Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

„Like‘able Lithuania“ – geriausia interneto kampanija viešajame sektoriuje

Specialioje platformoje kasdien pristatomos įdomios vietos, renginiai, faktai, netikėti atradimai ...
Nuotraukos

Lietuvos interneto apdovanojimuose „Login 2014“ Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos (VTD) įgyvendinama inovatyvi komunikacijos socialiniuose tinkluose kampanija „Like‘able Lithuania“ ekspertų komisijos pripažinta geriausia pirmą kartą įsteigtoje nominacijoje „Interneto panaudojimas viešojo sektoriaus reklamai“.

„Like‘able Lithuania“ nuo pat pradžių buvo nestandartinis projektas – iššūkis valstybinei institucijai. Po ilgai trukusių konsultacijų ir bandymų ryžomės ir pasirinkome neįprastą ir drąsią formą apie Lietuvos turizmo galimybes su tikslinėmis auditorijomis kalbėti per socialinius tinklus ir patraukti jos dėmesį interaktyviomis aplikacijomis ir patraukliais vizualiais sprendimais. Nors darėme tai, ko Lietuvoje dar nebuvo, ir nuo pirmų žingsnių sprendėme kokybiškai mums visiškai naujus klausimus, šiandien jau galime pasidžiaugti – per aštuonis mėnesius pasiekėme daugiau nei 800 000 interakcijų (pamėgimų, pasidalijimų, komentarų, dalyvavimo aplikacijose). Vienas milijonas, kurį pradžioje išsikėlėme kaip neįmanomai didelį tikslą, bus pasiektas jau netrukus ir tuo labai džiaugiamės,“ - sako Valstybinio turizmo departamento vadovė dr. Raimonda Balnienė.

Kaip teigia marketingo komunikacijų agentūros „Lukrecija BBDO“ vadovaujantis partneris Marius Vaupšas, kampanija „Like‘able Lithuania“ yra neeilinė tuo, kad valstybinė institucija nepabijojo tarptautiniame labai sudėtingame projekte pasirinkti paprastas, žmogiškas, skirtingoms tikslinėms grupėms puikiai pritaikytas priemones ir žinutes. „Į šį projektą buvo pažiūrėta ne formaliai, o taip pat drąsiai, kaip šiandien tai daro verslo sektoriaus organizacijos. Paskutiniais metais visoje viešojo sektoriaus komunikacijoje pastebimas pagyvėjimas – institucijos įgyvendina vis įvairesnius tiek komunikacijos, tiek reklamos projektus, pritaikytus tikslinių auditorijų poreikiams ir informacijos vartojimo įpročiams“,- teigia komunikacijos ekspertas M. Vaupšas.

Kampaniją „Like‘able Lithuania“ įgyvendinančių agentūrų „The Chocolate“ vadovas Tomas Nemura džiaugiasi, kad kartu su komunikacijos agentūra „VRP Hill+Knowlton Strategies“ buvo pasiūlytas sprendimas tapęs teigiamu pavyzdžiu, kaip įprastą informaciją pateikti kitokiu formatu ir valstybinės institucijos skleidžiamas žinutes pritaikyti socialinių tinklų auditorijai.

 
Daugiau apie interneto kampaniją „Like‘able Lithuania“:


„Like‘able Lithuania“ – Lietuvos turizmo komunikacijos ir rinkodaros socialiniuose tinkluose strategijos įgyvendinimo kampanija, kurios metu 5 socialiniuose tinkluose trejomis kalbomis (lietuvių, anglų ir rusų) pristatoma Lietuva ir šalies turizmo potencialas. Specialioje platformoje kasdien pristatomos įdomios vietos, renginiai, faktai, netikėti atradimai, Lietuvos kūrėjų pasiūlymai, išskirtinės maitinimo įstaigos – tai, ką kiekvienas gali pamėgti Lietuvoje. Kampanijos pabaigoje Lietuvoje bus pastatytas naujas turistų traukos objektas – didžiausia pasaulyje LIKE skulptūra.


Info