Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Hesburger“ plečia vegetariškų patiekalų asortimentą su nauju „Veke“ prekių ženklu

2020.04.02.

Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo maisto restoranų tinklas „Hesburger“, plėsdamas vegetariško maisto pasirinkimą, Lietuvoje pristatė naują prekių ženklą „Veke“. Naujoji vegetariškų patiekalų linija pristatoma visose Baltijos šalyse, atsižvelgiant į kintančias rinkos tendencijas bei vartotojų poreikių tyrimus. Prognozuojama, kad per ateinantį dešimtmetį produktų be mėsos paklausa ženkliai augs ir sudarys dešimtadalį „Hesburger“ pardavimų Lietuvoje.

„Jau kurį laiką savo tinklo restoranuose siūlome ir vegetariškų patiekalų, todėl pasirinkimą turi įvairių skonių ir mitybos įpročių lankytojai. Vis dėlto matome augantį patiekalų be mėsos poreikį, todėl sukūrėme visiškai naują produktų liniją „Veke“, kurią ateityje ketiname plėsti ir vystyti pagal klientų poreikius. Šiuo metu tinklo restoranuose Lietuvoje vegetariškų patiekalų pardavimų apimtys sudaro 2 proc. Prognozuojame, kad po 10 metų produktų be mėsos pardavimų pajamos Lietuvoje galėtų sudaryti 10 proc., o Suomijoje – net iki 50 proc.“, - sakė „Hesburger” tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.

Pasak jos, poreikį plėsti vegetariškų patiekalų pasirinkimą „Hesburger“ tinklo restoranuose padiktavo besikeičiančios pasaulinės tendencijos ir vartotojų poreikiai. Nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas, kurį praėjusių metų pabaigoje Baltijos šalyse atliko tyrimų bendrovė „Socio Uuringukeskus“ atskleidė, jog 34 proc. respondentų Lietuvoje domintų vegetariškų patiekalų pasiūlymai greitojo maisto restoranuose. Dažniau vegetariškus patiekalus juose rinktųsi moterys (40 proc.), o vyrų – 30 proc.

Pirmasis „Veke“ prekės ženklo produktas – tai daržovių baltymais papildytas suvožtinis su sūriu, kurio sudėtyje yra žirnių, avižų ir kviečių baltymų, taip pat pupų ir kitų sudedamųjų dalių. Naujojo vegetariško suvožtinio receptūrą sukūrė pati bendrovė, o vegetariškos linijos produktai yra gaminami naujoje „Hesburger“ gamykloje Suomijoje, Karinos mieste. Ši gamykla buvo pastatyta ir pradėjo veikti praėjusių metų rudenį, išplėtus senąją gamyklą, kurią „Hesburger“ tinklas įsigijo prieš penkerius metus. Iki tol buvusi nedidelė vegetariškų produktų gamykla gamino kitus „Hesburger“ produktus, o dabar jos pajėgumai ir asortimentas išsiplėtė.

„Mūsų tikslas – pasiūlyti itin geros kokybės vegetariškus gaminius, kad tokio maisto pageidaujantiems vartotojams nekiltų abejonių, ar rinktis tokį patiekalą. Augaliniai baltymai iš daržovių – pagrindiniai naujųjų „Veke“ suvožtinių paplotėlio ingredientai, kurie paįvairina mūsų gaminių asortimentą. Tikime, kad ateityje vegetariški gaminiai taps vis populiaresni, o naujoji gamykla Karinoje bus vis reikšmingesnė mūsų verslui. Ateityje savo vegetariškų patiekalų asortimentą plėsime atsižvelgdami į savo lankytojų nuomonę bei pageidavimus“, - sakė I. Salmela.

Restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimai pernai Lietuvoje pasiekė 32 mln. eurų, šalyje veikia 56 šio tinklo restoranai.