Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Renginių
Video
Katalogo kategorijų

Kelionių organizatorių laukia karšta vasara

Iš­anks­ti­niai va­sa­ros at­os­to­gų ke­lio­nių par­da­vi­mai ro­do, kad Lie­tu­vos iš­vyks­ta­mo­jo tu­riz­mo sek­to­rius pa­ga­liau su­sig­rą­ži­na pra­ras­tas po­zi­ci­jas
Nuotraukos

Iš­anks­ti­niai va­sa­ros at­os­to­gų ke­lio­nių par­da­vi­mai ro­do, kad Lie­tu­vos iš­vyks­ta­mo­jo tu­riz­mo sek­to­rius pa­ga­liau su­sig­rą­ži­na pra­ras­tas po­zi­ci­jas.

Šios ten­den­ci­jos pa­ste­bi­mos ne tik Lie­tu­vo­je, bet ir Eu­ro­po­je. Di­džio­ji da­lis ke­lio­nių or­ga­ni­za­to­rių, rea­guo­da­mi į at­si­gau­nan­čią rin­ką, di­di­na ap­su­kas ir ko­re­guo­ja skry­džių prog­ra­mas.

Lie­tu­vo­je vei­kian­tis tarp­tau­ti­nis ke­lio­nių or­ga­ni­za­to­rius „Tez Tour“ iki šios die­nos jau yra par­da­vęs be­veik 50 proc. iš­anks­ti­nių va­sa­ros se­zo­no ke­lio­nių. Di­džiau­sio lie­tu­vių dė­me­sio su­lau­kė Tur­ki­jos, Bul­ga­ri­jos bei Kip­ro kryp­tys. „At­siž­velg­da­mi į au­gan­čią pa­klau­są, nu­spren­dė­me di­din­ti skry­džių skai­čių į po­pu­lia­riau­sius ku­ror­tus. Ne­at­me­ta­me ga­li­my­bės, kad at­ei­ty­je prog­ra­ma ga­li plės­tis dar la­biau. To­kiu bū­du sten­gia­mės kom­pen­suo­ti žai­biš­kai tirps­tan­čias vie­tas, no­ri­me, kad vi­si pa­gei­dau­jan­tys tu­rė­tų ga­li­my­bę il­sė­tis sa­vo pa­mėg­ta­me ku­ror­te“, - sa­kė ke­lio­nių or­ga­ni­za­to­riaus „Tez Tour“ Lie­tu­vo­je Vie­šų­jų ry­šių ir rin­ko­da­ros sky­riaus va­do­vė In­ga Aukš­tuo­ly­tė.

Di­džiau­sio lie­tu­vai­čių dė­me­sio su­lau­ku­sioms kryp­tims - Tur­ki­jos An­ta­li­jos ku­ror­ti­nis re­gio­nas, Kip­ras bei Bul­ga­ri­ja - su­kur­ta dau­giau nei 2000 pa­pil­do­mų vie­tų.

Ar­tė­jan­čiam se­zo­nui ati­tin­ka­mai ruo­šia­si ir „Tez Tour“ par­tne­ris, už­sa­ko­mų­jų skry­džių bend­ro­vė „Small Pla­net Air­li­nes“, or­lai­vių par­ką pa­pil­dy­da­ma tri­mis „Air­bus 320“ lėk­tu­vais. Kon­ku­ren­cin­ga są­nau­dų struk­tū­ra ir pa­pil­do­mi or­lai­viai lei­do „Small Pla­net Air­li­nes“ pa­si­reng­ti di­dė­jan­čiai pa­klau­sai, nors pa­sta­ruo­ju me­tu ne­ma­žai už­sa­ko­mų­jų skry­džių bend­ro­vių su­si­du­ria su su­nku­mais kuo­met rei­kia grei­tai rea­guo­ti į pa­klau­sos au­gi­mą.

„Šie­met pir­mą kar­tą vie­ną „Air­bus 320“ nau­do­si­me kaip re­zer­vi­nį lėk­tu­vą – tai leis mums grei­čiau rea­guo­ti į ne­ti­kė­tus skry­džių su­tri­ki­mus ir su­ma­žins il­gų vė­la­vi­mų ri­zi­ką ke­lei­viams. Mū­sų avia­kom­pa­ni­jai iš­au­gus, at­si­ra­do dau­giau pra­smės tu­rė­ti re­zer­vi­nį lėk­tu­vą – tai yra di­de­lis mū­sų kon­ku­ren­ci­nis pra­na­šu­mas prieš ma­žes­nes už­sa­ko­mų­jų skry­džių kom­pa­ni­jas, ku­rios yra per ma­žos tu­rė­ti re­zer­vi­nį or­lai­vį“, - tei­gė „Small Pla­net Air­li­nes“ ge­ne­ra­li­nis di­rek­to­rius Vy­tau­tas Kai­ka­ris.

Ku­ror­ti­nių ša­lių vieš­bu­čių kai­no­da­ros pri­nci­pai jau ne pir­mus me­tus ska­ti­na at­os­to­gas pla­nuo­ti ir ke­lio­nes įsi­gy­ti iš anks­to. Vi­suo­me­nės nuo­mo­nės ty­ri­mai at­sklei­dė, jog vis di­des­nė da­lis ke­liau­to­jų at­os­to­gas lin­kę pla­nuo­ti prieš pus­me­tį (32 proc.), prieš tris mė­ne­sius (23 proc.). Iš anks­to pla­nuo­jan­tys ke­lio­nes tu­ri pla­tes­nes pa­si­rin­ki­mo ga­li­my­bes, leng­viau ran­da op­ti­ma­lų kai­nos ir ko­ky­bės san­ty­kį. Del­sian­tiems prieš­in­gai, pra­si­dė­jus se­zo­nui ga­li pri­trūk­ti lais­vų vie­tų no­ri­muo­se vieš­bu­čiuo­se. Pa­ste­bi­ma, kad kai ku­rie po­pu­lia­riau­sių ku­ror­tų vieš­bu­čiai jau da­bar stab­do re­zer­va­ci­jas.