Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Jumpstory“ - „Netflix of pictures“, įdiegia vaizdų paieškos ir jų veiksmingumo prognozavimo įrankius optimizuotus dirbtiniu intelektu

2020.02.05.

„JumpStory“, revoliucinė skaitmeninio turinio pagrindu sukurta skaitmeninio turinio platforma, išleido savo dirbtiniu intelektu grįstą paieškos ir veiksmingumo prognozavimo įrankius su 40 naujų kalbų, priartindama jų platformą vienu žingsniu prie tikslo – technologijos, padedančios kuo lengviau surasti tobulą vizualinį turinį.

„„Stock images“ pramonė yra pasenusi, per brangi ir sudėtinga. Atrodo, kad tai daugiau susiję su milijonų vaizdų įkėlimu, o ne jų veiksmingumu. „JumpStory“ kompanijoje mes esame verslininkai iš prigimties, todėl  žinome, kad abi grupės praleidžia per daug laiko ieškodamos autentiškų vaizdų. Norime išspręsti jų problemą ir  autentiškų vaizdų paiešką padaryti nepaprastai lengva bei tuo pačiu padėti numatyti, kurios nuotraukos iš tikrųjų duos norimų rezultatų “, - aiškina „Jumpstory“ įkūrėjas Jonathan Low.

„Mes pergalvojome visą procesą nuo nulio ir taikome dirbtinį intelektą, kad supaprastintume ir patobulintume platformos funkcionavimą. Vaizdų derinimas su tekstu automatiškai ir intelektualiai yra vienas didžiausių to elementų. Naudojant dirbtinį intelektą išfiltruoti nenatūraliai atrodančias nuotraukas ir suteikti autentiškesnius vaizdus, kas taip pat yra naudinga rinkodaros specialistams. Šios priemonės suteikia galimybę rinkodaros specialistams iš 80 šalių greičiau ir efektyviau rasti tinkamus vaizdus. “

„JumpStory“ platforma pasižymi ne tik dirbtinio intelekto paieškos įrankiais, bet ir paties turinio autentiškumu. Tradiciniai vaizdų tiekėjai, tokie kaip „Shutterstock“ ir „iStock“, paprastai siūlo itin smarkiai redaguotus vaizdus su tobulai atrodančiais modeliais. „JumpStory“, atvirkščiai, pateikia vaizdus, ​​kurie atrodo ir jaučiasi natūraliai, juose vaizduojami realūs įvairaus amžiaus ir išvaizdos žmonės: https://jumpstory.com/authenticity/

Tai ne tik suteikia rinkodaros specialistams realistiškų vaizdų, kurie sudomins jų auditoriją, bet ir padės kovoti su kūno įvaizdžio ir išvaizdos normomis.

Rinkodaros specialistams radus jiems patinkančius vaizdus, „JumpStory“ „HighJumper“ funkcija padeda dar labiau susiaurinti paiešką vos per kelias sekundes. Dėl šios priemonės dirbtinis intelektas yra mokomas neuromarketingo - kaip vaizdai veikia mūsų smegenis ir kaip akys suvokia vaizdinį turinį. Tai yra naudojama vaizdo kontrastui, spalvoms ir emocijoms analizuoti, kad būtų nuspėjamas vaizdo tinkamumas. Siekiama, kad treniruojant „JumpStory“ dirbtinio intelekto įrankius, jie pakankamai gerai susipažintų su klientais, ir vos per kelias sekundes galėtų atrinkti autentiškus vaizdus pagal konkretų kliento prekės ženklą bei auditoriją.

„JumpStory“ komanda taip pat stengiasi integruoti platformą į kitus „MarTech“ įrankius ir platformas, kad rinkodaros specialistai galėtų gauti reikiamus vaizdus tiesiogiai, neišeidami iš programos, kurioje dirba. 2020 m. Planuojama sukurti keletą svarbių integracijų.

„Jumpstory“ siekia sugadinti 3 milijardų dolerių pramonę, naudodamasi dirbtiniu intelektu palaikoma prenumeratos platforma, naudojantis neuromarketingo principais ir „works where you do approach“, todėl planuojama integruoti „JumpStory“ į kitą „MarTech“ programinę įrangą ir platformas, kad rinkodaros atstovai galėtų tiesiogiai ieškoti, redaguoti ir naudoti reikiamus vaizdus. „JumpStory“ valdo neribotą prenumeratos modelį, todėl vaizdas gaunamas ir paprastesnis, ir prieinamesnis.

Diegiant „JumpStory“ AI funkcijas 40 naujų kalbų, įmonė užima užimtą 2020 m. Pradžią. Ji toliau plėtoja savo platformos AI galimybes, tobulina savo šališkumo filtrą, kad būtų užtikrintas teisingesnis vaizdų atvaizdavimas tam tikroms paieškoms, ir tobulina jos redagavimo įrankį. Tačiau bendras dėmesys išlieka nepakitęs - naudokite „MarTech“, kad pasakotojai per kelias sekundes rastų reikiamą vaizdą ar vaizdo įrašą.

Apie „Jumpstory“

„JumpStory“ buvo įsteigta 2018 m., po to, kai įkūrėjai Jonathanas Lowas ir Andersas Thiimas nusprendė, kad vizualaus turinio rinkai reikia radikalių naujovių, pirmiausia patyrę nusivylimą, kurį rinkodaros atstovai patiria kiekvieną dieną įsigydami vizualus. „JumpStory“ pasitelkia dirbtinio intelekto technologiją, kad išspręstų šią problemą ir leistų rinkodaros specialistams greičiau ir efektyviau rasti vaizdus naudojant jų pačių rašytinį turinį ir greitai susiaurinant tinkamiausius rezultatus. Kompanija jau turi klientų daugiau nei 80-yje šalių, įgijo 1 milijoną dolerių per 2 finansavimo etapus ir turi tarptautinę 16-os žmonių komandą, įsikūrusią Orhuso mieste, Danijoje.