Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Didžiulis krovinių skaičius antrąjį ketvirtį

2017 07 24

 TimoCom transporto barometro programėlė Vokietijoje parodė, kad antrąjį ketvirtį krovinių ir transporto priemonių santykis siekė 70:30. Ypač didelis krovinių skaičius buvo per visus tris pavasario mėnesius, tačiau kas lėmė tokį didžiulį rodiklį Europos transporto rinkoje?

Be aktyvios metų pradžios, didžiausios Europos transporto platformos teikėjas TimoCom per antrąjį ketvirtį užfiksavo didžiausią krovinių skaičių transporto barometro istorijoje. Vokietijos statistikos tarnybos duomenimis, gegužę Vokietija eksportavo 14,1 proc. daugiau lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Sparti ekonominė plėtra lėmė didžiulį krovinių skaičių ir užtikrino didelę krovinių pervežimo paklausą visoje Europoje.

Transportas ir logistika ekonomikos bumo metu

Balandžio mėnesį transporto barometras beveik pasiekė teorinį 68 proc. krovinių dalies optimumą. Didelis vartojimas per Velykų šventes visada lemia paklausos augimą. Be to, dėl ekonominės situacijos daugelis Europos įmonių ieško transporto priemonių.

Valstybinių švenčių dienomis darbas buvo intensyvus kelias savaites, taip pat padidėjo pervežamų krovinių skaičius. Todėl gegužės mėnesį krovinių ir transporto priemonių santykis buvo 70:30. Tačiau lemiamas veiksnys buvo didžiulis Vokietijos eksportas. „Tai, kas ekspeditoriams ir vežėjams atrodo teigiama, ilgainiui turi neigiamą poveikį ekonominiam vystymuisi. Jei ši tendencija didės, o įmonės nebegalės efektyviai aprūpinti savo klientų, šis pakilimas gali greitai sulėtėti“, įspėja TimoCom įmonės atstovas spaudai Gunnar Gburek.

Birželio mėnesį, buvo pasiektas didžiausias krovinių skaičius, o transporto barometras parodė net 71% krovinių. Remiantis Vokietijos ekonomikos reikalų instituto ekonominiu rodikliu, 104 balų indeksas aiškiai viršijo 100 balų ribą. Taigi ekonominis rodiklis rodo spartų Vokietijos ekonomikos augimą.

Dideli lūkesčiai dėl krovinių trečiąjį ketvirtį

Vokietijoje tikimasi, kad ekonomika ir toliau išliks tokiame aukštame gamybos ir prekybos lygmenyje. Tačiau norint įgyvendinti šį tikslą, turi būti siūloma pakankamai transporto paslaugų. Pripažindamas tai, Vokietijos federalinis susisiekimo ministras, pradėjo infrastruktūros plėtrą. „Tai yra teisingas kelias, tačiau dėl daugybės vykdomų statybų pailgėja transportavimo laikas, todėl efektyvumas sumažėja. Be to, naujasis reglamentas dėl savaitės pertraukos yra neveiksmingas: jei vežėjams nebus leidžiama ilgesnį poilsio laiką praleisti sunkvežimyje, ypač užsienio vairuotojai stengsis savaitgaliais vykti į namus, todėl savaitė prasidės su dideliu vėlavimu“, sako Gburek.

TimoCom manymu, subalansuotas santykis nėra akivaizdus, ​​o krovinių skaičius kitame ketvirtyje taip pat viršys krovinių pervežimo pajėgumas.