Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Eurovaistinė“ pernai didino investicijas į tinklo atnaujinimą ir grožio vaistines

2018.01.30

Šiauliuose, prekybos centre „Akropolis“, jau pradėta atnaujinti „Eurovaistinės“ vaistinė greitai taps 6-ta grožio vaistine, į kurią atėję klientai ras ne tik reikiamų vaistų ir sveikatingumo prekių, bet ir platų kosmetikos, grožio prekių asortimentą. Šiemet veiklos 20-metį švęsianti „Eurovaistinė“ investicijas į vaistinių atnaujinimą ir asortimentą šiemet tęs ir toliau.

2017 metais Vilniuje ir Kaune duris atvėrė 5 grožio vaistinės. Iš viso per metus „Eurovaistinė“ atidarė 9 naujas vaistines, dar tiek pat vaistinių buvo atnaujintos. Investicijos į tinklo atnaujinimą ir plėtrą pernai siekė beveik 1,3 mln. Eur, t.y. maždaug dvigubai daugiau nei 2016 metais.

„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad daugiausia investicijų pareikalavo didžiausių tinklo vaistinių rekonstrukcija ir naujos koncepcijos vaistinių formato įvedimas.  Grožio vaistinės pernai naujai duris atvėrė Vilniaus Mindaugo g., prekybos centruose „BIG“, Vilniaus centrinėje universalinėje parduotuvėje (VCUP). Kaune grožio vaistinės jau veikia Savanorių pr. ir Jonavos gatvėje.

„Mes pirmieji pristatėme šios naujos koncepcijos vaistines Lietuvoje ir iš klientų atsiliepimų matome, kad tokia naujovė buvo labai reikalinga. Gera savijauta apima tiek puikią sveikatą, tiek ir grožį, o mūsų asortimente esančios beveik 8000 grožio prekių ir vaistinėse dirbantys profesionalūs grožio konsultantai gali padėti tuo pasirūpinti“, – sako I. Damulienė.

Tarp svarbių 2017 m. naujienų – Kauno „Akropolyje“ atidaryta pirmą kartą Baltijos šalyse sukurta vaistinė, veikianti kartu su grožio ir tyrimų klinikomis. Joje galimi net sudėtingiausi kraujo tyrimai, visų rūšių skiepai, taip pat galima atlikti dermatologines procedūras vienetiniais lazeriais.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 271 įmonės vaistinė. 2018 m. planuojama tęsti vaistinių atnaujinimus, investuoti į jų rekonstrukcijas, grožio prekių asortimento plėtrą, naujų sprendimą paiešką. Pasak I. Damulienės, šiemet „Eurovaistinė“ daug dėmesio skirs ir asortimentui bei darbuotojų tobulėjimui.  

„Būdami vaistinių rinkos lyderiu Lietuvoje, privalome laikytis aukščiausių kokybės ir klientų aptarnavimo standartų. Bet mes siekiame daugiau nei privaloma. Tikslas – nuolat būti geriausiais sveikatos ir geros savijautos partneriais klientams ir profesionaliais patarėjais tiek tiems, kuriuos užklupo liga, tiek ir žmonėms, kurie nori rūpintis gera savijauta kasdien“, – sako I. Damulienė.

2017 m. „Kantar TNS“ atlikto tyrimo duomenimis, gyventojai „Eurovaistinę“ mato kaip rinkos lyderį, inicijuojantį naujoves.