Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

Audi SQ7 TDI - dar daugiau galios ir privalumų

Audi pristato neįprastai galingą SUV modelį SQ7 TDI.  Su dar nematytos konstrukcijos V8 formos 4.0 TDI, 320 kW (435 AG) ir iki 900 Nm sukimo momento jėgaine naujasis Audi SQ7 TDI* šiuo metu - galingiausias SUV rinkoje. Jis taip pat tiesiog prikimštas galią ir ekonomiškumą didinančių techninių inovacijų. Audi variklių inžinieriai teigia, kad didžiulis penkiavietis arba septynvietis SQ7 TDI 100 km/val. greitį pasiekia jau po 4,8 sek., 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai tik 7,4 l dyzelino ir į aplinką teišmeta 189 g CO2 vienam km kelio. Tokie skaičiai šiuo metu būdingi klase žemesniems, t.y., V6 varikliams. Prekyba SQ7 TDI Europoje prasidės nuo gegužės vidurio, kitose pasaulinėse rinkose šis modelis turėtų pasirodyti vasaros pradžioje.

4.0 biturbo V8 TDI – pirmtakų neturintis visiškai naujos konstrukcijos 3956 cm3 (t.y., beveik 4 litrų) darbinio tūrio V8 turbodyzelinis variklis. Jo konstrukcijoje pritaikytas sekvencinis įpūtimo valdymas, kuomet turbinos veikia priklausomai nuo variklio apkrovos. Konstrukcijoje numatytos dvi išmetamosiomis dujomis varomos turbinos - viena veikia varikliui dirbant žemomis ir vidutinėmis apsukomis, o kita – varikliui veikiant pilna jėga. Kartu su išmetamųjų dujų turbinomis veikia papildomas elektra varomas EPC kompresorius, išlygindamas abiejų turbinų darbo parametrus prie žemų ir vidutinių variklio apsukų. Pritaikę šį įdomų elektros kompresoriaus ir išmetamųjų dujų turbinų derinį, Audi variklių specialistai sukūrė turbo įpūtimo sistemą, užtikrinančią neįtikėtinai aukštą jėgainės energinį efektyvumą, pasireiškiantį santykinai žema variklio temperatūra, mažesne aplinkos tarša bei nedidelėmis degalų sąnaudomis. EPC kompresorius naudoja naujo standarto 48 voltų elektros sistemą, taigi Audi SQ7 TDI – pirmasis serijinės gamybos automobilis su šia elektros sistema. Šios naujoviškos elektros sistemos veikimą užtikrina bagažinės zonoje patalpintas papildomas 13 kW galios 48V įtampos ličio jonų akumuliatorius. Elektros konverterio dėka jis tiekia srovę EPC kompresorių maitinančiai 48 voltų elektros grandinei ir suteikia papildomą energijos šaltinį įprastai 12 voltų automobilio elektros sistemai.

Energinis efektyvumas neapsiriboja vien tik įspūdingais variklio parametrais. Atnaujintos konstrukcijos 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė taip pat turi įtakos bendram automobilio efektyvumui. Pavaros perjungiamos ypač sklandžiai, automatika tiksliai parenka ekonomiškiausią pavarą arba jų perjungimo seką kiekvienoms važiavimo sąlygoms. Kai tik įmanoma, ypač važiuojant dideliu greičiu arba nuokalne, automobilio generuojamų inercijos jėgų efektyviam panaudojimui visuomet įjungiama savirieda.

Naujojo Audi SQ7 TDI kaina Vokietijoje prasidės nuo 89,900 eurų. Į šią kainą įtraukta papildomos įrangos už maždaug 10000 eurų, kurios nėra įprastame Audi Q7 TDI be indekso S. Ją sudaro priekiniai LED žibintai, sportiškai sureguliuota adaptyvinė ratų pakaba, trijų stipinų daugiafunkcinis vairaratis su pavarų perjungimo svirtelėmis, padidintos talpos 85 l degalų bakas, automobilio signalizacija, odinės elektra valdomos šildomos sėdynės, 20 colių lieti ratlankiai, sportiniai bamperiai, S serijos dekoratyvinės durų apdailos juostelės ir aliuminio spalvos salono apdailos elementai.

Papildomai galima užsakyti dinamiško vairavimo paketą, kurį sudaro sportinis diferencialas, visų vairuojamųjų ratų sistema ir sportinis elektroninio stabilumo paketas.

 Degalų sąnaudos:

Audi SQ7 TDI (penkiavietis):

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,2-7,5**;

Vidutinė CO2 tarša, g/km:189-198**

Audi SQ7 TDI (septynvietis):

Vidutinės degalų sąnaudos, l/100 km: 7,2-7,6**;

Vidutinė CO2 tarša, g/km:190 – 199**

**Degalų sąnaudų, CO2 taršos parametrai ir energinio efektyvumo klasės priklauso nuo naudojamų ratlankių ir padangų.