Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„CityBee“ automobiliai pasipuošė ūsais: siekia atkreipti dėmesį į vyrų sveikatą

Automobilių dalinimosi paslaugos „CityBee“ automobiliai šią savaitę pakeitė įvaizdį – ant jų priekio atsirado... ūsai. Tokiu būdu papuošusi miesto automobilius bendrovė prisijungė prie visame pasaulyje lapkritį vykstančios „Barzdoto lapkričio“, arba kitaip – „Movember“ akcijos, kuria siekiama atkreipti dėmesį į vyrų sveikatą.

„Prieš daugiau nei dešimtmetį pasaulyje prasidėjusi „Barzdoto lapkričio“ akcija pasiūlė patrauklų būdą, kaip aktualizuoti rimtą problemą, todėl iš vieno miestelio iniciatyvos virto pasauline kampanija. Vyrai raginami visą mėnesį auginti ūsus taip atkreipiant dėmesį į prostatos vėžį ir būtinybę kiekvienam vyrui profilaktiškai tikrintis dėl šios rizikos. Šią akciją kasmet palaiko ne tik vis daugiau vyrų, bet ir moterų. Ją šiemet norime palaikyti ir mes, „CityBee“, – sako „CityBee“ direktorius Aurimas Drūtys. 

Ūsais bendrovė papuošė visus 80 „CityBee“ automobilių parke esančių mažųjų „Fiat 500“ automobilių. Didesni nei pusmetrio pločio ūsai užklijuoti ant automobilių priekinio buferio ir kapoto ir puikiai matomi tiek praeiviams, tiek ir kitiems vairuotojams. „Tikimės, kad žinią apie „Barzdoto lapkričio“ akciją mes paskleisime maksimaliai plačiai, nes mūsų automobiliai nuolat dūzgia po miestą, tad yra puikiai pastebimi“, – sakė A. Drūtys.

„Barzdoto lapkričio“ akcijos ištakos siekia 1999 metus, kai grupelė pietų Australijos gyventojų kavinėje nusprendė, jog reikia labiau rūpintis vyrų sveikata. Šie vyrai sugalvojo akcijos idėją, kad lapkričio 1 d. nusiskutę ūsus vyrai visą mėnesį jų nebeskuta ir taip atkreipia dėmesį į pavojingiausią onkologinę vyrišką ligą – prostatos vėžį. Iš šios idėjos kilo ir akcijos pavadinimas „Movember“, kuris yra sudurtinis angliškas žodis, sudarytas iš „Moustache“ (liet. ūsai) ir November (liet. lapkritis).

Mėnesį trunkančia kampanija norima paskatinti vyrus bent kartą per metus tikrintis nuo prostatos vėžio. Akcija siekiama padidinti ligos aptikimą kuo ankstyvesnėje stadijoje ir užtikrinti gydymo efektyvumą taip sumažinant mirštamumą nuo prostatos vėžio. „Barzdoto lapkričio“ akcija taip pat siekia skatinti vyrus rinktis sveikesnį gyvenimo būdą.

Prostatos vėžys yra daugiausia gyvybių kasmet pasiglemžianti onkologinė liga Lietuvoje. Higienos instituto duomenimis, pernai Lietuvoje prostatos vėžiu sirgo daugiau nei 17 tūkst. vyrų, t.y. 1000-čiui vyrų tenka maždaug 12 ligos atvejų. Dėl šio onkologinio naviko 2014 m. Lietuvoje mirė 521 vyras.

Gydytojai atkreipia dėmesį, kad kreiptis į šeimos daktarus ir kasmet tikrintis nuo prostatos vėžio turėtų visi 50-75 m. amžiaus vyrai, taip pat vyrai nuo 45 metų, jei jų tėvai ar broliai sirgo prostatos vėžiu. Teigiama, kad šios grupės asmenys turi didžiausią tikimybę susirgti prostatos vėžiu.