Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Džeremis Klarksonas ir kompanija sukūrė naują socialinį tinklą

Džeremis Klarksonas prisipažino, kad nesuprato „Drivetribe“ esmės, kol Hamondas jam nepaaiškino, kad tai tas pats „YouPorn“, tik su automobiliais. Nepaisant to, projektas labai ambicingas – kūrėjai mano, kad „Drivetribe“ gali persivilioti apie 400 mln. „Facebook“ vartotojų ir gali tapti savotišku „Twitch“ analogu.

Pirmą kartą apie „Drivetribe“ buvo prabilta šių metų vasarą, o rugpjūtį tapo žinoma apie investicijas į projektą. Jos siekė 5,5 mln. JAV dolerių.

Registruotis „Drivetribe“ galima per savo paskyrą „Facebook“ ir kurti savo „bendruomenę“. Tinklo kūrėjai – Džeremis Klarksonas, Džeimsas Hamondas ir Džeimsas Mėjus, kadaise dirbo vienoje garsioje laidoje, bet susipykę su jos savininkais, sukūrė naują automobiliams skirtą laidą „The Grand Tour“, rodomą gyvai kanale „Amazon Prime“.

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt