2017 12 13
Toronto gyventojas, išsikvietęs taksi internetu ir nuvažiavęs į reikiamą vietą, netrukus pastebėjo, kad nuo jo sąskaitos buvo nurašyta įspūdinga suma. Tiesa, paviešinus socialiniame tinkle šios, „auksinės“ kelionės nuotrauką, pinigai vyrui buvo grąžinti.
Be to, netrukus pasirodė Uber atstovo pranešimas apie tai, kad įmonė imasi visų reikiamų priemonių, jog ateityje tokių klaidų būtų išvengta. Taip pat įmonė patikino, kad jau vykdo vidinį tyrimą, siekdama nustatyti, kaip galėjo įvykti tokia klaida.
Paruošta pagal užsienio spaudą
Prim.lt
Siekiant užtikrinti kokybišką internetinės svetainės veikimą, svetainė naudoja slapukus (cookies). Jei sutinkate, tiesiog naudokitės svetaine kaip įprastai. Daugiau apie slapukus galite sužinoti paspaudę čia.