Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

SEAT „Ibiza“ modelį vertino žiūrovai

SEAT kompanija šiuos metus pradėjo dviženkliu pardavimų augimu. Vasario mėnesį Ispanijos automobilių gamintojas pirkėjams pristatė 31 800 transporto priemonių – tai reiškia 10,8 proc. augimą, lyginant su tuo pačiu periodu 2016 metais. Pirmuosius du šių metų mėnesius pardavimai augo 13,6 proc. – kompanija iš viso pardavė 64 000 automobilių.

Ryškus augimas užfiksuotas beveik visose didžiosiose rinkose. Sausį ir vasarį Ispanija užėmė pirmąją vietą – čia buvo parduota 14 400 SEAT modelių (24,5 proc. augimas). Vokietija taip pat stengėsi neatsilikti, fiksuodama 8,9 proc. augimą ir 11 900 parduotų automobilių. Jungtinė Karalystė liko trečia su 21,3 proc. augimu ir 5600 parduotų SEAT modelių. Kompanija taip pat džiaugiasi progresu Meksikoje (4600 automobilių, +9,5 proc.) ir ketvirtoje pagal dydį rinkoje – Italijoje (3300 vnt., +15,8 proc.).

„Mes labai džiaugiamės pirmųjų dviejų šių metų mėnesių pardavimų augimu. Pasiekėme dviženklį augimą globaliai ir didžiosiose mūsų rinkose, dėl to mūsų rinkos dalis nesustoja augti. Ženevos parodoje pristatydami „Ibiza“ ir kitus naujus modelius mes tikimės išlaikyti pagreitį ir likusius metus“, - sakė SEAT marketingo ir pardavimų viceprezidentas Wayne Griffithsas.

Centrinė figūra SEAT parodos stende – jau penktosios kartos „Ibiza“ modelis. Tai vienas geriausiai parduodamų kompanijos modelių, kurių po pasaulį pasklido jau daugiau nei 5,4 mln.

„SEAT išgyvena konsolidacijos ir augimo laikotarpį, o mes siekiame tapti viena dinamiškiausių kompanijų automobilių industrijoje. Naujasis „SEAT Ibiza“ padės mūsų prekiniam ženklui žengti didžiulį žingsnį pirmyn“, - sakė SEAT S.A. vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo.

Tiesą sakant, šiais metais SEAT tiesiog nepalieka nė menkiausios galimybės suabejoti kompanijos proveržiu. Metų pradžioje kompanija pristatė savo pirmąjį visureigį „Ateca“ bei atnaujintą „Leon“ modelį. Dabar eilė sužibėti dar vienam iš trijų kompanijos kertinių akmenų – „Ibiza“ modeliui. Kiek vėliau šiais metais laukia ir kitų naujų modelių, tokių kaip „Arona“ visureigis, debiutai. Maža to, naujieji modeliai galės turėti naują kompanijos pasididžiavimą - „Xcellence“ įrangos paketą, kuris taps alternatyva dabartiniam FR apdailos paketui. „Xcellence“ apdailos paketas buvo sukurtas naujiems pirkėjams, kurie ieško išskirtinio dizaino ir moderniųjų technologijų derinio.

Lemtingas modelis

Penktosios kartos „SEAT Ibiza“ buvo sukurta Barselonoje. Ją galima pavadinti drąsiu SEAT kompanijos žingsniu pirmyn. Tai įrodo „Volswagen Group“ sukurta naujoji moderni „MQV-AO“ („Modular Quer Baukasten“) platforma. Tai pirmas kartas, kai šio segmento atstovas turės tokio lygio platformą. Didžiulį progresą taip pat patvirtina naujausių technologijų gausa, įspūdingas dinamiškumas ir akivaizdžiai padidėjusi interjero erdvė.

„Naujasis „SEAT Ibiza“ demonstruoja SEAT dizaino DNR bruožus ir užtikrina fantastišką dinamiškumą, o naujoji modulinė MQB-AO platforma pakelia modelį į aukštesnį modernumo, komforto, erdvumo ir praktiškumo lygį“, - sakė SEAT tyrimų ir vystymo viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.

Naujajame modelyje susilieja elegancija ir stilius bei dinamiškas charakteris. Atsinaujinusi „Ibiza“ neabejotinai praplės SEAT pirkėjų ir gerbėjų ratą bei pagerins prekinio ženklo įvaizdį, palikdama teigiamą įspūdį apie kokybę, dinamišką dizainą ir patogumą.

Trumpai tariant, naujasis „SEAT Ibiza“ galės pasiūlyti aukštesnių klasių automobiliams būdingą kokybę, dinamišką dvasią bei pažangiausių technologijų privalumus.

Naujasis „Leon CUPRA“ – galingiausias modelis SEAT istorijoje

Ženevos automobilių parodos neaplenkė ir galingiausias, legaliai gatvėmis galintis važiuoti Ispanijos automobilių gamintojo modelis - naujasis „Leon CUPRA“. Nors visi tik ir kalba apie jo 300 AG (380 Nm) variklį, įsibėgėjimą iki 100 km/h vos per 4,9 sekundes, tai yra praktiškai niekas, palyginus su tuo, kad naujasis „Leon CUPRA“ turės „4Drive Total Traction“ sistemą ir dvigubos sankabos DSG transmisiją. Šių technologijų įtaka galiai, sukimo momentui ir galios perdavimui įrodo kompanijos šuolį į priekį. Naujasis „Leon“ šeimos atstovas taip pat pasižymi naujausiomis saugumo, ryšių ir pramoginėmis technologijomis.

Kartu su 300 AG variklį turinčiu „Leon CUPRA“ modeliu  Ženevos automobilių parodoje pasirodė dar vienas įspūdingas modelis, pasižymintis matine pilka eksterjero spalva bei anglies pluoštos interjero (ir ne tik) detalėmis. Taip, tai naujasis „SEAT Leon CUPRA Evo 2017“, lenktyninė versija, kuriai lemta dalyvauti „TCR International Series“ varžybose. Naujasis „Leon CUPRA Evo 17“ turi tokį pat variklį, kaip ir gatvėms skirta versija – 350 AG (20 AG daugiau nei 2016 m. versija) motorą, išvystantį didžiausią 420 Nm sukimo momentą. „Leon CUPRA Evo 17“ bus komplektuojama su įprasta mechanine arba DSG transmisija.

Naujas pristatymo formatas

Vietoj įprastos spaudos konferencijos SEAT šiemet pasirinko uniklaų „Press Talk“ komunikacijos formatą. Parodos metu SEAT stende vyksta kelios „Press Talk“ diskusijos trimis temomis, kurias pristato skirtingi SEAT vadovai. Pirmojo pokalbio metu diskutuoja SEAT vykdomojo komiteto pirmininkas Luca de Meo, kuris pasakoja apie šiandienos verslo situaciją bei SEAT marketingo viceprezidentas Wayne Griffithsas, apžvelgiantis kompanijos marketingo strategiją.

Antroji diskusijų pora – SEAT viceprezidentas Dr. Matthias Rabe ir SEAT produktų viceprezidentas Dr. Andreas Tostmannas. Jie pasakoja apie naująjį „Ibiza“ modelį ir moderniosios MQB-AO platformos ypatumus. Diskusijų forumą vainikuoja SEAT dizaino vadovas Alejandro Mesonero-Romanosas ir SEAT kokybės vadovas Joaquin Serra, kurie dalinasi žiniomis apie dizaino subtilybes ir kokybės svarbą.