Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Frankfurto automobilių paroda – ko neišvysime

Vienoje didžiausių – Frankfurto – automobilių parodoje nedalyvaus mažiausiai devyni žinomi automobilių gamintojai. Parodų vengimas tampa bendra pastarųjų metų transportininkų tendencija, nes įmonės savo reklamines lėšas vis dažniau panaudoja sklaidai internete ar socialiniuose tinkluose.

Dabar žinoma, kad parodoje nedalyvaus prancūzų PAS Group (Peugeot ir DS), FIAT Chrysler Automobiles priklausantys prekių ženklai (FIAT, Alfa Romeo ir Jeep), japonų Nissan ir jo Premium prekių ženklas Infiniti. Skelbiama, kad parodoje neišvysime ir dar vieno „japono“–  Mitsubishi bei Švedijos atstovo – Volvo.

Organizatoriai patvirtino, kad dalis koncernų pranešė nedalyvausiantis, tačiau prekių ženklų nepatikslino. Kita vertus, žadama, kad mažiausiai 50 Europos, Amerikos ir Azijos gamintojų Frankfurto parodos dalyviai tikrai pamatys. Beje, svečių iš Azijos turėtų būti daugiausia, nes paroda atvėrė duris „jauniems Azijos prekių ženklams“.

PAS atstovai patikslino, kad į parodą, naujo produkto pristatymui, keliaus Citroen prekių ženklo atstovai, o Peugeot ir DS klientus mėgins pasiekti kitais būdais. Nissan savo atsisakymą dalyvauti parodoje aiškina pasikeitusia pasauline įmonės strategija.

Frankfurto automobilių paroda vyksta kas dveji metai, rugsėjo viduryje, Frankfurte prie Maino. Taip išvengiama tiesioginės konkurencijos su Paryžiaus automobilių paroda. 2015 m. 11 dienų renginyje buvo 1 103 dalyviai iš 39 šalių, kurie pritraukė net 931 700 lankytojų.

 

 

Paruošta pagal užsienio spaudą

Prim.lt