Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Transporto barometras patvirtino - krovinių gabenimas žiemą nesustojo

2016 m. ketvirtajame ketvirtyje TimoCom transporto barometras rodė 53:47 krovinių ir transporto priemonių santykį. Tai pirmasis kartas, kai šiuo laikotarpiu TimoCom užregistravo daugiau krovinių, nei transporto pasiūlymų. Viena visiškai aišku – Europos transporto rinka tikrai nesustingusi.

Trečiasis ketvirtis baigtas pasiekus didžiausią metuose ir ketvirtyje 61 proc. siekiančią krovinių dalį. Šiuo metu galime pasakyti, kad toks krovinių kiekio padidėjimas tolesniais mėnesiais nebuvo pastebimas. Nepaisant to, krovinių buvo daugiau nei bet kada. Kas tris mėnesius pasiekiama 50 proc. riba ir šiuo metu išlaikomas toks pat lygis, koks buvo praėjusį ketvirtį, t. y. stipriausias 2016 m. 

Daugiau krovinių visą ketvirtą ketvirtį

TimoCom įmonės atstovas Marcel Frings trečiojo ketvirčio transporto barometre prognozavo auksinį rudenį. Turimi duomenys rodo, kad jis buvo visiškai teisus. 2016 m. spalį pasiūlytų krovinių procentinis dydis siekė 59, o laisvų transporto priemonių buvo tik 41.

Klausimas, ar lapkritis, remiantis pastarųjų kelių metų tendencijomis, bus prastesnis. Iš pradžių šis nuogąstavimas pasitvirtino, tačiau dėl neįtikėtinai sėkmingo rudens, krovinių kiekis lapkritį išliko 50  proc. Ypač įdomu tai, kad 2014 ir 2015 m. krovinių buvo dvylika procentinių punktų daugiau. Ar žmonės ankstesniais metais buvo aktyvesni ir daugiau pirko kalėdiniu laikotarpiu? Gali būti. Vis dėlto gruodį pastebėtas didelis produktų svyravimas.

Nors 2016 m. lapkritį buvo gausu krovinių, krovinių kiekis dar kartą padidėjo gruodį, kalėdiniu laikotarpiu. Tą mėnesį pasiektas 51 proc. Frings paaiškino, kodėl 2016 m. ketvirtas ketvirtis buvo toks sėkmingas: „Taip yra dėl to, kad metų gale nebuvo sniego, todėl krovinius buvo galima gabenti be jokių oro sąlygų sukeliamų problemų. Be to, darbams netrukdė šventės, nes daugelis jų šiais metais buvo savaitgaliais.“

Teigiamos perspektyvos 2017 m.

Viską apibendrinant galima teigti, kad, nepaisant ramios pradžios, 2016 m. buvo gausu krovinių: nuo pavasario krovinių dalis visais ketvirčiais viršijo transporto priemonių kiekį. Galutinis visų metų krovinių ir transporto priemonių santykis yra 48:52. Tai gana artima 2015 m. teoriniam optimaliam dydžiui (46:54).

Tačiau ko naujaisiais metais tikėtis ekonomikos ir logistikos srityse? Frings nusiteikęs gana optimistiškai: „Prognozuojama, kad 2017 m. taip pat bus augimo metai.  Vis dėlto, tam tikrų rizikų yra, pavyzdžiui, būsimi rinkimai Nyderlanduose, Prancūzijoje ir Vokietijoje, o taip pat bendrieji politiniai pokyčiai. Turime palaukti ir pamatysime, ar tai turės lemiamos įtakos ekonominei veiklai“.