Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

2015-aisiais - 5,82 mln. Volkswagen lengvųjų automobilių

Pristatydamas metinius veiklos rezultatus, Volkswagen marketingo skyriaus vadovas  Jürgenas Stackmannas neslėpė santūraus optimizmo. Nežiūrint koncerną krečiančių skandalų ir kai kurių rinkų ekonominio nuosmukio, 2015 m. pasaulyje parduota 5,82 mln. lengvųjų automobilių. Dedamos didelės pastangos susigrąžinti klientų pasitikėjimą, kuriamos alternatyviais degalais varomos transporto priemonės. Praėjusiais metais Volkswagen asortimentą papildė ne vienas įkraunamas hibridas, elektromobilis ar suspaustomis dujomis varomas modelis. Be to pristatyta keletas grynai pramoginių modelių, tokių, kaip bekelės vabalas Volkswagen Beetle Dune ir padidintos galios GTI Club Sport. Volkswagen ir toliau daugelyje šalių išlieka vienu iš  geidžiamiausių darbdavių, sugebančiu pritraukti ir tinkamai motyvuoti aukštos kvalifikacijos specialistus. Atliekamos stambios koncerno vidaus reformos, kurios jau šiemet pradės duoti rezultatus.

2015 m. Vakarų Europoje parduota 1,5 mln. Volkswagen automobilių arba 4,7% daugiau, nei 2014 m.

Vokietijoje pardavimai išaugo 3,9%, Ispanijoje – net 13,9%, Italijoje – 5,8%. Vidurio ir Rytų Europos rinkos judėjo priešingomis kryptimis. Štai, Rusijoje pardavimai sumažėjo net 38,8%, o daug mažiau gyventojų turinčioje Čekijos Respublikoje išaugo nelengvai įsivaizduojamais 42,1%.

8,5% ūgtelėjo ir mūsų kaimynės Lenkijos rinka.

Į Azijos ir Ramiojo Vandenyno regioną importuota ir ten esančiose Volkswagen bei partnerių gamyklose pagaminta 2,84 mln. vnt. automobilių. Bendrovės pardavimų specialistams visus metus ypatingų rūpesčių kėlė į prisotinimo fazę įžengusi Kinijos rinka, kuri metus baigė nors ir simboliniu, bet visgi augimu (+0,3%).

Šiaurės Amerikoje pardavimai augo 0,9%. JAV pardavimai sumažėjo 4,8%, tačiau Kanadoje didėjo 7,1%. Meksikoje Volkswagen pardavimai išaugo net 11,8%.

Pietų Amerikoje iš viso parduota 458500 Volkswagen automobilių. Dauguma iš jų buvo patiekta į Braziliją – svarbiausią šio regiono rinką. Tiesa, dėl ekonominio sunkmečio pardavimai šioje šalyje sumažėjo ženkliai - 38%.