Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„CityBee“ skelbia rekomendacijas klientams, nukentėjusiems nuo duomenų vagystės

2021.02.16.

Siekiant sumažinti rizikas, su kuriomis gali susidurti nuo duomenų vagystės nukentėję „CityBee“ klientai, bendrovė skelbia sąrašą, kuriame pateikiama detali informacija apie pavogtų duomenų pobūdį bei tai, kaip klientai gali sumažinti kylančias grėsmes.

Patarimai, ką galima atlikti, kad būtų sumažinta rizika

  • Slaptažodžiai – pasinaudodami informacija, nusikaltėliai gali bandyti prisijungti prie nukentėjusiųjų el. pašto, „Facebook“ ar kitų paslaugų paskyrų, ir prieiti prie ten saugomos informacijos. Todėl rekomenduojama pasikeisti kitų paslaugų paskyrų slaptažodžius, jei buvo naudoti tokie patys ar panašūs, kaip ir jungiantis prie „CityBee“ paskyros. „CityBee“ slaptažodžio keisti būtinybės nėra. Ten, kur įmanoma, taip pat rekomenduojama jungiantis prie sistemų naudokite dviejų žingsnių autentifikaciją.

  • Asmens kodai – mažai tikėtina, tačiau gali būti bandoma jais pasinaudoti, apsimetant kitu asmeniu. Todėl apie tai, jog jūsų asmens kodas galėjo būti paviešintas, praneškite savo bankams, lizingo bendrovėms ir draudikams. Rekomenduojame susikurti paskyrą „Mano Creditinfo“ portale (www.manocreditinfo.lt) ir užsisakyti asmens tapatybės apsaugos paslaugą „Apsaugok savo tapatybę visus metus“, apsaugančią nuo greitųjų kreditų, lizingo, kitų paslaugų gavimo jums nežinant. Mūsų partnerių „Creditinfo Lietuva“ dėka šią paslaugą iki š. m. vasario 23 d. galima aktyvuoti už simbolinį 0,01 Eur mokestį, kurį jums kompensuosime.

  • Telefono numeriai – nukentėję asmenys gali sulaukti daugiau nepageidaujamo turinio (brukalų) žinučių, sukčių bandymų, prisidengiant įvairiais paslaugų teikėjais, išvilioti papildomus asmens duomenis (phishing ir pan.) mažiau tikėtina – skambučių. Todėl būtina išlaikyti budrumą.

  • El. pašto adresai – nukentėję klientai gali sulaukti daugiau nepageidaujamo turinio (brukalų) žinučių, sukčių bandymų, prisidengiant įvairiais paslaugų teikėjais, išvilioti papildomus asmens duomenis (phishing ir pan.) todėl būtina išlaikyti budrumą ir nespausti jokių nežinomų ar įtartinų nuorodų, nesuvedinėti duomenų.

  • Mokėjimų kortelės – „CityBee“ niekada nekaupė klientų mokėjimo kortelių duomenų, todėl jie negalėjo patekti programišiams į rankas.

  • Vairuotojų pažymėjimai – dabartinėmis žiniomis, klientų vairuotojų pažymėjimų kopijos nebuvo pavogtos. Neteisėtai gauti ir paviešinti buvo vairuotojų pažymėjimų numeriai ir galiojimo datos.

Paaiškėjus naujai informacijai, „CityBee“ pateiks papildomas rekomendacijas, jei to prireiks.