Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Auksą už gražiausią pakuotę laimėjo maisto papildų linija „SmartHit“: kūrėjai dizainu atvaizdavo „kitokią“ gamybos technologiją

2018.11.09.

Nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose (NAPA) šiandien paskelbti laimėtojai. Kasmet rengiamas dizaino kūrėjų konkursas šiemet išaugo į tarptautinį ir sulaukė net 126 dalyvių paraiškų. Viena aršiausių kovų vyko „Sveikatos ir grožio“ kategorijoje, kurioje auksą laimėjo dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Šiemet tarptautiniu tapęs ir „NAPA Baltic“ pasivadinęs konkursas yra vienas svarbiausių renginių dizaineriams bei rinkodaros specialistams. Rekordinio dalyvių skaičiaus sulaukusiame renginyje iš viso varžėsi 126 dalyviai iš visų trijų Baltijos šalių.

Tarptautinė žiuri pakuotes vertino pagal penkis kriterijus: inovatyvumą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus. Kaip ir kasmet, viena daugiausiai dalyvių sulaukusi yra „Sveikatos ir grožio“ kategorija. Joje šiemet auksu apdovanota dizaino agentūra „Critical“, sukūrusi pakuotės dizainą maisto papildų linijai „SmartHit“.

Pakuotės idėją įkvėpė geštalto psichologija

Pasak dizaino agentūros „Critical“, maisto papildų rinkoje ryškios spalvos tikrai nėra naujiena, tačiau dažnai tai daroma tik dėl noro patraukti jaunųjų vartotojų dėmesį. „Kurdami „SmartHit“ pakuotę atsižvelgėme į tai, kad mūsų auditorija kur kas platesnė, tad turime imtis išmintingesnių sprendimų, t. y. dizaino pagalba pagrįsti SMART(protingas) ir HIT(smūgis) prasmes“, – kalbėjo projektų vadovė Greta Milevičiūtė.

Kūrybinę idėją prekės ženklo identitetui dizaineriai atrado geštalto psichologijos teorijoje. „Ši teorija teigia, kad holistinis ir supaprastintas mąstymas yra efektyvus būdas žinių sisteminimui ir turinio suvokimui. Vaizdinėje kalboje naudojome aiškius principus: tęstinumą, artumą ir formą. Taip pat logotipui išnaudota negatyvioji erdvė, kuri pratęsia kūrybinę mintį, o lengva forma suaktyvina atpažįstamumo taškus“, – pasakojo „Critical“ agentūros atstovėG. Milevičiūtė.

Dizainu atvaizdavo inovatyvią gamybos technologiją

Produkto dizaineris atskleidė, kad prie vizualinio identiteto komanda dirbo maždaug tiek, kiek pėsčiomis užtruktų pasiekti Paryžių. Vis dėlto, kad ši laiko investicija pasiteisino su kaupu, rodo ne tik laimėtas auksas.

„Pakuočių šeima išlaiko vizualinį vientisumą per etalono architektūrą, o parinktos spalvos nurodo į produkto sudėtines dalis, kurios taip pat įtraukia savo dinamine jėga. Manau, kad tai yra tikras geros partnerystės pavyzdys, kuris parodo, kad pasitikėjimas vienas kitu ir įsiklausymas virsta ne tik auksu, bet ir verslo sėkme“, – įsitikinęs produkto dizaineris.

Ne ką mažiau aukščiausiu įvertinimu džiaugėsi ir bendrovė „Valentis“, sukūrusi „SmartHit“ liniją. Pavadinimu ir pakuotės dizainu būtent ir norėta pabrėžti papildų gamybinį išskirtinumą bei produkto pasisavinimo efektyvumą. „Gamybos principas yra paremtas efektyvia vitaminų, mineralų ir augalinių ekstraktų pernešimo sistema, užtikrinančia iki 6 kartų efektyvesnį jų pasisavinimą organizme. Dizainu tai pabrėžta labai subtiliai, bet kaip tik tai ir padaro jį nepaprastą“, – apdovanojimu džiaugėsi įmonės „Valentis“ atstovai.

Laimėtojų darbų ekspoziciją lapkričio 8–10 d. galite pamatyti Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF, parodų centre „Litexpo“.