Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Audi atskleidė tolimesnius plėtros Kinijos rinkoje planus

AUDI AG, FAW Group ir FAW-Volkswagen su Audi pardavėjų taryba pasirašė susitarimą, apibrėžiantį tolimesnę Audi verslo plėtrą Kinijoje. 

 

AUDI AG, FAW Group and FAW-Volkswagen kartu su naujaisiais partneriais įgyvendins 10 metų trukmės įmonės augimo strategiją, skirtą skatinti Audi pardavimus Kinijoje ir toliau didinti įmonės pelningumą.

„Šis dalykinis susitarimas yra vienas pagrindinių strateginių žingsnių Audi kaip automobilių gamintojui plečiant savo veiklą Kinijos rinkoje“,- teigė Dietmar Voggenreiter, AUDI AG valdybos narys, atsakingas už pardavimų ir rinkodaros sritį. „Jis atveria kelią abipusei partnerystei ir leidžia sustiprinti komercinį įsipareigojimą Kinijai. Žengdami kartu su itin stipriais rinkos partneriais, skatinsime aukščiausios kokybės mobilumą Kinijoje, toliau plėsime savo vietinę produkciją ir paslaugų įvairovę, užtikrindami patrauklias bendradarbiavimo sąlygas abejoms susitarimo šalims“.

Remiantis AUDI AG, FAW Group ir FAW-Volkswagen plėtros planu, skirtu artimiausiam veiklos dešimtmečiui, Audi sieks praplėsti savo produkcijos asortimentą tiek Kinijoje pagamintais, tiek ir atsivežtiniais modeliais. Automobilių gamintojas Kinijos rinkai nuolat pristatys naujus, aukščiausios klasės automobilius, ateities technologijas bei užtikrins kokybišką paslaugų teikimą. Tikinama, jog šio bendradarbiavimo metu daug dėmesio bus skiriama ir elektra varomų automobilių pramonei, skatinant įmonių kompetenciją inovatyviųjų technologijų srityje. Per artimiausius penkerius metus Audi automobilių prekės ženklas su FAW-Volkswagen pristatys penkis naujus elektromobilių modelius. Siekiant atkreipti dėmesį į problemas, susijusias su produkcijos lokalizacija, abi šalys sieks pagerinti autodetalių bei automobiliams būtinos įrangos gamybą ir paskirstymą rinkai.

Susitarimas tarp Audi produkcijos platintojų bei kitų suinteresuotų šalių apjungia esamo pardavimų tinklo interesus į naują, „dviejų ramsčių“ Audi strategiją Kinijoje. Naujosios partnerės susitarė, jog Audi automobilių modeliai, dėka potencialios partnerystės tarp Audi ir SAIC Motor, bus parduodami per esamo prekės ženklo atstovus Kinijoje. Pagal teisės aktų reikalavimus, naujai reglamentuota pardavimus reguliuojanti struktūra abiems partneriams leis būti oficialiais Audi produkcijos platintojais.

Ilgalaikis Audi ir Volkswagen grupės partneris SAIC Motor šiuo metu vertina partnerystės potencialą Audi modelių gamyboje ir platinime. Bendros įmonių strategijos esmė – plėtoti verslą Kinijoje taip, kad jis būtų pelningas abiejoms susitarimo šalims. Be papildytos įmonės produkcijos pasiūlos, „dviejų ramsčių“ strategija esamam prekės ženklo platintojų tinklui žada sinergiją su sėkmingai veikiančia klientų popardaviminio aptarnavimo infrastruktūra.

Automobilių gamintojui Audi Kinija yra itin svarbi rinka, pasižyminti kaip viena iš pirmaujančių rinkų ateities inovacijų srityje: autonominiai automobiliai, skaitmenizacija, e-mobilumas – terminai, geriausiai atspindinti šios rinkos ateity. Būdamas ilgalaikiu Kinijos automobilių pramonės partneriu, Audi AG tebėra tvirtai įsipareigojęs ir toliau stipriai lemti tolimesnę šalies automobilių pramonės raidą. Tapdamas naujoku aukštos klasės Kinijos automobilių rinkoje, Audi prekės ženklas ir toliau sieks stiprinti išskirtinę produkciją platinančio bei aukščiausios kokybės klientų aptarnavimu pasižyminčio pasaulinio automobilių gamintojo įvaizdį.