Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

AUDI pardavimai lapkritį Europoje ūgtelėjo 6 proc.

Per vienuolika mėnesių Audi pasaulyje pardavė 1,64 mln. automobilių arba 3,4 proc. daugiau, nei pernai per tą patį laikotarpį .
Lapkričio mėnesį pasaulyje parduota 147750 vnt. (+1%). Pasibaigęs lapkritis buvo ypač sėkmingas Europos rinkoje. Čia parduota 62300 vnt (+6%), o per 11 šių metų mėnesių Senajame žemyne parduota 742300 vnt. (+4%).

Lapkričio mėnesį iš visos Europos didžiausias augimas užfiksuotas Ispanijos rinkoje. Čia parduota 3349 vnt. (+35,2%) Audi automobilių.

Lapkričio mėnesio pardavimų augimas Ispanijoje taip pat žymus – parduota net 41696 vnt. (+14,2%) automobilių.
Antras geriausias lapkričio rezultatas užfiksuotas Vokietijos rinkoje, kur parduota 21605 vnt. (+8,6%), o nuo metų pradžios – net  252976 vnt. (+5%).

Lapkritis taip pat buvo sėkmingas Italijos (4689 vnt., +18,5%) ir Prancūzijos (4963 vnt., +3,9%) rinkoms.
Įdomus faktas atskriejo iš Norvegijos ir Olandijos rinkų. Paaiškėjo, kad kas ketvirtas šiose šalyse parduodamas Audi yra ne koks kitas modelis, o neseniai debiutavęs Audi A3 e-tron įkraunamas hibridas.

Manoma, kad tokį vairuotojų pasirinkimą lėmė aukšta šių šalių gyventojų perkamoji galia ir elektrinį mobilumą skatinanti mokesčių politika.

Amerikos žemyne Audi bendrovei lapkritį geriausiai sekėsi Meksikoje (1243 vnt. +21,2%) ir Brazilijoje (1427 vnt., +13,6%).
JAV rinkoje lapkričio mėn. taip pat fiksuotas nuosaikus augimas (16700 vnt., +0,4%). Ir tai buvo pasiekta nepaisant, kad dėl Volkswagen koncerną supurčiusio skandalo šioje šalyje buvo visiškai sustabdyta prekyba dyzeliniais modeliais.
Per 11 šių metų mėn. JAV parduota iš viso 181803 vnt. (+11,7%) Audi automobilių.

Perpildytoje Kinijos rinkoje visus šiuos metus taikytos naujos marketingo priemonės jau duoda teigiamų rezultatų, nors pardavimai – vis dar su minuso ženklu. Lapkritį čia parduota 49519 vnt. (-5,8%), o nuo metų pradžios – 510692 vnt. (-1,1%).
Rezultatai laikomi patenkinamais, nes palyginamąja baze laikomi 2014-eji buvo rekordiniai.

Pardavimų ataskaitą pristatęs Audi marketingo vadovas Dietmaras Voggenreiteris konstatavo, kad, nepaisant didelių iššūkių, galima įžvelgti ir nemažai teigiamų perspektyvų, kurių optimistines prognozes dar labiau sustiprina didžiulis gamybos užsakymų sąrašas, suteikiantis Audi gamintojams darbo daugeliui mėnesių į priekį.