Ieškoti tarp:
Įmonių
Straipsnių
Pasiūlymų
Skelbimų
Video
Katalogo kategorijų
Nuotraukos

„Goodyear“ sunkvežimių padangos – greičiausios pasaulyje

„Volvo Trucks“ sunkvežimis „The Iron Knight“ su specialiomis „Goodyear“ sunkvežimių padangomis pagerino du pasaulio greičio rekordus – taigi, šios padangos yra greičiausios sunkvežimių padangos pasaulyje. 

Bendrovės „Goodyear“ sukurtos ir pagamintos specialios padangos – tai nenutrūkstamo bendradarbiavimo ir glaudžios partnerystės su rinkoje pirmaujančiu sunkvežimių gamintoju „Volvo Trucks“ rezultatas. Su šiomis „Goodyear“ padangomis 4,5 tonos sveriantis ir 2 400 arklio galių turintis sunkvežimis „The Iron Knight“ 1 000 metrų starto iš vietos kategorijoje per 21,29 sekundės pasiekė vidutinį 169,09 km/h greitį. „The Iron Knight“ taip pat pagerino rekordą 500 metrų starto iš vietos kategorijoje – per 13,71 sekundės išvystė 131,29 km/h greitį. Rekordinio važiavimo metu „The Iron Knight“ pasiektas didžiausias greitis siekė net 276 km/h!

„Goodyear“ pritaikė pažangias technologijas ir inovacijas

Šių unikalių naują pasaulio greičio rekordą pagerinusių „Goodyear“ sunkvežimių padangų technologija išvystyta remiantis sunkvežimių lenktynėse įgyta patirtimi. Rekordinio sunkvežimio padangų korpusas yra standartinis naujausios kartos „Goodyear“ sunkvežimių padangų korpusas, kasdien sutinkamas Europos keliuose. Su „Goodyear“ sunkvežimių padangomis pasiekti nauji pasaulio greičio rekordai reiškia, kad bendrovė pirmauja transporto technologijų srityje.

„Su tiek daug arklio galių ir dideliu sukimo momentu sunku išlaikyti 4,5 tonos sveriančio sunkvežimio, važiuojančio beveik 280 km/h greičiu, padangų sukibimą su kelio danga,“ – sakė Laurentas Colantonio, „Goodyear“ padangų technologijos prekybos direktorius Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai.  „Tai, kad sugebėjome sukurti padangas, kuriomis buvo pagerintas pasaulio greičio rekordas, rodo, kad meistriškai pasitelkę pažangias technologijas ir inovacijas, sukūrėme išskirtines padangas. Tai pasakytina ir apie „The Iron Knight“ padangas, ir apie mūsų standartines sunkvežimių padangas, pasižyminčias aukščiausio lygio eksploatavimo savybėmis, dėl kurių klientams mažėja bendroji nuosavybės kaina.“

Sunkvežimio „The Iron Knight“ vairuojamosios ašies padangos 315/70R22.5 pagamintos pagal „Goodyear“ lenktynines sunkvežimių padangas, naudojamas visuose Tarptautinės automobilių federacijos Europos lenktynių čempionate dalyvaujančiuose sunkvežimiuose. Varomosios ašies padangos 495/45R22.5 gali atlaikyti neįtikėtinai didelį sunkvežimio „The Iron Knight“ sukimo momentą.  Abiejų modelių padangos gaminamos naudojant standartinį „Goodyear“ sunkvežimių padangų karkasą su specialiais protektorių junginiais ir raštais. Rekordinių padangų šoninės sienelės pažymėtos „Goodyear“ ir „The Iron Knight“ dekoracijomis.

„Volvo Trucks“ ir „Goodyear“ bendradarbiavimas

Rekordinis važiavimas vyko šiaurės Švedijoje esančioje uždaroje trasoje. Sunkvežimį „The Iron Knight“ vairavo Boije Overbrinkas, turintis daugiau kaip 30 metų patirtį automobilių ir sunkvežimių lenktynėse ir anksčiau pagerinęs penkis greičio rekordus. Tuo metu, kai buvo rengiamas šis pranešimas, rekordiniai rezultatai buvo tikrinami Tarptautinės automobilių sporto federacijos.

„Volvo Trucks“ ir „Goodyear“ ilgai ir glaudžiai bendradarbiauja, ypač, kai kalbama apie pasaulio greičio rekordus.  Sunkvežimis „The Mean Green“, taip pat vairuojamas Boije Overbrinko, 2012 m. tapo greičiausiu pasaulyje hibridiniu sunkvežimiu, kai važiuodamas su „Goodyear“ sunkvežimių padangomis pagerino du pasaulio greičio rekordus.