baltarusijoje. Nuo šiol 4F prekės ženklas Lietuvos sportininkams, kurie atstovaus šaliai Olimpinėse žaidynėse Tokijuje 2020 m. ir Pekine 2022 m., suteiks drabužių rinkinius bei platų priedų asortimentą. Be to, 4F rūpinsis sportininkų išvaizda ir 6-iuose mažesniuose renginiuose.

Per ketverius bendradarbiavimo metus Lietuvos atletai ir treneriaiiš tarptautinio 4F sporto prekių ženklo gaus kelis drabužių rinkinius: funkcinius drabužius, oficialius šventinius drabužius, laisvalaikio aprangą ir aksesuarus. Su šiais drabužiais mes juos matysime artimiausiose olimpinėse žaidynėse Tokijuje ir Pekine bei per kitus sporto renginius, pavyzdžiui, 2019 m. Europos žaidynėse Minske (Baltarusija); XV Europos jaunimo vasaros olimpiniame festivalyje 2019 m. Baku (Azerbaidžanas); III jaunimo žiemos olimpinėse žaidynėse 2020 m. Lozanoje (Šveicarija); XV Europos jaunimo žiemos olimpiniame festivalyje 2021 m. Vuokatyje (Suomija); XVI Europos jaunimo vasaros olimpiniame festivalyje 2021 m. Košice (Slovakija); IV jaunimo vasaros olimpinėse žaidynėse 2022 m. Dakare (Senegalas).

Darbas su Lietuvos sportininkams skirta kolekcija prasidėjo daugiau nei prieš 7 mėnesius – būtent tiek laiko reikia norint sukurti išbaigtą produktų asortimentą. Po išsamių tyrimų ir diskusijų galėjome pristatyti Lietuvos sportininkų vizualinį identitetą. Kolekcijos dizainą įkvėpė Lietuvos vėliava, todėl kolekcijoje vyrauja ryškios ir džiaugsmingos spalvos. Drabužius taip pat puošia grafiniai elementai ir šalies herbas.

„Bendradarbiavimas su Lietuvos tautiniu olimpiniu komitetu 4F prekės ženklui yra svarbus įvykis. Manau, kad mūsų drabužiai padės sportininkams pasiekti geriausių sporto rezultatų. Lietuvos komanda yra aštuntasis nacionalinis komitetas, kurį išdidžiai galime remti savo produktais ir žiniomis. Pasirašytas susitarimas yra svarbus žingsnis visai įmonei. Pirmoji 4F parduotuvėVilniuje buvo atidaryta 2017 m. Šiuo metu Lietuvoje 4F turi keturias parduotuves ir planuoja tolesnę plėtrą“, – sakė Igor Klaja, OTCF valdybos pirmininkas.

4F prekės ženklas platinamas 36 šalyse, 4 kontinentuose ir turi daugiau nei 200 parduotuvių. 4F prekes taip pat galima rasti ir 400 sportinės aprangos parduotuvių visame pasaulyje.